Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006

Πράματα που μου φακκούν



Σήμερα είπα να γράψω για τα πράματα που με νευριάζουν γενικά. Κάποια είναι δικαιολογημένα και κάποια αδικαιολόγητα αλλά που με νευριάζουν όπως και να χει. Σύντομα (όταν μας συνδέσουν στο σπίτι) ελπίζω να έχω περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ με το μπλογκ καθότι το τρέξιμο σπίτι-πανεπιστήμιο δεν μου το επιτρέπει μέχρι στιγμής.

Καυκάσιοι με dreadlocks: Ο Μπόμπ Μάρλεϋ και οι Τζαμαϊκανοί είναι λίγοι και μετρημένοι. Πόθθεν εις τα πόθθεν να θωρώ άσπρους να μου έχουν τα μαλιά τρετλοκς τζιαι ράστα! ΗΜΑΡΤΟΝ! Θέλω να τους πιάσω που τα μαλιά τους τα ξιμαρισμένα τζιαι να τους κουτουλλήσω πας το κουγκρίν. Κανεί που είναι λετσωμένα και λιγδαρισμένα, φορούν μου τζιαι τζίνα τα παντελόνια τα γέριμα όπως τους ΕΟΚΑβητατζήδες τζιαι χαλούν μου την μέρα μου. Ναί, έχουμε δημοκρατία, ναι σεβόμαστε τη διαφορετικότητα, ναι δικαίωμαν τους ναν όπως τους κκιλίντζιρους αλλά εγώ νευριάζω. Τί παει να πεί κύριε ότι πρέπει να σε θωρώ πρωί ξημέρωμα να μου το παίζεις ράστα. Πάεννε λούθου and get a job! Ξημαρισμένοι! Αθκιασερέψετε γμτ! Το ίδιο ισχύει τζιαι για τους Γκοθ! “ΟΥ!! Δέτε με είμαι κολλημένος με το θάνατο τζιαι τα κοτσινάθκια τα μαύρα τζιαι τα σκουλαρίτζια τα εξτρίμ! Επέρασα δύσκολη εφηβία τζιαι αφήστε με ήσυχο αλλά θα ντύνουμε όπως το φάντασμα για να μου διάτε σημασία! Είμαι Γκοθ! Ουυυυ!!!” Αϊσσιχτιρ!

Γεναίτζες που οδηγούν τζιαι καπνίζουν: Κι εγώ οδηγώ τζιαι καπνίζω. Δεν ξέρω γιατί αλλά βρίσκω κάτι πολύ non-feminine σε γυναίκες να καπνίζουν και να οδηγούν την ίδια ώρα. Είμαι αδικαιολόγητος αλλά φακκά μου. Ίσως υποσυνείδητα να με κτυπά στο φαλλοκρατικό μου αλλά πάλε εν πολλά άσχημο θέαμα. Δεν ξέρω.

Να απαντάς το μόπαϊλ άμα είσαι με άλλους σε δημόσιο χώρο: Να πηγαίνω με φίλες ή φίλους για καφέ και κάθε λλίγο τίρι-τίρι το μόπαϊλ να παίζει. Όϊ τηλέφωνα, Όϊ μηνύματα. Τζιαι λλίν αντροπή ρε κουμπάρε! Εν μες σε στάυλο που μεγάλωσες; Είμαι αόρατος; Υπάρχω; Εκανονίσαμε να βρεθούμε για να τα πούμε τζι εσύ απαντάς τα τηλέφωνα; Δικαιολογίες του τύπου “ενα λεπτό να απαντήσω”, “εν η μάνα μου/παρέας μου/φίλος μου” δεν παρπατούν. Και λίγη ευγένεια στο κάτω κάτω. Κλείστο το ευλοημένον! Δεν είναι το τέλος του κόσμου! Η ζωή συνεχίζετε και με μια αθόρυβη αναπάντητη κλήση. Το τηλέφωνο δεν είναι προέκταση του χεριού μας. Απαντώ τηλέφωνο δεν συνεπάγεται πως υπάρχουμε. Το να μιλάμε με τον άλλο που είναι μαζί μας face to face συνεπάγεται πως υπάρχουμε. Πριν τα μόπαϊλ πως τα καταφέρναμε δηλαδή;

Να προσπαθώ να μιλήσω με πραγματικό άνθρωπο από τηλεφώνου: Να τηλεφωνώ της ΒΤ και να προσπαθώ να μιλήσω με κάποιο. Περνώ από ένα blabbyrinth επιλογών. Αν θέλετε να γοράσετε κάτι πατάτε 1, αν θέλετε να πληρώσετε το λογαριασμό σας πατάτε 2, αν θέλετε να μας ξιτιμάσετε πατάτε 3 κλπ. Περνάς μετά από ένα τέταρτο από όλες τις επιλογές και σε βάζουν σταντμπάϊ ακούγοντας μουσική ασανσέρ ή μουσική που παίζουν σε γάμους σε ξενοδοχεία. Κάθε τόσο νάσου κι η ανακοίνωση “Your call is important to us! Thanks for CHOOSING to wait!” ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ !#$$@^#^%^Ε%&νοι!!!!!!! Σιγά να μεν διάλεξα να καρτερώ σαν τον μαλάκα τζιαι προσπαθείτε να με φταίξετε εμένα! Τζιαι άμαν απαντήσετε ο τηλεφωνητής ναν στην Ινδία τζιαι να μεν μπορώ να συνεννοηθώ μαζί του!! ΕΛΕΟΣ! Και όλα αυτά στο όνομα του συμφέροντος του καταναλωτή! Κουρπάτζι που θέλετε ούλλοι σας!

Σκανδαλοθηρικές εφημερίδες: Όλες οι εφημερίδες γράφουν για τα κακά του κόσμου, για τις πυρηνικές δοκιμές της Β. Κορέας, για τα δημοσιονομικά ελλείματα. Οι σκανδαλωθηρικές με πηχηαίους τίτλους "ΕΠΕΤΑΧΤΗΚΕΝ ΠΟΞΩ ΤΟ ΒΥΖΙΝ ΤΗΣ ΑΜΠΙ ΤΙΤΜΟΥΣ! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ", "Η ΚΚΕΪΤ ΜΟΣ ΕΝ ΧΑΣΙΚΛΟΥ", "ΧΩΡΙΖΕΙ Ο ΤΑΔΕ", "ΕΚΑΜΑ ΤΡΙΑ ΚΟΠΕΛΛΟΥΘΚΙΑ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΖΙΑΙ ΤΟ ΕΜΑΘΕΝ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ". Δεν μπορώ να καταλάβω πόση νοητική στέρηση πρέπει να έχει κάποιος για να διαβάζει ανελλειπώς έτσι πράματα τη στιγμή που ο κόσμος χάνεται. Έστω και για να ξεχαστεί κάποιος, αλλά κάθε μέρα; Πού ζούμε τελωσπάντων; Κόφτει μας ποιά κύπραία παλιοπετσιά με στήθη που αψηφούν τη βαρύτητα τζιαι ποιός κυπραίος νεόπλουτος τάδε με φάτσα από το Hellraiser (chubby edition) επήαν στο πάρτυ και στα εγκαίνια καταστήματος ημιδιάσημου αδκιασερού που δεν τον ξέρει η μάνα του. Και οι τρείς με τις πλαστικές εγχειρήσεις γιατί τις χρειάζονται. Ελπίζω σύντομα να κάμουν τζιαι προσθετική εγκεφάλου γιατί το χρειαζόμαστε άμεσα.

Η συνέχεια σύντομα, διότι ώσπου γράφω τόσα μου’ρχονται. Είται όλος ο κόσμος είναι προβληματικός ή εγώ έχω το πρόβλημα.

Comments:
"Γεναίτζες που οδηγούν τζιαι καπνίζουν: Κι εγώ οδηγώ τζιαι καπνίζω. Δεν ξέρω γιατί αλλά βρίσκω κάτι πολύ non-feminine σε γυναίκες να καπνίζουν και να οδηγούν την ίδια ώρα. Είμαι αδικαιολόγητος αλλά φακκά μου. Ίσως υποσυνείδητα να με κτυπά στο φαλλοκρατικό μου αλλά πάλε εν πολλά άσχημο θέαμα. Δεν ξέρω."

thisme na se paro giro esena me to car hahhaa
 
Πετα κουμπαρε πεστα!Την ευτσιη μου ναχεις.
 
nevrikos opos panta.. ts ts..
iremise..

apolavse tin diaforetikotita kai men patheneis nevriko klonismo. have fun with it.

aiston kosmo na ntinete opos thelei.. aistes genetzes na kapnizoun. esena ti se koftei?

kai oso afora to mobile prepei na einai me metro.. an apantisei kai kanena tilefono san katheste sto cafe en kai exathike o kosmos.. an en pou pano tou sinexeia sikou fie.. inta nevriazeis?

oso gia ta periodika.. kai tin pliroforisi... afou fakkoun sou toso polla men ta dkiavazeis... aiston kosmo pou tou areskei na ta dkiavazei... en gia allo target audience tzina kai oxi gia sena...

aporo diladi!!!!
pios o logos na nevriazoume?

an touta ta mitsia mitsia pramata tis kathimerinotitas agxonoun se... ospou en na paeis?


:P
xxx
 
prosopika to vrisko kalitera na asholoume me ta mikra para me ta megala. kai den me enohlei pragmatika, eto kouventa na ginete.
 
ΜΕΓΑΛΕ ΦΙΡΦΙΛΑ...

ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΤΡΟ ΚΑΙ ΚΛΑΝΩ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ...

ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΥΠΡΙΟΣ. ΝΤΟΙΝΓΚ

ΟΥΙΙΙΙΙΙΙ

ΜΟΥΝΙΟΘ
 
se efharisto stafylokokke. ithe o dromos sou na einai stromenos anthi giasemiou, ta kala sou logia kanoun tin kardia mou na fterougizei san spourgiti tin anoixi (pou laloun ji oi kinezoi).
 
firfirh esena sou kolaei to 46 and two twn tool
 
POSO KAYLA EINAI OI TOOL...

SKEPSOY FIRFIRI, NA PAS NA MILHSEIS STO SPEAKER'S CORNER THIS SUNDAY, NA DEIS TI EXEI NA GINEI... KOLASH... KI AN TO KANEIS, SFYRA NA ER8W NA SE DW...

3EREIS ESY... FIROULI FIROULO
 
Theodore!!!!

For those of us that actually WORK in England, mobile phones, blackberrys, pagers, palm pilots and communication devices that make horrible sounds that piss you off and make you feel neglected are a necessary evil. By the way this is the new milenium mobiles are a way of life. Maybe you should see a Psycologist to answer the question of why you suffer from an unexplained phobia of your friends mobile phones.

Love you anyway,
Guess Who? x
 
e firfiri ma pou exathikes mana mou?
 
anonymi...ontos osi ergazontai ehoun anaggi ta tilefona, alla:

1)monon oi pelloi jie ta rologia douelfkoun sineheia (xerw, xerw, pou tha piasw doulia tha mathw)

2)allon i doulia jie allon to kous kous...etsi agapiti anonimi? xx :P
 
e mlka efirtika, ALLA EMENA GYRIZEI MOU ME OULLOUS POU KAPNIZOUN TIN ORA POU ODIGOUN JE MILOUN STA KINHTA.

na do j alla blogs sta kypriaka je en thelo tpt allo.
 
btw 95% miniskeis kypro. itan nan 100% alla epidi sto profile lalei UK.

a je sry gia double post. skopefkoun na valoun kanena EDIT sto blogspot oxa.
 
oxi re
miniskei london alla to xoriatiliki paei pantou=P

kissez firfiri
 
Οϊ, ένεν εσύ που έχεις το πρόβλημα, αλλα τζείνοι που πάεις για καφέν μαζί τους τζιαι στο τέλος καταντά αντικοινωνική, η κοινωνική συνεύρεση.

Εγω είμαι μαζί σου!
 
File mou, mporeis na afineis piso sou afta pou se eknevrizoun xoris na sou afinoun simadia? Afti einai i mangia. Sto telos aporo an pragmatika ektononesai i apla kaneis askopi kritiki?
Pantos grafeis poly orea. Bravo! Apla tha ithela na se do na proteineis kai lyseis.

Kai kati allo.... afto to kyprofallokratiko "palliopetshies" den xreiazotan..

Keep it up
 
@lexi_penitas aresen mou i lexi kyprofallokratiko. ishen kairo na tin akousw. an mbeis ston kopo na diavaseis kai proigoumena posts tha deis oti den afino fylo avaftisto.
 
ise vlakas anipothetos kai pistevo komplexikos me ton eafto sou.pe mas re omorfopedo pos na kamume ta mallia mas gia na su areskumen.na valumen to tzelui mas kai na pienume sta mpuzukia na kamume tous wreous san esena?mathe na krineis ton eafto su k istera tius allous.ISE VLAKAS K PANILITHIOS
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?