Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

Η Καλή η Μέρα



Σας έτυχε ποτέ να ξυπνάτε ανάποδα καμιά φορά; Από την ώρα που ανοίγεται τα μάτια σας μέχρι την ώρα που θα πάτε για ύπνο το βράδυ όλα να πάνε στραβά σαν κάποια συνομοσία του σύμπαντος να θέλει να σας τη σπάσει; Μου έτυχε εμένα σήμερα.

Ξυπνώ που λαλείτε και μετά από ένα δεκαπεντάλεπτο μαραθώνιο ελληνορωμαϊκής πάλης με τα σεντόνια κατάφερα να σηκωθώ. Όπως ήμουν με τη τσίμπλα στο μμάτι φακκώ μιαν του δακτυλιού μου του μιτσιού πάνω στην γωνιά του αρμαρκού τζιαι όπως σσιύφκω να παουρίσω που τον πόνω δυό τζιαι μιάν κουτουλιά που χαζίριν να πουλλώσει η αρμαρόπορτα. Ακάθεκτος συνεχίζω προς το μπάνιο τζιαι αντί να τραβήσω την πόρτα να αννοίξει σπρώχνω την τζιαι πάω όπως το μίκυ μάους τζιαι κουτουλλώ δεύτερη φορά για να τριτώσει το κακό.
Νερό βραστό δεν έσιει οπόταν ξυρίζομαι με παγωμένω διότι χτιτζιάζω με τα μούσια τζιαι τις τρίχες πας την κκέλλε. Τρώ τα κκόρφλεξ μου τζιαι φκαίνω έξω. Καλοθωρώ των ουρανώ άμπα τζιαι τολμήσει να βρέξει. Έχω αργήσει και για το μάθημα. Μόλις φκαίνω που το κατζίελλι ένα πουλλί με λάθος 15 πόντων σιέζει μπροστά μου. Αλλό λλίο τζιαι να μου ξιμαρίσει την φρεσκοξιουρισμένη μου κκελούδα. Τί δκιάολο; Σημαδκιάζουν με τον κώλο τους; Εβάλαν με στόχο σκόπιμα; σίγουρα ο Τάσσος θα έλεγε πως το πεζούνιν, όντας εγγλέζικο, είναι μέρος μιας αγγλοαμερικανικής συνομοσίας για να ξημαρίσουν τις κκελλέδες τον κυπραίων!


Βουρώ όπως την κινέζα τη φοιτήτρια (χωρίς την ευδαιμονία της ράτσας της) να προλάβω το Tube. Βουρώ να μπώ τζιαι το @#$@^%%#% μηχάνημα δεν διαβάζει καλά την Oyster κάρτα μου. Τρώ ακόμα μιαν όπως επάεννα φουρκαστός στην ευαίσθητη περιοχή απ'όπου μια μέρα θα ανανεωθεί το Φιρφιρέϊκο. Διπλώνουμαι όπως το γάμμα το κεφαλαίο μισό λεπτό να μου περάσει. Ακούω το τραίνω που φέφκει. Έτζησα του ευλοημένου του μηχανήματος τζιαι έκαμεν "ΠΙΠ" τζιαι δεν άννοιξε η πόρτα. Άφκει λαμπούα "Seek Assistance". Τη μάνα του που θέλει ασσίστανς. Προσπάθώ να ππηδήσω τσας παράνομα τζιαι νιώθω ένα σιέρι να με τραβά πίσω. Ο διάλογος που ακολουθεί φανταστείτε τον στα αγγλικά"
-Oi! Are you a clever one?
-Άφησμε τζιαι εννά χάσω το τραίνο. .. Απαντώ χωρίς να κοιτάξω πίσω.
-Don't we all miss the train some day some day or another? Δεν έχω όρεξη για φιλοσοφία. Προσπαθώ να ππηδήσω. Σιγά να μεν ασχολούμε με τον γέρο τωρά.
-Get back here! Τζιαι τραβά με με δύναμη πίσω. Τελικά ο γέρος εν ένας μάυρος 2,10 με dreadlocks.
-Να το συζητήσουμεν φίλε μου!!!
- I'm calling the transit police!
-Οϊ πελλάρες! Έχω λεφτά με την κάρτα. έκαμεν "ΠΙΠ"
-All dodgefarers say the same.
-Ναι αλλά εμέναν έκαμεν ΠΙΠ! Τζίζω την κάρτα να του δείξω. Η #@$@$^ κάρτα δεν κάμνει "ΠΙΠ" άμα τη θέλω. Άμα δεν την θέλω κάμνει "ΠΙΠ" τζιαι φέφκουν τζι οι λίρες.

Πάμε τελικά στο σταθμάρχη που έσιει μηχανηματούι τζιαι κάμνει μου την "ΠΙΠ". Βουρώ τζιαι εγώ όπως το "ΠΙΠ ΠΙΠ" το πουλλούδιν να φτάσω.
Πάω τελικά πανεπιστήμιο. Βουρώ όπως τον γουίλ σμίθ στο Ένεμι οφ δε στέϊτ ακούγοντας Kaiser Chiefs "I predict a riot" sto ipod. Χωρίς να θωρώ δεξιά τζιαι αριστερά μπάινω μες την λωρίδα για τα ποδήλατα. Φαίνεται μια που πίσω μου έπαιζε το κουδουνούι της γιατί δεν την άκουσα που έρκετουν.Σταματά στο τσάκ πρίν να με κάτσει πουκάτω. Ο επόμενος διάλογος ακολουθεί. Η μεταφράσεις ποιητική αδεία ...
-Είσαι παλαβός; Θέλεις να σκοτωθείς;
-Τωρά ίντα φωνάζεις;
-Λίγο έλειψε να σε τσιλλίσω. Δεν βλέπεις πως η λωρίδα εν για ποδηλάτες;
-Μεν μου φωνάζεις! Οι πεζοί έχουν προτεραιότητα.
-Σοβαρομιλάς;
-Φατσάρω σου να αστειέυκουμαι;
-Θα σε καταγγείλω.
-Ολάν όπου θέλεις πάεννε!
-Άτε, έσσω σου τζιαι έχουμεν τζιαι δουλειά.
-Παλαβέ!
-Ηλίθια!
-Καθυστερημένε!
-Ασκήσιμη!

Τελικά πάω να διασταυρώσω τζιαι έρκεται ένας ποδηλάτης (από τον αυτοκινητόδρομο) τζιαι ττουμπάρει με. Χαχα να με σύρει χαμάι.

-ΡΕ ΓΑΔΑΡΕ! ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΑΒΟΣ;
-Sorry mate!
-ΡΕ ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ; ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

Comments:
To computer sou ekrasharen oxa akoma?
 
:-D Και δεν ήταν καν Παρασκευή και 13! :p
 
men mou ammathkiazete to mwro mou! my preciousssssss!
 
1) ΘΕΛΩ την oyster μου! Κάτι μου λέει ότι εχάθηκε στο ταχυδρομείο και πρέπει να ξανακάμω ΚΙΑΛΛΗ αίτηση. Είπαμε έκαμα το λάθος να την αφήκω κύπρο εγώ, οκ, εννα με τιμωρούν για πάντα? Αφού τα γέριμα είπαν 10 μέρες εννά έρτει τζαι σχεδόν να κτυπήσουμε μήνα.
2) Άμα η oyster κάμει ΠΙΠ αλλά εν ανοίξει οι λίρες σου δεν αφαιρούνται btw ασχέτως τι λαλεί τζιαμέ. Άμα πάεις στο μηχάνημα και βάλεις να σου δείξει τις τελευταίες 10 φορές που την εχρησιμοποίησες, εν σου γράφει εκείνον τον σταθμό. Εξανάκαμα το εγώ.
3) Μεν τσακκώνεσαι με τους υπαλλήλους στους σταθμούς, there is no point, they still won’t understand.
4) Περπάτα πάνω στο πεζοδρόμιο, στο Λονδίνο έχει λόγο η ύπαρξή τους.
 
χα χα χα αν και δεν τα έπιασα όλα :) :) :)
 
lost in translation?

men anisixeis, ego eimai kiprea kai pale en katalavo oles tis lexeis pou mou lalei o firfiris. epses emiloun tou sto tel kai kathe ligo ton diekopta na mou exigisei ti en i lexi pou eipe
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?