Δευτέρα, Οκτωβρίου 30, 2006

Conference Call

Ο πιό κάτω διάλογος θα μπορούσε να ήταν πραγματικός. Δηλαδή, όλα τα μέρη του διαλόγου είναι πραγματικά ,αλλά έγιναν σε διαφορετικές μέρες.

Χαρακτήρες: ΦΙΡ=ΦΙΡΦΙΡΗΣ, ΠΑΦ=Παπά-Φιρφιρής, ΜΑΦ=Μαμά Φιρφιρή, ΣΤΕ=Στετέ.

Ντρίιιιιιινγκ το τηλέφωνο…Εγώ με την το μμάτι γαρυλλομένο να απαντώ γιατί γράφει Anonymous και μόνο η μάνα μου έχει έτσι θάρρος και ορέξεις…

ΦΙΡ- Μμμμμ…ναί;
ΜΑΦ- ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΡΦΙΡΗ! ΤΖΟΙΜΑΣΑΙ;
ΦΙΡ- Ετζοιμούμουν…
ΜΑΦ-Εξύπνησα σε;
ΦΙΡ- Έννεν τίποτε. Πάντα έθελα να ξυπνώ που τες έξι…
ΜΑΦ-Επιάσαμε να δούμε τί κάμνεις.
ΦΙΡ-Είμαι καλά μάμμα…
ΠΑΦ-ΦΙΡΦΙΡΗ!!!! Κάτι επείραξα πας το πρόγραμμα με το email τζιαί φκάλλει μου έρρορ!
ΦΙΡ-Πάλαι εξέχασες να βάλεις αποστολέα.Τσίλλα με το μάους πας το άντρες.
ΠΑΦ- Με αρσενικούς με θηλυκούς θωρώ!
ΦΙΡ-ADDRESS παπά! ADDRESS!
ΠΑΦ- @#^%$%&^ Ευλοημένο! Τσίλλώ το τζιαί δεν παθκιέται!
ΜΑΦ-Φέρμου να δοκιμάσω!
ΠΑΦ- Φύε που τζιαμαί, εννά τα στραώσεις τέλεια!
ΣΤΕ-(200 ντεσιμπέλ φωνή) ΝΑΙ ΑΛΟΟΥ!!!!
ΦΙΡ-Γιά σου γιαγιά, είσαι καλά;
ΣΤΕ-Τί κάμνεις άγγελε μου;
ΦΙΡ-Καλά. Έτω…δκιαβάσματα.
ΣΤΕ-Άτε τζιαι να σε δώ δάσκαλο, να σε δώ.
ΦΙΡ-Έννεν δάσκαλος που σπουδάζω γιαγιά.
ΣΤΕ- Τί σπουδάζεις καλώ. Δικηόρος;
ΦΙΡ-Όϊ γιαγιά. Γιατί ρωτάς αφού έν αθθυμάσαι;
ΣΤΕ-Ρωτά με η μπακκάλενα τζιαι ένηξέρω να της πώ.
ΠΑΦ-Δκυώ όξα μιά φορά να το κλίκκάρω;
ΜΑΦ- Μιά φορά.
ΠΑΦ- Εσού πού καταλάβεις;
ΦΙΡ-Δκυό φορές.
ΜΑΦ-Κκελλέ…
ΣΤΕ-Άτε, να τελειώσεις με το καλό τζιαι να έβρεις καμιά κοπέλλα καλή να σε αρμάσουμε…
ΦΙΡ-Είμαστε πολλά εντάξει γιαγιά. Επήρα το μάθημά μου.
ΣΤΕ-Όϊ χρυσαφένε μου. Μεν λαλείς έτσι…
ΜΑΦ- Πότε εννά έρτεις Κύπρο..
ΦΙΡ-Ένας ένας, να προλαμβαίνω να απαντώ…
ΠΑΦ-Τούντο κουμπί που γράφει Σκάϊπ τί κάμνει;
ΦΙΡ-Μέν το πατήσεις..τέσσερεις του Νιόβρη φτάνω Κύπρο τζιαι μετά Βουδαπέστη.
ΠΑΦ-Πέρνεις με τζιαι μένα; Χαρ χαρ χαρ…
ΦΙΡ-Αν σου διά άδεια εξόδου η μάνα μου πέρνω σε…
ΜΑΦ-Ίντα πράμα;
ΣΤΕ-Τούτη η Βουδαπέστη ίντα φαϊν ένει;
ΦΙΡ-Εν τζίκάτω που σπουδάζει ο Σ.
ΣΤΕ-Όϊ να μας φέρεις καμιάν αμύρωτη! Τούτες εν ριάλια που θέλουν!
ΦΙΡ- Εεεε….
ΣΤΕ-Να ακούεις την γιαγιά σου.
ΦΙΡ-Ντάξει γιαγιά..
ΜΑΦ-Κλάτσες χοντρές φορείς;
ΦΙΡ-Εν το πίστεύκω.Έν είμαι μωρο!!!!!!
ΠΑΦ-ΜΑΦ! Μέν του μάσιεσαι του μωρού…
ΦΙΡ-Σχεδόν να σου πώ θέκκιου…
ΠΑΦ-Έννεν τίποτε…
ΜΑΦ-Τζιαι πρόσεχε το διαβατήριο σου να μεν το χάσεις πάλαι…
ΣΤΕ-Μα έχασεν το διαβατήριον του πάλαι;
ΦΙΡ-Μεν έσιεται έννοια. Όλα υπό έλεγχο.Όϊ γιαγιά. Έν το έχασα.
ΣΤε-Αν το έχασες έχουμεν έναν συγγένη μες τα διαβατήρια.
ΦΙΡ-ΔΕΝ ΕΧΑΣΑ ΤΙΠΟΤΕ!
ΜΑΦ-ΠΑΦ: Μεν φωνάζεις της γιαγιάς σου.
ΦΙΡ-ΜΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΑΛΤΟΙ ΠΡΩΙ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!;
ΣΤΕ-Μέν μαραζώνεις γίόκκα μου…

Comments:
AN έρτεις Kύπρον 4 του Nιόβρη, φάκκα κανέναν τηλέφωνον, αφου με τα e-mail φαίνεται είσαι μαλλωμένος!

Δ.M.
 
1ον σπουρτώ που τα γέλια όποτε θκιαβάζω διαλόγους που έχεις με τους δικούς σου.

2ον η Βουδαπέστη σε περιμένει! Εννά κανονίσω να ειδοποιήσω potential φανς σου, ειδεμή εννά'ρτω μόνη μου στο αεροδρόμιο να σου στρώσω κόκκινο χαλί!
 
ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΣ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ... ΦΦΦΦΟΥΥΥ..

ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ. ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΙΚΟ ΑΓΓΕΛΗ ΡΕ PSYCHIA?

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΛΑΣΠΟΛΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΕΘΕΡΙΕΣ ΝΤΟΠΙΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ!!!
 
Έφυρες με
 
nikon aggeli eiha ena simmathiti egw ton kairo ekeino..
 
Άψογο post χαχαχαααα...!
 
loooool akoma gelo

o kirios logos pou gelo itan giati mia fora imoun mprosta otan o PAF kai i MAF eprospathousan na kamoun shut down to computer je en ta ekatafernan.

telio telio telio post re filoui
 
φυρμός ρε!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?