Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

Μέτοχοι - Αμέτοχοι



Ο Ιούλιος Καίσαρας υιοθέτησε τον Βρούτο, ο Νέρωνας άναψε κάρβουνα να κάμει σουβλάκια, οι Έλληνες αξιωματικοί το '22 δήλωσαν "η Άγκυρα εν δαμαί πάρακατω", ο Κλίντον έκλεισεν τα μάτια του πριν να σημαδκιάσει. Γενικά η ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη με λάθη που άλλαξαν τον ρού της. Τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με το τραγικό, καταστροφικό, εφιαλτικό σφάλμα μου που έπραξα το καλοκαίρι. Σφάλμα που οι συνέπειες του με κυνηγούν ακόμη...σφάλμα που μπορεί να καταστρέψει την οικονομία της Κύπρου μας....Ναί! Κυρίες και κύριοι αναγνώστες..ντρέπομαι αλλά το έκανα. Άνοιξα λογαριασμό online stock trading του πατέρα μου.. Ότι και να μου πείτε αξίζει μου.

Αρχικά ο παπά Φιρφιρής έμπαινε τζιαι έβλεπε τες μετοχές μας, κανένα σεντ πάνω, δκυο τρία σεντ κάτω κλπ..Άκακα πράματα, τιμές πραγματικού χρόνου. Μετά ανακάλυψε την επιλογή Αγορά/Πώληση. Όταν αναχώρησα τον Σεπτέμβρη για Αγγλία, αναλόγως ήταν φρόνιμος. Μόλις έφτασα άρχισα να δέχομαι τηλεφωνήματα ανά δύο μέρες. Το Κυπριώτικο σκέτς που ακολουθεί courtesy της οικογένιας Φιρφιρή. Οι διαλόγοι είναι πραγματικοί με δόση λαφαζανιάς.

ΠΦ= Παπά Φιρφιρής. ΜΦ=Μαμά Φιρφιρή, ΣΤ=Στετέ, Φ= Φιρφιρής.


Φ-Ναί, αλόου.
ΠΦ- Έλα ρέ, ακούεις με;
Φ-Έλα παπά. Τί καμνεις;
ΠΦ- Εγόρασα 50 μετοχές Λαική.
Φ-Μπράβο παπά.
ΠΦ-Μόνος μου!
Φ-Συγχαρητήρια.
ΠΦ-Χωρίς να μου δείξει η μάνα σου.
Φ-Είμαι έκθαμβος.
ΠΦ-Ξαναπέμου ίνταλως στέλνουν ήμεϊλ...


------------------------------
Φ-Ζζζζ..χρρρρ...ναί ποιός ένει;
ΠΦ- ΕΛΑ ΡΕ ΕΤΖΙΜΑΣΟΥΝ;
Φ- Ποίος είσαι;
ΠΦ- Τζίνος που σ'έκαμεν.
Φ- Ακούεσαι όπως τον Αττίλα με τους Ούννους πουπίσω του.
ΠΦ-Ήρταμεν με τον θκειόν σου τον Γ. να λουβήσουμεν τες ελιές. Πιάννω σε που το μόπαϊλ του.
Φ-Είσαι παλλικάριν.
ΠΦ- Η Λαική που εγόρασα επήεν πάνω 4 σέντ!!!!! ΡΕ Γ. ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΕΥΛΟΗΜΕΝΟΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΝ ΤΖΙΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕΝ ΤΙΠΟΤΕ! (πίσω προς εμένα τώρα). Εγοράσαμεν μηχάνημαν που λουβά ελιές.
Φ- Που τα κέρδη των μετοχών σου; χεχεχε..
ΠΦ- Τωρά τζιαι να πάει θα τρώεις τα φασόλια αλάδκιαστα...
Φ-Πόσον κκιάριν εφκάλες παπά;
ΠΦ- (Με καμάριν) 5.32!!!! Λίρες...
Φ- Οσπολλάτε αρκοντύναμεν.
ΠΦ- Σιγά σιγά...
Φ-Τούτον το τηλεφώνημαν θα εκόστησεν παραπάνω.
ΠΦ- Άτε, μιλούμεν..(προς τον θείο) Πόθθεν κλείει το μόπαιλ;


----------------------------------

Φ- Ναί παρακαλώ.
ΠΦ- Σήμερα έγινε πρόταση εξαγοράς από την Μάρφιν...μπλά μπλά μπλά, μουμπλέ μουμπλέ μουμπλέ. Ο Βγενόπουλος...(ακολουθεί οικονομικό άρθρο των Φαϊνάνσιαλ Ττάϊμς)
Φ-Πού τα έμαθες τούτα ούλλα...;
ΠΦ- Κάτι ξέρουμεν τζιαι εμείς...
Φ- Μπράβο σου πάντως. Εν σε είχα για έτσι δυνατόν ερευνητή.
ΠΦ- Τούτον το κούκολ εν σπουδαία εφεύρεση.
Φ-Έμαθες τζιαι το κούκολ κύριε ΠΦ; Μάσιαλλα σου. Πε μου να δούμεν για την εξαγορά...
ΠΦ-Εν τζιαι καταλάβω γιέ μου. Έπιασα σε να μου εξηγήσεις...

--------------------------------=

ΜΦ-Καλημέρα γιέ μου.
Φ-Καλημέρα μάμμα...
ΜΦ-Πάει καλά το σχολείο;
Φ-Ναί μάμμα.
ΜΦ-Κλάτσες χοντρές φορείς;
Φ-ΑΤΕ ΠΑΛΕ ΜΕ ΤΕΣ ΚΛΑΤΣΕΣ!!!ΟΪ ΕΙΜΑΙ ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ!
ΜΦ- Έιδα που το ίντερνετ ότι έππεσεν η θερμοκρασία Λονδίνον.
Φ-Άλλη με το ίντερνετ! Ρε πελάν που έβαλα πας την κκελλέ μου. ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΕΞΠΛΟΡΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!
ΜΦ-Μεν μου υψώνεις την φωνή σου...
Φ-(πολύ μικρά γράμματα) όποιος καταφέρει να ανοίξει το εχπλόρερ πρεπει να με πιάνει τηλέφωνο...
ΜΦ-στέλει σου η γιαγιά σου χαιρετίσματα.
Φ-Ευχαριστώ. Ο παπάς τί καμνει;
ΜΦ- Έννεν καλά...
Φ- Η πίεση του πάλε;
ΜΦ- Έππεσεν η Τράπεζα Κύπρου τζιαι τα Χρεόγραφα της Ελληνικής.
Φ- Πόσα έχασεν;
ΜΦ - Κανέναν σαραντάλιρο..
Φ- Τον φτωχό τον Πίτσιλλο...


Comments:
xaxaaaaaaaa`!
egelasa polla me tounto post.
nasai kala!
 
Η ΜΑΕΣΤΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ! ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΙΩΝΩ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ... ΑΝΤΕ ΡΕ ΦΙΡΦΙΡΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ.

ΠΟΣΟ ΚΑΥΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ GELLERT BATHS...
 
ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ! :D

Με αιχμηρή αναφορά τους στη Marfin, το 15% της οποίας ανήκει στη Dubai Financial, oρισμένα στελέχη αναφέρθηκαν στην ανάγκη να παραμείνει η τράπεζα σε κυπριακά χέρια. Η τράπεζα επισήμανε ακόμη το γεγονός ότι το ΔΣ της αποτελείται μόνο από Κύπριους.

«Είμαστε εταιρεία του ιδιωτικού τομέα, αλλά είμαστε ακόμη Κύπριοι. Για όσο καιρό η Κύπρος βρίσκεται υπό μερική κατοχή, πιστεύουμε ότι υπάρχει ένα μεγάλο οικονομικό και πολιτικό θέμα να μην κυριαρχήσουν ξένα συμφέροντα στο τραπεζικό σύστημα» ανέφερε ο κ. Σταυράκης.
 
hahaa

ise megalos....
 
HaHaHa!!!! Exo akrivos to idio provlima me ton mastro mou alla tzinos en parapano prixtis!!!Rota me 62 fores tin ora tes times pou exoun oi metoxes toy. Gia onoma....
 
ΧΑΧΑΧΑ ωραίος ρε!!!!

Είδες όμως? Πρώτα τα λέν άχρηστα, σκ...μηχανήματα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς, και μόλις δουν τί μπορεί να κάνει όλο τηλέφωνα για οδηγίες και "έκανα αυτό και έκανε εκείνο. Τελειο?"...

Τέλειο. Για αυτό έχουμε τρελαθεί όλοι με αυτά τα κ...μηχανήματα! :)

Ωραίος πάντως, keep up! :D
 
Ρε θέλεις να πεταχτώ ποτζί σπίτι σου να τους πιάσω το κομπιούτερ?
 
!, λέμε!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?