Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007

5 Πράματα για μένα.

Όϊ πως σας κόφτει δηλαδή αλλά τελευταία εν της μόδας οι μπλογεράδες και μπλογεράδισσες να γράφουν πέντε παραγραφούδες για τους εαυτούς των. Έχουμεντε και λέμεντε...


1. Μαϊρεύκω καλλύτερα που την μάνα σας - Έθελα να πάω μάεϊρας τζιαι η μάνα μου έν εδέχετουν. Επέρασα σε σχολή στην Ελβετιά τζιαι πάλαι δεν εδέχετουν. "Μα έναν που σε έχω εννά σε θωρώ πάνω που της μαείρισσες μιά ζωή; Εν κρίμαν οι βαθμοί σου! Κρίμας τα ιδιωτικά τα σχολεία που σ'έπεψα.." Μετά την οικογενειακή ενθάρρυνση (εκάμαν μου τα αερόστατα αλλά μετά "ότι θέλεις να κάμεις θα σε υποστηρίξουμε".) επήα Καναδά για σπουδές για να τους τιμωρήσω. Εδούλεψεν. Μαγειρεύω τα πάντα αλλά προτιμό την Κυπριακή κουζίνα, ειδικά συνταγές πριν το 1900 (ξεχάστε το βοδινό δηλαδή) που είναι καθαυτόν παραδοσιακές αλλά δυστηχώ εκκλείπουν σιγά σιγά. Δοκιμάστε τα Τουμάτσια μου με αλεσμένο πιπέρι τζιαι αρτυσιά ή γαλότριν με σκόνη σπανακί ή ντομάτα τζιαι ξαναμιλούμεν. Τα παγκοσμίου φήμης σουβλάκια μου αναπαράγονται σε 3 ηπείρους: Αμερική (στον Καναδά συγκεκριμένα όπου έμαθα τους καναδούς), Αυστραλία (που εν ο κουμπάρος μου) τζιαι Ευρώπην, ειδικά στην Αγγλία τζιαι στην Ουγγαρία. Τρώει η μάνα τζιαι δεν διά του μωρού.

2. Όταν βλέπω ταινία δεν ξεχωρίζω την πραγματικότητα που την φαντασία - Εκλώτσησα μιαν πας την κκελλέ μες το σίνεπλεξ που τη αγανάκτηση ενώ έβλεπα το How to lose a guy in 10 days. Στο Λάιον κινγκ εφώναζα του παπά του Σίμπα να προσέχει να μεν τον πατήσουν, στο Closer έσυρα βρισίδιν της Τζούλια Ρόμπερτς που τα εφόρεσεν του Κλάϊν όουεν. Στις ταινίες του βαν ντάμ σφυρώ τζιαι φωνάζω "Όϊ άππαρον". Άμαν έσιει σεξουαλική σκηνή διώ θάρρος του προταγωνιστή. Στο I am Sam έκλαια όπως το μωρόν, το ίδιο τζιαι στο notebook, lion king, bambi, ugly duckling, la strada, what dreams may come, cine paradis, κλπ κλπ κλπ. Επίσης είμαι μανιακός με τα καρτούν του ντίσνευ. Δεν έχουν λάθος.

3. Λατρεύω την Κυπριακή ιστορία.- Όσο διαβάζω τόσο καταλάβω πόσα λίγα ξέρω τζιαι πόσο μαλάκες και ηλίθιοι είμαστεν συλλογικά σαν λαός. Συλλέγω παλιούς χάρτες, βιβλία και γραβούρες τησ Κύπρου. Ο καυκάς εν άμαν έρκουνται ξένοι τζιαι πάει η μάνα μου να χουμίσει την συλλογή μου στους φιλοξενούμενους (τι απουσία μου εννοείται γιατί δεν αφήνω κανέναν να κοντέψει διότι έτσι εκκεντρικός είμαι) τζιαι γεμόνουν μου τα χαρτιά μου δακτυλιές. Όποτε έρκουνται φίλες της μάνα μου για καφέ (που πάει να πει το σπίτι θα μυρίζει πούτρες τζιαι αρώματα για 3-4 μερες) την επομένην έχουμεν καυκάν.

4. Δεν μπορώ να πώ ψέματα. - Όχι γιατί δεν θέλω, αλλά δεν μπορώ. Τζιαι να καταφέρω να πω τπτ θα πονώ την κοιλιά μου από τις τύψεις το βράδυ που θα ξαπλώσω. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είμαι ευαίσθητο μωρό πάει να πεί ότι στο τέλος της ημέρας είμαι γεννημένος θύμα. τί να κάμουμεν; C'est la vie.

5. Έχω φοβερή μνήμη και θυμάμαι τα πιό άσχετα πράματα τις ποιό άσχετες ώρες. Είμαι ένας θησαυρός γεννικών γνώσεων διότι επέρασα την εφηβία μου πάνω που τα βιβλία (εν εθωρκούμουν για να ασχολούμαι με γεναίτζες). Έφα την μισή μου προίκα πάνω στις μηχανές τις touch. Είμαι ο άνθρωπος που θέλετε στην ομάδα σας όταν παίζεται τρίβιαλ ππερσούτ. Άμαν μεθύσω θυμάμαι ακόμα παραπάνω.

Αυτά.

Comments:
hehe!!! endiaferon kurie firfirh!! gkravoures exw k egw polles, kati panarxaies pou emazeuke h giagia m dioti kapote htan na kamoun a3ia (k eixe dikaio tlk!). a k elpizw na men vre8oume sthn idia kinhmatografikh ai8ousa! 8a 3htimastoume ashima!!:p
 
na protimas tote tis romantikes komodies dioti etsi lathos egw den prokeite na xanakamw. :)
 
Mporeis na valeis kamia sintagi panw sto blog su?
 
Επεινάσαμεν κύριε Φιρφιρή!
 
Πατάτες Φοιτήτρια

(συνταγή που έκαμα για μιά φίλη μου φοιτήτρια που δεν ξέρει να βράσει νερό)

Υλικά

Πατατούλες μικρές
Αλάτι θαλασσινό (το οποίο μαζεύκω που τον Ακάμα τζιαι ώστε να έρτω Λευκωσία ξανίζουν μου το οι συγγενείς τζιαι φίλοι)
Ελάχιστον ελιόλαδον
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι (όϊ τσιγκουνιές. Γοράστε μύλο να το αλέθετε).
Ελάχιστο φρέσκο λασμαρί (δεντρολίβανο)
Λίγο ττάραγκον φρέσκο (ή λίγη ρίγανη, ή θυμάρι, ότι έσιετε).

Πλένετε τις πατατούδες τζιαι τες κόφκετε που την μέση ή σε τέταρτα (αφήνετε την φλούδα πάνω). Βάλλετε το λάδι τζιαι το άλας (εν μες την κούππαν οι πατατούδες) τζιαι νεκατώνετε με τα σιέρκα σας. Βάλλετε τις πατατούδες μες το σινίν, ο κώλος με την φλούδα να κάθεται κάτω για να μεν σας κολλήσουν. Αλέθετε λλίον πιπέρι πουπάνω τους τζιαι βάλλετε το κλωνίν το λασμάρίν τζιαι το το ττάραγκον πουπάνω τους (αν σας αρέσκουν πιό αρωματικά μεν βάλετε λασμαρίν τζιαι ττάραγκον αλλά πάπρικα τζιαι αρτυσιάν). Βάλλετε στο φούρνον στους 180 βαθμούς για 25 λεπτά. Αν τες θέλετε ροδοκόκκινες βάλτε το γκριλ για τα τελευταία 5 λεπτά.

Οταν αννοιξετε το φούρνο θα μοσκομυρίσει το σπίτι τζιαι θα σας κατεβούν οι γειτόνοι καραντί.


εύκολη συνταγή, χωρίς λίπος και αποτελει το τέλειο συνοδευτικό σε κοτόπουλλο. Πάει πολλά με Μοσχοφίλερο του μπουτάρη.

καλήν όρεξην κοπέλλες.
 
FIRFIRI,

PARTY SPITI MOU STIS 31ST MARCH... SE PERIMENW... FERE KAI MIA TOBLERONE NA THN 3ESKISOYME
 
Και εμένα με ενδιαφέρει η κυπριακή ιστορία. Ειδικά αυτή που δεν μας έμαθαν στο σχολείο επιδή δεν τους συμφέρει :)
 
Αν λειφτείς το άλας το Ακαμιώτικο στην Αγγλία πέμου να σου δώσω τζιαί έχω καμποσο.
 
file tzyrkake,

distihos den ekatafera na fygadepso foukou opou kai evriskomai opotan to alas den nomizw na to hreiastw kai toso. tha se ehw ypopsi omws.

na evroumen allo 5-6 typous tziai na idrisoumen ton SAM parartima Hnomenoy Vasiliou (Syndesmos Apodimon Mezetzidwn)
 
File mou eisai apsogos! Laleis ta polla wraia:) Polu spania na grapsw se posts alla me to diko sou en8ousiastika:)
 
tzie sikki me
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?