Τετάρτη, Νοεμβρίου 15, 2006

Εφάμεν περιπαίξιμο (μεγάλο ππόστ αλλά δεν άντεξα, έφκαλα το που μέσα μου).



Πρόλογός που ήταν επίλογος αλλά οι παραπάνω εν θα θκιαβάσετε ως το τέλος γιαφτό βάλλω τον δαμαί: Το πόστ λογάριαζα να ήταν πολύ πιο σύντομο και χιουμοριστικό αλλά με έπιασε μια κατάθλιψη και ένα νεύρο σαν έγραφα που είπα να τα φκάλω που μέσα μου να πνάσω.

Ψηφίζω άρα υπάρχω. Είμαστε δημοκρατική ευρωπαϊκή χώρα, οπόταν όποιος μας αρέσκει τζιαι μας βολέφκει καλλύττερα φκάλλουμεν τον πρόεδρο, θεσμός τον οποίο σεβόμαστε είτε συμφωνούμεν είτε διαφωνούμεν. Εγώ για παράδειγμα δεν χωνέφκω τον Παπαδόπουλο αλλά εν ο πρόεδρος της χώρας μου (τζιαι τζίνη κατακομμένη) τζιαι θα κάμω υπομονή μέχρι τες επόμενες εκλογές πέρκι η ψήφος μου βοηθήσει να τον ξικολλήσουμε που την καρέκλα, πράμαν αμφίβολο. Μέχρι και στις υποτυπώδεις δημοκρατίες υπάρχει το δικαίωμα του ψήφου το οποίο λίγο πολύ γίνεται σεβαστό. Μετά υπάρχει και η εκκλησία της Κύπρου.

Τι έγινε στις Αρχιεπισκοπικές Εκλογές για τους τέλεια αχάπαρους.

Ο Αρχιεπίσκοπος εκλέγετε άμα τον ψηφίσει η πλειοψηφεία δύο ομάδων. Του λαού (μέσω ειδικών αντιπροσώπων που ψηφίζουν τους γενικούς αντιπρόσωπους,) και των εξ οφφίκιο εκλεκτόρων που είναι κληρικοί στην πλειονότητα τους.

Ο Λεμεσού Αθανάσιος ήρτεν πρώτος στους εξ οφφίκιο εκλέκτορες. Στη λαϊκή ψήφο ήρτεν πρώτος με διαφορά ο Κύκκου Νικηφόρος. Οι υπόλοιποι δκυό, ο νύν Πάφου και ο Κιτίου επιάσαν τον μίτα κυριολεκτικά. Τον Κιτίου δεν τον καταλάβω γιατί έβαλεν υποψηφιότητα αλλά δικαίωμαν του. Με λλία λόγια ο κόσμος ψηφίζει ειδικούς που φκάλλουν γενικούς. Οι γενικοί και οι εξ οφφίκιο (τιτλούχοι, που εν τζιαμαί που πρίν).

Για να πούμεν habeus papum τζιαι να φκάλουμεν Αρχιεπίσκοπον πρέπει να έσιει πλειοψηφία τζιαι στους γενικούς τζιαι στους εξ οφφίκιο.

Πρώτος γύρος

Τα αποτελέσματα για να μιλούμεν τζιαι με νούμερα ήταν τα εξής.

Ο Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος ανέδειξε 641 Ειδικούς Αντιπρόσωπους,
Ο Επίσκοπος Κύκκου Νικηφόρος ανέδειξε 615 Ειδικούς Αντιπρόσωπους,
Ο Μητροπολίτης Πάφου κ. Χρυσόστομος ανέδειξε 125 Ειδικούς Αντιπρόσωπους

Και ο Μητροπολίτης Κιτίου 19 Ειδικούς Αντιπρόσωπους.

Με βάση τα πιο πάνω αποτελέσματα υπολογίζεται ότι οι υποψήφιοι, από τους 100 Γενικούς Αντιπροσώπους αναδεικνύουν, ο Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος 45 , ο Επίσκοπος Κύκκου κ. Νικηφόρος 45 και ο Μητροπολίτης Πάφου κ. Χρυσόστομος 10. (από το Κάλπη νετ).

Ο λαός εψήφισεν τους εκλέκτορες με την αφέλεια πως θα αντιπροσωπεύαν την θέληση τους. Τρομάρα μας. Ξεκινά τολοιπόν μετά τον πρώτο γύρο μια Βυζαντινή μηχανορραφία και δολοπλοκία ένα πράμα με τον καθένα που τους τρείς (Λεμεσού, Πάφου και Κύκκου) να τάσσουν τζιαι να ξιτάσσουν ο ένας του άλλου. Να σου δώσω τους λαϊκούς μου αντιπροσώπους τζιαι να μου δώσεις τους εξ οφφίκιο σου. Ανταλλάξαν ππιριλιά με λλία λόγια.

Δεύτερος γύρος:

Χωρίς να είμαι μες τα πράματα (και χωρίς να καταλάβω ακριβώς) νομίζω έγινε το εξής. Κάμνει συμφωνία ο Λεμεσού με τον Τζύκκου να δώσει ο πρώτος τους εξ οφφίκιο του στον Κύκκου, και ο Κύκκου στον Λεμεσού τους λαϊκούς του. Σε αυτό το prisoners dilemma ο καθένας θα κερδίσει το optimal configuration του αν κρατήσει τον λόγο του. Ο Λεμεσού τωρά πάει τζιαι κάμνει συμφωνία τζιαι με τον Πάφου για το ίδιο πράμα χωρίς να το πεί του Κύκκου. Όταν έρχεται η μέρα της ψηφοφορίας τραβά ο Λεμεσού την μανικιά του Κύκκου και δίνει τους εκλέκτορες του στον Πάφου ενώ ο Κύκκου κρατά τον λόγο του. Άρα στο τέλος της ημέρα προχωρά ο Πάφου με την υποστήριξη του Λεμεσού και ο Λεμεσού με την υποστήριξη και του Κύκκου και του Πάφου. Το σκεπτικό του Λεμεσού κατανοητό: προτιμώ τον Πάφου τρίτο γύρο που εν αδύνατος παρά τον Κύκκου που εν φαβορί. Επιδή κανένας δεν έσιει πλειοψηφία τζιαι στις δκυο ομάδες (που ψηφίζουν ξεχωριστά) πάμεν τρίτον γύρο.

Τρίτος Γύρος:

Λεμεσού βέρσους Πάφου. Εδώ γίνεται ο πόλεμος των άστρων. Τσουνιασμένος ο Κύκκου που την ππουστιά που του επέξασιν, κάμνει συμφωνία με τον Πάφου (που μεταξύ τους δεν χωνεύονταν) ενάντια στον Λεμεσού που του έκαμεν πριν την ματσαράγκα. Ο Λεμεσού δεν εκαρτέραν τον Κύκκου να υποστηρίξει τον Πάφου γιατί ήξερεν πως δεν τα πηγαίναν καλά. Τελικά φκαίνει ο Πάφου που πριν μιαν εφτομάδαν ήταν το αουτσάϊτερ. Ζωή σε λόγου μας.

Τι την θέλετε κύριοι ιεράρχες την λαϊκή ψήφο όταν την παραγνωρίζετε; Για πόσο μαλάκες μας έχετε δηλαδή και γυρίζετε και δίσκο στην εκκλησία; Πώς τολμάτε να αμαυρώνετε το όνομα των τίμιον κληρικών που ζουν με αγάπη και ταπείνωση προς τον κόσμο; Πώς τολμάτε, όποιος κι αν εκλέγετω, να μας πείτε για ενότητα έτσι που μας εκάμετε; Τι σηκώνετε τον κόσμο που σπίτι του, αφού τον επελλάνετε να πάει να ψηφίσει, τι στιγμή που κόφκετε τζιαι ράφκετε μόνοι σας; Πώς γίνετε ο Νικηφόρος να μεν επέρασε τρίτον γύρο που τον έθελεν ο κόσμος τζιαι ο Πάφου που έπιασε τον 1/6 των φψήφων του ναν σήμερα αρχιεπίσκοπος; Αν δεν είναι κορϊδία αυτό της λαϊκής ψήφου δεν ξέρω κι εγώ τι είναι. Εγώ αν ήμουν Κύπρο τότε θα έριχνα λευκό διότι κανένας σας δεν μου κάμνει. Τσακκώνεστε όπως τα πετεινάρκα τζιαι τα μωρά του νηπιαγωγείου. Ούτε επιχειρήαμτα ακούσαμε ούτε αντίλογο. Μόνο σαν τους χότζες που τα μεγάφωνα.

Αλλά τι περιμένουμε; ΔΙΣ ΙΣ ΣΑΪΠΡΟΥΣ! Πρώτος πρόεδρος μιας χώρας με 20% μουσουλμάνους ήταν ο αρχιεπίσκοπος μας. Πώς τολμάμε να περιπαίζουμε τους Ιρανούς με τους Αγιατολλάδες τους; Σε τίποτε δεν διαφέρουμε εκτός στο ότι οι αγιατολλάδες φέρνουν τον κόσμο κοντά στο τζαμί αλλά οι δικοί μας θκιώχνουν τον. Αιδώς Αργείοι!

Φυσικά αυτά έπρεπε να τα περιμένουμε. Είναι σημεία των καιρών. "Πάντα ουν όσα εάν (οι Φαρισαίοι) είπωσιν υμίν τηρείν, τηρείτε και ποιήτε, κατά δε τα έργα αυτών μη ποιείτε. Λέγουσι γαρ, και ου ποιούσι". (Ματθ. κγ, 3) Άλλα λέμεν τζι άλλα κάμνουμεν έννεν;

Και ο νέος αρχιεπίσκοπος θα προωθήσει την ενότητα της εκκλησίας . Τζιαι κανεί! Είναι σαν να πιάννει ένας να πισκαλιά τιν γεναίκαν του με τους παρέες του τζιαι να την κάμνει άχρηστη τζιαι μετά να της λαλεί «έλα πιέ τσάι να σου περάσει άγγελε μου».

Δεν θα νεκατωθεί λέει στα του κράτους και στην πολιτική. Θέκκιου νασαι καλά. Η μεγαλοψυχία σου μας συγκίνησε. ΧΑΛΟΟΥ! Έχουμε διαχωρισμό εκκλησίας και κράτου. Άλλα θα έχει λόγο στο Κυπριακό και στην Παιδεία.

ΜΠΟΥΜ ΝΤΙSH! Τι εν τούτο το μαργαριτάρι; Το Κυπριακό έννεν πολιτική; Η παιδεία εν δουλειά του κράτους όξα της εκκλησίας; Τουλάχιστων να πλήρωνεν τζιαι φόρους να πω στ’ ανάθθεμα. Νάσαι καλά αρχιεπίσκοπε που θα μας αφήσεις μόνους μας να κάμνουμεν δρόμους τζιαι εμπόριο. Νάσαι καλά που μας εμπιστεύεσαι με την αστυνομία και την γεωργία. Μόνο το Κυπριακό τζιαι την εκπαίδευση θέλεις να νεκατωθείς. Σάννα μας λαλεί ελάτε ούλλοι που έναν αυγό τζιαι δώστε μου το μισό.

Άτε γμτ. Να μεν αρχίσω να ξιτιμάζω πάλαι τζιαι να χαλώ την υγεία μου. Μακάρι να μας φωτίσει ούλλους, τζιαι λαικούς τζιαι κληρικούς να έυρουμεν τον δρόμο μας γιατί έτσι όπως πάμε θα γίνει η κύπρος Βαβυλώνα τζιαι θα έχουμεν πριβέ τραπεζάκι στην κόλαση, professional courtesy πάντοτε. Τέλος πάντων. Να κάμουμεν καμιά μελέτη να ξεχαστούμεν. Τουλάχιστων έχουμεν την υγεία μας. Δόξα σοι ο Θεός.


Comments:
Μπραβο Φ, καλα τα ειπες. Για να προσθεσω κατι αλλο, αν θελουν να φαινονται δημοκρατικοι, η ολη εκλογη των αντιπροσωπων γενικων και ειδικων δεν ειναι δικαια γιατι ο αριθμος τους δεν αντανακλα τον πληθυσμο καθε επαρχιας. Συγκεκριμενα βαση τα επισημα στοιχεια που πηρα απο το http://www.churchofcyprus.org.cy/ekl0ges.shtml
εκαμα μιαν αναλυση για χαζιν. Τα data ειναι σε Excel, ο αριθμος ψηφων δεν φαινεται αμεσως πρεπει να καμεις unhide columns εν ξερω γιατι... χε, χε.

Για Ειδικους εχουμε τοταλ 1400 ατομα και για Γενικους 100, κατα περιφερεια:
Περιφ_____Ειδικοι_Γενικοι_Ψηφοι
Μορφου____200_____10______41,488
Λεμεσος___200_____10______96,810
Κερυνεια__200_____10______24,614
Κιτιον____200_____10______44,990
Παφος_____200_____10______42,047
Αρχιεπισκ_400_____50______243,519
Συνολο___1400_____100_____493,468

Βασει αναλογιας ψηφοφορων οι αριθμοι επρεπε να ηταν:
Περιφ_____Ειδικοι_Γενικοι_Ψηφοι
Μορφου____118_______8______41,488
Λεμεσος___275______20______96,810
Κερυνεια___70_______5______24,614
Κιτιον____128_______9______44,990
Παφος_____119_______9______42,047
Αρχιεπισκ_691______49_____243,519
Συνολο___1400_____100_____493,468

Οπως βλεπετε, η Λεμεσος ειναι underrepresented στους Ειδικους και Γενικους, ενω η Αρχιεπισκοπικη ειναι underrepresented στους Ειδικους.

Ισως αν ειχαμε "δημοκρατικη" αντιπροσωπηση τα αποτελεσματα να ηταν διαφορετικα και ο Λεμεσου να ηταν πρωτος και πραγματικα να ειμασταν πιο κοντα στο θεοκρατικο Ιραν! Απλως λεμεν... ισως οι μαφιες του Παφου να εν καλυτερες απο τι θα εφερνε η "αγνη πιστη" του λαου.
 
"Ο Λεμεσού Αθανάσιος ήρτεν πρώτος στους εξ οφφίκιο εκλέκτορες. Στη λαϊκή ψήφο ήρτεν πρώτος με διαφορά ο Κύκκου Νικηφόρος. Οι υπόλοιποι δκυό, ο νύν Πάφου και ο Κιτίου επιάσαν τον μίτα κυριολεκτικά."

Εκαμες κάποιο λάθος στην πιο πάνω ανάλυσή σου

Στην πρώτη ψηφοφορία έλαβαν:
Μητροπολίτης Λεμεσού: 7 εξ οφίκιο και 45 γενικούς αντιπροσώπους
Μητροπολίτης Πάφου: 12 εξ οφίκιο και 9 γενικούς αντιπροσώπους
Επίσκοπος Κύκκου: 11 εξ οφίκιο και 46 γενικούς αντιπροσώπους
 
Τα συγχαριτήρια μου και ένα μεγάλο εύγε από μένα σε σένα Φιρφιρή.

@κοκουιν
Καταλαβαίνω πως θες να είσαι αισιόδοξος, μα στην τελική δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα. Όποιος και να έβγαινε, πάλι απελπιστικό θα ήταν, για άλλους λόγους κάθε φορά.
Απλά είναι κάτι τέτοια εκλογικά 'συστήματα' που εξοργίζουν τον κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο. Κάτι τέτοιες συμπεριφορές αψιφισμού από αυτούς που λένε πως μοιράζουν αγάπη. Γιατί μας τρίβουν το περιπαίξιμο μες τα μούτρα χωρίς καμιά συνέπεια.
 
Αν θέλει ο αρχιεπίσκοπος να κάμει καλό σε τούτο τον τόπο να πάει πας την μούττη του βουνού να μονάσει και να αφήκει εμάς τους λαϊκούς ήσυχους.
 
@jacobo oi re file. ektisan to lykeion tou tzikkou!!!
 
“Χωρίς να είμαι μες τα πράματα (και χωρίς να καταλάβω ακριβώς) νομίζω έγινε το εξής. Κάμνει συμφωνία ο Λεμεσού με τον Τζύκκου να δώσει ο πρώτος τους εξ οφφίκιο του στον Κύκκου, και ο Κύκκου στον Λεμεσού τους λαϊκούς του. Σε αυτό το prisoners dilemma ο καθένας θα κερδίσει το optimal configuration του αν κρατήσει τον λόγο του. Ο Λεμεσού τωρά πάει τζιαι κάμνει συμφωνία τζιαι με τον Πάφου για το ίδιο πράμα χωρίς να το πεί του Κύκκου. Όταν έρχεται η μέρα της ψηφοφορίας τραβά ο Λεμεσού την μανικιά του Κύκκου και δίνει τους εκλέκτορες του στον Πάφου ενώ ο Κύκκου κρατά τον λόγο του.”

Το πιο κάτω σενάριο είναι πιστεύω πιο κοντά στην πραγματικότητα:

Δεν έγινε καμία συμφωνία μεταξύ Λεμεσού και Κύκκου αφού ο δεύτερος αποφάσισε ότι δεν θα κάμει συμφωνίες με κανένα όντας σίγουρος ότι θα έβγαινε μόνος του πιστεύοντας ότι έχει απόλυτη πλειοψηφία στους εξ οφφίκιο.

Η όλη εικόνα δεν παύει από του να είναι ζοφερή αλλά κατά την γνώμη μου όχι λόγω των συμφωνιών που έγιναν μεταξύ Λεμεσού και Πάφου αλλά για το τι έγινε μόλις κατάλαβαν οι υπόλοιποι ότι έβγαινε ο Λεμεσού και άρα θα οδηγούμασταν σε ‘Αγιορειοποίηση’ της κυπριακής Εκκλησίας και σε ένα θεοκρατικό καθεστώς (βλέπε Μητρόπολη Λεμεσού κατά την μετά Χρύσανθο εποχή για όσους γνωρίζουν και τον κατά συνέπεια λογικό ‘καταποντισμό’ του Λεμεσού στην πρώτη ψηφοφορία από ένα διαμαρτυρόμενο ποίμνιο – ίσως ψήφισαν για να φύγει?).

Αν είχαν τόσο σοβαρό πρόβλημα ας φρόντιζαν να προβλέψουν την πιθανότητα και ας την ελαχιστοποιούσαν κάνοντας τις δικές τους συνεργασίες εκ των προτέρων.
 
pias ton ena fakka ton pas ton allo
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
,,,,,ama leme eidikoi antiprwsopoi,,,en opws leme eidikes diadromes gia tous agwnes ralli????,,,,,loooool,,,
 
gia sou re firfiri me to game theory sou :P, arkises llio omos na postareis re

etsi pou periergia enta pou spoudazeis je pou
 
eteleiwsa politikes apistimes jie twra kamnw proliptiki egglimatologia
 
Μπράβο ρε Φιρφιρή! Οι απόψεις μου στο blog μου http://pousounefkopoupaeis.blogspot.com/2006/11/blog-post_07.html
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?