Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006
Άντρες από την Κύπρο, Γυναίκες επίσης από την Κύπρο
Επιτέλους! Πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Εσπάσαν τα νεύρα μου στην Κύπρο. Ίντερνετ έσσω έν έσιει, η Σίτανετ κάμνει μαλακίες έσσω του ανιψιού μου, τζιαι σπίτι του παρέα μου του Κώστα ο αρφός του ο μιτσής που τα τάουνλοουτ πορνό έν έμεινε μπαντγουιθ για μένα. Οπόταν είτε πρέπει να πάω στο Κόστα Κκαφέ τζιαι κάθε μισάωρο να στέλνω ΣΜΣ της Σύτας, είτε να τσακκώνουμε με το αρφούι του Κώστα για να μέν κάμνει ντάουνλοαδ για κανένα μισάωρο. Σήμερα είναι η δεύτερη περίπτωση.
Την τελευταία εβδομάδα είχα την ευκαιρία να βρεθώ με φίλους και γνωστούς, να πούμε τα δικά μας και να κάμουμε κκάτσh άππ. Μετά από τις τυπικότητες και τα “τί γίνεται με τις σπουδές σου, έσιει καμιάν μιτσιά, οι γονιοί μου τι κάμνουν” τύπου ερωτήσεις, οι φίλοι και φίλες άρχισαν να μου ανοίγουν την καρδιά τους. Ίσως γιατί πάνω στο μέτωπο μου γράφει “ΑΔΚΙΑΣΕΡΟΣ”, ίσως γιατί πραγματικά με νοιάζει, κάθομαι και τα ακούς, κι άντρες και γυναίκες στην Κύπρο έχουν ένα μεγάλο παράπονο που συνοψίζεται ώς εξής:
Γυναίκες “Λείψαν οι άντρες στην Κύπρο” vs Άντρες “Οι Κυπραίες έν έχουν Υπόθεση”.
Χωρίς να θέλω να πάρω μέρος με τη μία ή την άλλη πλευρά ορίστε τα επιχειρήματα και η προσωπική μου άποψη επί του θέματος. Μήν ξεχνάτε ότι γενικολογώ και αν υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα είναι ακριβώς για να τον επαλιθεύσουν.
Γυναίκες:
“Εχαθήκαν οι άντρες οι σοβαροί” - Ναί κοπέλα μου, πρέπει να εμπνέεις σοβαρότητα για να πάρεις σοβαρότητα και όχι να το κάνεις γιατί επαντρεφτήκαν οι φίλες σου τζιαι εκάμαν κοπελλούθκια τζιαι εσένα φακκούν τα ρολόγια σου τα βιολογικά όπως τους ανιχνευτές καπνού. Σοβαρότητα όπως το κατάλαβα ισοδυναμέι “Πίστη, αφοσίωση, επαγγελματική αποκατάσταση, όμορφος, γυμνασμένος, από καλή οικογένεια”. Καλάν, αν όντως υπάρχει έτσι άντρας εν δυνατόν ναν ελεύθερος? Χαλόου!
“Οι Κυπραίοι δεν ξέρουν να σου μιλήσουν, να σε προσεγγίσουν”. Σωστά. Γιαυτό υπάρχουν οι Καλαμαράδες (έχω φίλους Ελλαδίτες, να χαρείτε οι Έλληνες αναγνώστες μεν μου αρκέψετε) με τους οποίους (όπως και τους Ιταλούς και τους Ισπανούς έχετε φετίχ) θα ακούσετε γαλίφιες και γλωσσίκες αηδίες όπως μπέϊμπιττόλκ, και ότι άλλο κατεβάζει ο νους τους. Ναι! Δεν έχουμε την Αττική τσαχπινιά αλλά θέλω να πιστεύω ότι κατά μέσω όρο οι Κύπριοι έχουμε παραπάνω εμπιστοσύνη. Γιαυτό και οι Κυπραίες κάμνουν το κκέφι τους Ελλάδα και Αγγλία με τους εξ Ελλάδος αδελφούς και μετά μας κατεβαίνουν Κύπρο όπως τον Αττίλα με τους Ούννους για να μας τυλίξουν. Καλαμαράς για τον πασιαμά, Κυπραίος για το πάντρεμα. Δεύτερη επιλογή δεν θέλουμε να είμαστε.
“Οι Κυπραίοι δεν προσέχουν τον εαυτό τους.” Άλλη αδικία για την ράτσα μας. Ναί! Η φύση μας έκαμε πιθήκους αλλά θα προτιμούσε να είμασταν άτριχοι όπως τους Ασιάτες οι γενετικά εκφυλισμένοι (και ολίγον κουνιστοί) όπως τους ξανθούς Τεύτωνες ευρωπαίους; Όχι πως είμαστε η επιτομή της ανθρώπινης εξέλιξης αλλά θέλω να πιστεύω πως περνιώμαστε για άντρες (ή πιό ανδροείδής από τους Ευρωπαίους). Καλύτερα Κυπραίοι πίθηκοι παρά Ευρωπαίοι κερατάδες. Στο κάτω κάτω όταν προσέχουμε τον εαυτό μας (τρίχες, φρύδια κτλ) είμαστε γεναικωτοί, όταν δεν το κάνουμε είμαστεν πίθηκοι. Αποφασίστε τί θέλετε! Δηλώσεις του τύπου “λίγες τρίχες είναι καλές” δεν ευσταθούν. Να κάμνουμε το στήθος μας δηλαδή τζιαι να αφήνουμε μιαν ππάτσια μες το κέντρο όπως τον Σούπερμαν; Είμαστεν νάκκον κοντοί αλλά κι εσείς δεν είστε Λιθουανές ή Ουγγαρέζες.
“Ο νούς τους εν πας το σέξ.” Εν για να μεν νοιώθετε παραμελημένες! Στο κάτω κάτω εν ορμόνες τούτες. Τί θέλετε δηλαδή? Να πίνουμε βάλιουμ?
“Οι Κυπραίοι εν μαμμόθρεφτοι”. Εν που την αζούλα σας που το λαλείτε.
Άντρες:
“Οι Κυπραίες επήρεν ο νους τους αέρα”. Μερικώς σωστό. Τώρα που οι γυναίκες εργάζονται και έχουν δικό τους εισόδημα/σπίτι κτλ δεν μας χρειάζονται όσο πριν 20 χρόνια και αυτό μας κτυπά κέντρο στον εγωισμό και στην αυτοπεποίθηση διότί έτσι μας προγραμμάτισε η κοινωνία στην οποία ζούμε. Αυτό οδηγεί σε χαμηλή αυτοεκτίμηση για τους άντρες και σε υπεροψία στις γυναίκες. Γίνετε ο ανηψιός μου να ρωτά μιαν μες το Μόντο (ο οποίος ανηψιος και παρουσιάσιμος και ψηλός και όλα) τί ώρα είναι και αυτή (παλιοπετσιά, hideous) με έναν αέρα παντές τζιαι κολλούν της 1412312 αρσενικοί την ημέρα να του λαλεί “Μεν μου κολλάς!” Άτε ολάν ασσιχτίρ ας πούμε. Όπως το γαμώτο το ανάποδο τζιαι κάμνει μου την ωραία. Σκεφτου να του άρεσκεν δηλαδή τζιαι να μεν ερώταν την ώρα μόνο.
“Οι Κυπραίες εν θωρκούνται”. Μερικώς σωστό. Όπως οι άντρες δεν είναι ελληνορωμαϊκά αγάλματα, έτσι και οι Κυπραίες δεν είναι Καρυάτιδες. Μέχρι και την γενιά τη δική μου πολλές είναι κουζόσχημες, όπως τες κορύπες που κάμνουν στον Κόρνο τζιαι στο ίδρυμα λαϊκής χειροτεχνίας. Τρίχες στην ραχοκοκκαλία, από το ζινίσιν μέχρι την σσισμαδκιά του κώλου και χνούδια αντί μούσι, ύψος ενάμιση μέτρο με τα χέρια ανάταση, είναι κοινά χαρακτηριστικά. Γενικά όμως αρχίσαν τζιαι σάζουν. Οι μιτσικουρούες που θωρώ κολάζουν γούμενο αλλά we missed the boat οι εικοσάρηδες και πάνω. Τυχεροί οι ροκόλοι. Ευτυχώς που έχουμε και ελεύθερη αγορά. Σόρυ κορούδες αλλά οι Ουγγαρέζες, Λιβανέζες και Λευκορωσσίδες εν άλλη κατηγορία. Τζιαι μεν μας λαλείτε πως εν μόνο για τα λεφτά που μας θέλουν. Εσείς μας θέλετε για όλους τους σωστού λόγους έτσι; Τουλάχιστο πέρνεις μια Ρουμάνα, τραβάς τα μαλλιά σου τζιαι λαλείς “έν έπρεπε να πάρω Ρούμάνα.!” Πέρνεις Κυπραία, πάλαι τραβάς τα μαλλιά σου τζιαι λαλείς “άλλην μας εδείξαν τζι άλλην μας εμπήξαν”.
“Οι Κυπραίες προσπαθούν να μιμηθούν τες ξένες”. Αυτό είναι και το ποιό τραγικό. Κυπραίες, επαναλάβετε σαν μάντρα “ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΗ”. Μα ποιού εννα γελάσετε σιόρ με το μαλλί το πλατινέ τζιαι τα βρουλλούθκια τα dreads.! Είπαμεν είμαστεν παλαβοί, εν τζιαι είμαστεν τζιαι στραβοί. Προσπαθούν να μιμηθούν η μιά την άλλη, να αντιγράφουν όπως τα πιθηκάκια Καπουτσίνοι η μια την άλλη και έτσι στερούνται πρωτοτυπίας. Πχ ίδια γυαλιά, ίδιες τσέντες Αναφέντι Γκούτσι και Λουις Βουιττόν, κλπ. Κάποιες το κάνουν καλύτερα κάποιες δεν έχουν υπόθεση.
“Οι Κυπραίες θέλουν μηχανήν να κόφκει λίραν”. Ακριβά τα γούστα για μέτριο προϊόν. Πραγματικά μόνον Κυπραίες εγνώρισα που να δίνουν τόση έμφαση στα λεφτά. Να το κάμει η Ρουμάνα που εν εσιει να φάει δέχουμε το. Εσείς τί εστερηθήκετε; Πρώτη ερώτηση μόλις γνωρίσω κάποια είναι “τί δουλειά κάμνεις;” Από τούδε και στο εξής θα κυκλοφορώ με bank statement. Ω Κυπραίες, Κυπραίες!400 λίρες να γοράσετε τσέντα έχετε, 50 λίρες να γοράσετε αρμάρι να την βάλετε μέσα εν έσιετε!
“Κουτσομπολιό”. Είπαμε ότι είμαστε μικρή κοινωνία αλλά εφκάλετε τα νάμια. Ναι και οι άντρες κουτσομπολεύουν αλλά ποτέ κακόπιστα ή σε τέτοιο βαθμό. Όποτε πάω κκαφέ νομίζω πως είμαι σε γουμά! ΈΛΕΟΣ! Έμεις δεν σχολιάζουμε τι φορεί ό ένας ή ο άλλος (εκτοω από καμιά κουβέντα του τύπου “δε ίντα κώλο τζίνη”) ούτε ξέρουμε τι γίνετε μεσα σε κάθε κρεβατοκάμαρα, ούτε ξέρουν οι κολλητοί μας “πως” γαμιούντε οι φιλενάδες μας (απλά πως γαμιούντε). Αντί να λαλώ κουβέντα της Κυπραίας καλλύτερα να την βάλλω στο Πι πι σι!
“Μουρμουρα” Ουδέν σχόλιο.
Αναμένω αντιδράσεις. Let it out!
(με την συμβολή του Τζίμι, ακόμα μιας βασανισμένης Κυπριακής ψυχής)
Την τελευταία εβδομάδα είχα την ευκαιρία να βρεθώ με φίλους και γνωστούς, να πούμε τα δικά μας και να κάμουμε κκάτσh άππ. Μετά από τις τυπικότητες και τα “τί γίνεται με τις σπουδές σου, έσιει καμιάν μιτσιά, οι γονιοί μου τι κάμνουν” τύπου ερωτήσεις, οι φίλοι και φίλες άρχισαν να μου ανοίγουν την καρδιά τους. Ίσως γιατί πάνω στο μέτωπο μου γράφει “ΑΔΚΙΑΣΕΡΟΣ”, ίσως γιατί πραγματικά με νοιάζει, κάθομαι και τα ακούς, κι άντρες και γυναίκες στην Κύπρο έχουν ένα μεγάλο παράπονο που συνοψίζεται ώς εξής:
Γυναίκες “Λείψαν οι άντρες στην Κύπρο” vs Άντρες “Οι Κυπραίες έν έχουν Υπόθεση”.
Χωρίς να θέλω να πάρω μέρος με τη μία ή την άλλη πλευρά ορίστε τα επιχειρήματα και η προσωπική μου άποψη επί του θέματος. Μήν ξεχνάτε ότι γενικολογώ και αν υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα είναι ακριβώς για να τον επαλιθεύσουν.
Γυναίκες:
“Εχαθήκαν οι άντρες οι σοβαροί” - Ναί κοπέλα μου, πρέπει να εμπνέεις σοβαρότητα για να πάρεις σοβαρότητα και όχι να το κάνεις γιατί επαντρεφτήκαν οι φίλες σου τζιαι εκάμαν κοπελλούθκια τζιαι εσένα φακκούν τα ρολόγια σου τα βιολογικά όπως τους ανιχνευτές καπνού. Σοβαρότητα όπως το κατάλαβα ισοδυναμέι “Πίστη, αφοσίωση, επαγγελματική αποκατάσταση, όμορφος, γυμνασμένος, από καλή οικογένεια”. Καλάν, αν όντως υπάρχει έτσι άντρας εν δυνατόν ναν ελεύθερος? Χαλόου!
“Οι Κυπραίοι δεν ξέρουν να σου μιλήσουν, να σε προσεγγίσουν”. Σωστά. Γιαυτό υπάρχουν οι Καλαμαράδες (έχω φίλους Ελλαδίτες, να χαρείτε οι Έλληνες αναγνώστες μεν μου αρκέψετε) με τους οποίους (όπως και τους Ιταλούς και τους Ισπανούς έχετε φετίχ) θα ακούσετε γαλίφιες και γλωσσίκες αηδίες όπως μπέϊμπιττόλκ, και ότι άλλο κατεβάζει ο νους τους. Ναι! Δεν έχουμε την Αττική τσαχπινιά αλλά θέλω να πιστεύω ότι κατά μέσω όρο οι Κύπριοι έχουμε παραπάνω εμπιστοσύνη. Γιαυτό και οι Κυπραίες κάμνουν το κκέφι τους Ελλάδα και Αγγλία με τους εξ Ελλάδος αδελφούς και μετά μας κατεβαίνουν Κύπρο όπως τον Αττίλα με τους Ούννους για να μας τυλίξουν. Καλαμαράς για τον πασιαμά, Κυπραίος για το πάντρεμα. Δεύτερη επιλογή δεν θέλουμε να είμαστε.
“Οι Κυπραίοι δεν προσέχουν τον εαυτό τους.” Άλλη αδικία για την ράτσα μας. Ναί! Η φύση μας έκαμε πιθήκους αλλά θα προτιμούσε να είμασταν άτριχοι όπως τους Ασιάτες οι γενετικά εκφυλισμένοι (και ολίγον κουνιστοί) όπως τους ξανθούς Τεύτωνες ευρωπαίους; Όχι πως είμαστε η επιτομή της ανθρώπινης εξέλιξης αλλά θέλω να πιστεύω πως περνιώμαστε για άντρες (ή πιό ανδροείδής από τους Ευρωπαίους). Καλύτερα Κυπραίοι πίθηκοι παρά Ευρωπαίοι κερατάδες. Στο κάτω κάτω όταν προσέχουμε τον εαυτό μας (τρίχες, φρύδια κτλ) είμαστε γεναικωτοί, όταν δεν το κάνουμε είμαστεν πίθηκοι. Αποφασίστε τί θέλετε! Δηλώσεις του τύπου “λίγες τρίχες είναι καλές” δεν ευσταθούν. Να κάμνουμε το στήθος μας δηλαδή τζιαι να αφήνουμε μιαν ππάτσια μες το κέντρο όπως τον Σούπερμαν; Είμαστεν νάκκον κοντοί αλλά κι εσείς δεν είστε Λιθουανές ή Ουγγαρέζες.
“Ο νούς τους εν πας το σέξ.” Εν για να μεν νοιώθετε παραμελημένες! Στο κάτω κάτω εν ορμόνες τούτες. Τί θέλετε δηλαδή? Να πίνουμε βάλιουμ?
“Οι Κυπραίοι εν μαμμόθρεφτοι”. Εν που την αζούλα σας που το λαλείτε.
Άντρες:
“Οι Κυπραίες επήρεν ο νους τους αέρα”. Μερικώς σωστό. Τώρα που οι γυναίκες εργάζονται και έχουν δικό τους εισόδημα/σπίτι κτλ δεν μας χρειάζονται όσο πριν 20 χρόνια και αυτό μας κτυπά κέντρο στον εγωισμό και στην αυτοπεποίθηση διότί έτσι μας προγραμμάτισε η κοινωνία στην οποία ζούμε. Αυτό οδηγεί σε χαμηλή αυτοεκτίμηση για τους άντρες και σε υπεροψία στις γυναίκες. Γίνετε ο ανηψιός μου να ρωτά μιαν μες το Μόντο (ο οποίος ανηψιος και παρουσιάσιμος και ψηλός και όλα) τί ώρα είναι και αυτή (παλιοπετσιά, hideous) με έναν αέρα παντές τζιαι κολλούν της 1412312 αρσενικοί την ημέρα να του λαλεί “Μεν μου κολλάς!” Άτε ολάν ασσιχτίρ ας πούμε. Όπως το γαμώτο το ανάποδο τζιαι κάμνει μου την ωραία. Σκεφτου να του άρεσκεν δηλαδή τζιαι να μεν ερώταν την ώρα μόνο.
“Οι Κυπραίες εν θωρκούνται”. Μερικώς σωστό. Όπως οι άντρες δεν είναι ελληνορωμαϊκά αγάλματα, έτσι και οι Κυπραίες δεν είναι Καρυάτιδες. Μέχρι και την γενιά τη δική μου πολλές είναι κουζόσχημες, όπως τες κορύπες που κάμνουν στον Κόρνο τζιαι στο ίδρυμα λαϊκής χειροτεχνίας. Τρίχες στην ραχοκοκκαλία, από το ζινίσιν μέχρι την σσισμαδκιά του κώλου και χνούδια αντί μούσι, ύψος ενάμιση μέτρο με τα χέρια ανάταση, είναι κοινά χαρακτηριστικά. Γενικά όμως αρχίσαν τζιαι σάζουν. Οι μιτσικουρούες που θωρώ κολάζουν γούμενο αλλά we missed the boat οι εικοσάρηδες και πάνω. Τυχεροί οι ροκόλοι. Ευτυχώς που έχουμε και ελεύθερη αγορά. Σόρυ κορούδες αλλά οι Ουγγαρέζες, Λιβανέζες και Λευκορωσσίδες εν άλλη κατηγορία. Τζιαι μεν μας λαλείτε πως εν μόνο για τα λεφτά που μας θέλουν. Εσείς μας θέλετε για όλους τους σωστού λόγους έτσι; Τουλάχιστο πέρνεις μια Ρουμάνα, τραβάς τα μαλλιά σου τζιαι λαλείς “έν έπρεπε να πάρω Ρούμάνα.!” Πέρνεις Κυπραία, πάλαι τραβάς τα μαλλιά σου τζιαι λαλείς “άλλην μας εδείξαν τζι άλλην μας εμπήξαν”.
“Οι Κυπραίες προσπαθούν να μιμηθούν τες ξένες”. Αυτό είναι και το ποιό τραγικό. Κυπραίες, επαναλάβετε σαν μάντρα “ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΘΗ”. Μα ποιού εννα γελάσετε σιόρ με το μαλλί το πλατινέ τζιαι τα βρουλλούθκια τα dreads.! Είπαμεν είμαστεν παλαβοί, εν τζιαι είμαστεν τζιαι στραβοί. Προσπαθούν να μιμηθούν η μιά την άλλη, να αντιγράφουν όπως τα πιθηκάκια Καπουτσίνοι η μια την άλλη και έτσι στερούνται πρωτοτυπίας. Πχ ίδια γυαλιά, ίδιες τσέντες Αναφέντι Γκούτσι και Λουις Βουιττόν, κλπ. Κάποιες το κάνουν καλύτερα κάποιες δεν έχουν υπόθεση.
“Οι Κυπραίες θέλουν μηχανήν να κόφκει λίραν”. Ακριβά τα γούστα για μέτριο προϊόν. Πραγματικά μόνον Κυπραίες εγνώρισα που να δίνουν τόση έμφαση στα λεφτά. Να το κάμει η Ρουμάνα που εν εσιει να φάει δέχουμε το. Εσείς τί εστερηθήκετε; Πρώτη ερώτηση μόλις γνωρίσω κάποια είναι “τί δουλειά κάμνεις;” Από τούδε και στο εξής θα κυκλοφορώ με bank statement. Ω Κυπραίες, Κυπραίες!400 λίρες να γοράσετε τσέντα έχετε, 50 λίρες να γοράσετε αρμάρι να την βάλετε μέσα εν έσιετε!
“Κουτσομπολιό”. Είπαμε ότι είμαστε μικρή κοινωνία αλλά εφκάλετε τα νάμια. Ναι και οι άντρες κουτσομπολεύουν αλλά ποτέ κακόπιστα ή σε τέτοιο βαθμό. Όποτε πάω κκαφέ νομίζω πως είμαι σε γουμά! ΈΛΕΟΣ! Έμεις δεν σχολιάζουμε τι φορεί ό ένας ή ο άλλος (εκτοω από καμιά κουβέντα του τύπου “δε ίντα κώλο τζίνη”) ούτε ξέρουμε τι γίνετε μεσα σε κάθε κρεβατοκάμαρα, ούτε ξέρουν οι κολλητοί μας “πως” γαμιούντε οι φιλενάδες μας (απλά πως γαμιούντε). Αντί να λαλώ κουβέντα της Κυπραίας καλλύτερα να την βάλλω στο Πι πι σι!
“Μουρμουρα” Ουδέν σχόλιο.
Αναμένω αντιδράσεις. Let it out!
(με την συμβολή του Τζίμι, ακόμα μιας βασανισμένης Κυπριακής ψυχής)
Comments:
<< Home
fantasou ti pa8ainw egw sto nhsi.....sto ekswteriko mas exoun gia ton pasiama, alla sto eswteriko eimaste.......oi "gyftoi"
pe ta filoui pe ta perkimon valoun llio nou kai oi men kai oi de...an kai uperballeis h apla egw eimai h ekseresi ston kanona kai opws mou eipes xaraktiristika polles fores, "eytuxws pou en xtypoun kai sena ta rologia sou"!!!
Love you Theodoroui mou(and thanks for everything tounton kairo...)
Andri
Love you Theodoroui mou(and thanks for everything tounton kairo...)
Andri
Σε βρίσκω λίγο biased, αλλά είναι λογικό αφού το post γράφτηκε από άντρα.
Διάβασε και λίγο Μικελλίδη. Αυτός υποστιρίζει ότι όλα τα προβλήματα των Κυπραίων προέρχονται από τους "ευνουχισμένους Κυπραίους άντρες" (και εξηγεί με διάφορους τρόπους).
Διάβασε και λίγο Μικελλίδη. Αυτός υποστιρίζει ότι όλα τα προβλήματα των Κυπραίων προέρχονται από τους "ευνουχισμένους Κυπραίους άντρες" (και εξηγεί με διάφορους τρόπους).
pistevo oti part of the problem einai oti emathan stous kypraious andres oti opoia exei pano apo 2-3 desmous einai poutana. opotan kai oi kopeles ti na kanoun... na upokipsoun kai na tous fkei to onoma?. ipoferoun ki aftes apo sterisi tou sex, ipoferoun kai oi andres. an thelete kaliteres sxeseis metaksi ton dio filon prepei na fileleftheropoiithite ligon.
na prostheso oti afto eksigei kai tin logiki "me tous ksenous sto eksoteriko kanoun ta dika tous, alla tous kipraious tous theloun gia pantria"
en meri sosto, alla oi keroi alaksan, tora kitas xaraktira se gineka. alla ok oi na pie me ti misi xora, zoume se klisti kinonia kai an paris mia tou sxiniou kai tou paloutsiou tha ise peripeksimo, tha fefkis pou spiti kai tha mpeni allos pou to parathiri. oi sinithies diskola kovonte opos vlepis.
oi kiprees sto eksoteriko kamoun ta aisxista, ioi antres en pio sigkratimenoi. vlepete en pio efkolo gia mia gineka na ktipisi enan ama aniksi lio ta podia (sigxorate me) para gia ena antra na ktipisi gineka. oi pos en tha thelan alla oi plistoi adninatoun. vlepete ekpedeutikan na asxolounte me kiprees kai en kseroun pos na antidrasoun otan mia gineka pragmatika antapokrinete se mia apli sizitisi xoris na nomizi en protasi gamou.
xoris na paro to meros ton kipreon andron, tha prostheso oti iparxoun kai kipreoi malakes pou kamoun ta aisxista me ti kathe kiprea. enas apo tous filous mou kiklofora genikos me ilikias giro sta 25-35 kai en polla epitiximenos, mias kai alasi tes kathe 2 weeks or so. alla i aporia mou eni, kala toutos en malakas, alla gia na pienoun mazi tou toses e ti na po allo.
To provlima sti kipro pisteuo en oti iparxi mia sigxisi os pros ti katastasi pou ipirxe sta xoria pio palia (ouloi kimountan me oulous sta krifa, osoi vlepontan diladi) kai os pros ti nea katastasi opou ola en sta fanera. protimo ti deuteri vevea giati etsi kseris kai pios en o allos kai ti kapno foumari.
Ginekes den sas miloume gia na sas gamisoume (apologoume gia ti glossa) apla theloume na poume mia kouventa xoris na komplaroume, apla na kamoume mia gnorimia. den xanete tpt na mas milisete, kai prospathiste na iste ilikrinis kata ti sizitisi, to idio tha kamoume kai mis, kai an ixate sxesis prin den exoume provlima, arki na men itan oli i leukosia, psaxnoume gia fisiologika atoma.
oi kiprees sto eksoteriko kamoun ta aisxista, ioi antres en pio sigkratimenoi. vlepete en pio efkolo gia mia gineka na ktipisi enan ama aniksi lio ta podia (sigxorate me) para gia ena antra na ktipisi gineka. oi pos en tha thelan alla oi plistoi adninatoun. vlepete ekpedeutikan na asxolounte me kiprees kai en kseroun pos na antidrasoun otan mia gineka pragmatika antapokrinete se mia apli sizitisi xoris na nomizi en protasi gamou.
xoris na paro to meros ton kipreon andron, tha prostheso oti iparxoun kai kipreoi malakes pou kamoun ta aisxista me ti kathe kiprea. enas apo tous filous mou kiklofora genikos me ilikias giro sta 25-35 kai en polla epitiximenos, mias kai alasi tes kathe 2 weeks or so. alla i aporia mou eni, kala toutos en malakas, alla gia na pienoun mazi tou toses e ti na po allo.
To provlima sti kipro pisteuo en oti iparxi mia sigxisi os pros ti katastasi pou ipirxe sta xoria pio palia (ouloi kimountan me oulous sta krifa, osoi vlepontan diladi) kai os pros ti nea katastasi opou ola en sta fanera. protimo ti deuteri vevea giati etsi kseris kai pios en o allos kai ti kapno foumari.
Ginekes den sas miloume gia na sas gamisoume (apologoume gia ti glossa) apla theloume na poume mia kouventa xoris na komplaroume, apla na kamoume mia gnorimia. den xanete tpt na mas milisete, kai prospathiste na iste ilikrinis kata ti sizitisi, to idio tha kamoume kai mis, kai an ixate sxesis prin den exoume provlima, arki na men itan oli i leukosia, psaxnoume gia fisiologika atoma.
Συμφωνώ με τον george στο ότι παλιά τα ίδια πράγματα γίνονταν (όλοι πηδιούνταν με όλους αλλά στα κρυφά). Τώρα γίνονται στα φανερά και apparently κάποιοι συγχύστηκαν.
Οι Κυπραίοι (άντρες και γυναίκες) είναι πιο ντροπαλοί, και αυτό τελικά τους βγαίνει σαν πρόβλημα επικοινωνίας. Θα ξεπεραστεί και αυτό, δεν γίνεται.
Οι Κυπραίοι (άντρες και γυναίκες) είναι πιο ντροπαλοί, και αυτό τελικά τους βγαίνει σαν πρόβλημα επικοινωνίας. Θα ξεπεραστεί και αυτό, δεν γίνεται.
"Τρίχες στην ραχοκοκκαλία, από το ζινίσιν μέχρι την σσισμαδκιά του κώλου και χνούδια αντί μούσι, ύψος ενάμιση μέτρο με τα χέρια ανάταση, είναι κοινά χαρακτηριστικά"
Nase kala re tsiakko...Ekames tin karkia mou fillo...kontepse na tin 3anatili3oumen
Nase kala re tsiakko...Ekames tin karkia mou fillo...kontepse na tin 3anatili3oumen
kopelia, to blog en tis malakias opotan men pernete tis metritis oti grafw. kouventa na ginete. men me piannete pou ton laimo. oso gia to thema antikeimenikotitas, oudepote ishiristika oti eimai. antithetos, oti mou katevei(opos katalavete) grafo to. genika omos, arsenijoi thilijoi den ehoumen ypothesi.
RE FIRFIRI, FIRI FIRI TO PAS NA MAS BGALEIS TRELLOYS. EXEIS DEI TOYS KYPRAIOYS? MOYSIA, MALLIA MAKRYA ME BRYLCREAM KAI STEKA [!!!], 3YRIZOYN TA PODIA TOYS KAI EINAI LEIA SAN TA PODIA TOY LIMNOBATRAXOY, EXOYN YFOS FERTE MOY TOYS OXTROYS NA TOYS MASHSW KAI DE MILANE STA KORITSAKIA. AX A8HNA TI BGAZEIS!! ;D
ime apo tin kipro k simfono me olokliro to kimeno, i kipros se 2-3 xronia tha gini tis p... opos pai k oxi mono oi ginekes se theloun gia ta lefta prepi na se doun apo pano mexri kati omorfi k asximi k an tis aresis tha se pari... i kiprea genika theli enan garo dipla tis na tis kotta kathe mera rialia asxeton an vasta...akoma se 2-3 xronia den tha iparxi gineka pano ton 14 xronon parthena..anw varkoume na grafo perisotera
ime apo tin kipro k simfono me olokliro to kimeno, i kipros se 2-3 xronia tha gini tis p... opos pai k oxi mono oi ginekes se theloun gia ta lefta prepi na se doun apo pano mexri kato omorfio k asximio k an tis aresis tha se pari... i kiprea genika theli enan garo dipla tis na tis kotta kathe mera rialia asxeton an vasta...akoma se 2-3 xronia den tha iparxi gineka pano ton 14 xronon parthena..anw varkoume na grafo perisotera
touta pou lalite einai apopsis sas ke einai sevastes ke apo tis dio plevres omws an lew wrimasete lion tha katalavete tin ousia pos an pragmatika eistai o eaftos sas xwris proispieisis ke pseftika dedomena lisate to provlima sas
egw ke arketos kosmos pagosmios eixa arketous desmous alous sovarous alous mias nixtas klp.simeni oti eimai poutana...oxi vevea touta en pelares ke an eixa ke dio pedia 13xr. ke 11xr. simeni pos aftos pou tha theli sxesi mazi mou ena anagiosi ta morouthkia mou ke pios sou lei pos dexome na mou ta anagiosis esi. dika mou einai ke egw eimai ipefthini yia ta mwrakia mou opote min panikovalese vlaka komplexike ke epidi telika apofasise na pantreftoume epidi xeperase ta tambou me tin voithia mou dioti eimai anixto mialo egw oxi san merikous pou milane xwris na skeftonte prwta aman thelis ola ginonte pele mou ke aseta afta peri rosides ke poutanata ate bae bae
Δημοσίευση σχολίου
<< Home