Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Πράματα που μου φακκούν - Η Συνέχεια

Διαφημίσεις σε DVD - Ενοικιάζω το ντί βι ντί για να δώ μιαν ταινία χωρίς διαφημίσεις όπως την τηλεόραση ή όπως τον κινηματογράφο τζιαι καρτερώ όπως το μαλακισμένο ένα τέταρτο να τελειώσουν οι διαφημίσεις για ταινίες που δέν κυκλοφορούν ακόμα χωρίς να να μπόρω να προχωρήσω στο μενού. ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΗΤΕΡ ΠΑΝ ΤΖΙΑΙ ΤΟ ΛΑΪΟΝ ΚΙΝΓΚ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΙ ΤΖΙΑΙ ΚΑΝΕΙ! Φάκκιν μπάσταρτς, τί μέρος του λόγου δεν καταλάβετε ; Γιατί με βασανίζετε έτσι; Πελλός που ξανανοικιάζει Ντι βι ντι. Εν τζιαι τα τάουνλόουτς καλά.


Πασιές που φορούν εφαρμοστές φανέλες - Καλάν, μιλούμεν για ΤΟ σέλφ κκόνσιουσνες. Δεν θέλω να μουρμουρίσω για την παχυσαρκία. Όσους πασιήες τζιαι πασιάες ξέρω λαλούν πως έχουν θυροειδή. Κάποιοι είμαι σίουρος έχουν, οι υπόλοιποι εν ψεύτες τζιαι τα ντελίβερι παν τζι έρκουνται σπίτιν τους. Αλλά να είσαι πασιά, να μεν το παραδέχεσαι τζιαι να μου φορείς παρδαλά εφαρμοστά μπλουζάκια (ούτε καν μαύρα που αδυνατίζουν) τζιαι να θωρώ το λίπος δίπλες δίπλες μου προκαλεί αναγούλα στο στομάχι. Καλάν, μοντελάκι δεν είμαι, αλλά δεν τουμπώνω τον τζίλοιο μου τζιαι να κάμνω τον αχάπαρο. Δικαίωμα της κάθε γεναίκας να φορεί ότι θέλει, φτάνει να μεν μου νεκατώνει το στομάσhιν μου.


Κκέληδες που τα χώνουν - Καλάν ρε κύριοι. Ποιόυ εννά γελάσετε; Εκκελιάσετε; Κετ όβερ ιτ. Ξιουρίστε την τζιαι πνάστε.

Κόσμος που δκιαβάζει αθλητικές εφημερίδες (στην Κύπρο) - Νο κκόμεντ. Πόσο χασομέρης είσαι για να δκιαβάζεις τζιαι να νευριάζεις με εφημερίδες που καταπιάνουνται με θέματα που δεν επηρεάζουν τη ζωή σου άμεσα και μάλιστα σε μιά χώρα που δέν έχει αθλητισμό; (Η μάππα δεν είναι το ίδιο με το ποδόσφαιρο). Εντάξει, όϊ πως οι υπόλοιπες εφημερίδες δκιαβάζουνται (εκτός που την Χαραυγή που με κάμνει τζιαι χασκογελώ όποτε την πιάνω στα σιέρκα μου) αλλά τουλάχιστο άμαν καταπιάνεσαι με την πολιτική έσιεις την ψευδαίσθηση πως ο ψήφος σου μπορεί να αλλάξει κάποια πράματα.

Αρσενικούς να χορεύκουν τσιφτετέλι τζιαι γεναίτζες να χορεύκουν ζειπέκκικο - Οκ, είμαι παρανοϊκός, ξέρω το. Υπάρχουν κοπέλες που χορεύουν καλύτερα από τους άντρες. Απλά δεν το χωνεύκω. Το τσιφτετέλι εν για τες γεναίτζες, οι άντροι εν γελοίοι άμαν το χορεύκουν. Ο ζειπέκκικος φαινεταί ποιό ωραίος με αντρικόν παντελόνι, πουκάμισον, πατεριμή τζιαι ξαναμμένον που το ποτό πρόσωπο παρά φουστάνι τζιαι ψηλοτάκκουνο. Είμαι κολλημένος, ξέρω το αλλά ετσι πιστεύκω.

Προσφορές 2 + 1 από τις υπεραγορές - Διότι υποτιμούν την νοημοσύνη μου. Ψηλώνουν τις τιμές μιαν εφτομάδαν πρίν την προσφορά τζιαι μετά βάλλουν μας προσφορές. Μα καλάν, για τόσον γάρους μας έχουν ή όντως τόσο γαδάροι είμαστε τζιαι δεν το παίρνουμεν πρέφα; Άσε που με χαμηλές τιμές σε πέντε είδη πρώτης ανάγκης μας προκαλούν την ψευδαίσθηση πως όλα τα προϊόντα είναι αναλόγως φτηνά. Ξύπνα λαέ!

Ζητιάνους - Can you spare some change mate? Αϊσσιχτίρ ττεμπέληδες χασικλήδες αγγλικής καταγωγής. Τόσοι μετανάστες δουλεύκουν δακάτω τζιαι εσείς κοπροσκυλιάζετε. Να σηκώσετε τον κώλο σας, να πάτε να πείτε συγγνώμη τους γονιούς σας, να σας αφήσουν να λουθείτε τζιαι να ξιουριστείτε, τζιαι να πάτε να εύρετε δουλειά να γυρίζετε χάμπουργκερ ή να κάμνετε καφέδες. Χασομέρηδες. Όποτε φκαίννω που το ττιούπ πρέπει να κουτουλλώ πάνω σας;


Αθρώπους που κλάννουν μες το μετρό τζιαι παίζουν πελλόν εν ώρα αιχμής - Να τον ρουφάτε μέσα άλλη φορά όπως κάμνει ούλλος ο κόσμος. Είμαι πολλά μιτσής για να πάω που τες αναθυμιάσεις σας.


Ιδιοκτήτες σκύλων που κάμνουν του χτηνού παντές τζι εν μωρό - Ο σκύλος είναι σκύλος είναι σκύλος είναι σκύλος. Είπαμεν εν έξυπνος, είπαμεν καταλάβει, αλλά ως τζιαμαί. Εν ανάγκη να του κάμνετε όπως του πλασμάτου; "Μάνα μου το μωρό μου. Ποιός αγαπά τη μάμα; Ποιός την αγαπά; Το μωρό μου; Το μωράκι μου; Ποιός θέλει μπισκοτάκι, ά ποιός θέλει μπισκοτάκι. Φίλα την μάμμα/παπά". Κυρίως εν οι κοτζιάκαρες που έχουν έτσι παλαβομάρες. Κάμνετε τα σπίτι σας, όϊ μες την μέση της στράτας.


Αμερικάνικες sitcoms - Διότι όποτε κάποιοι φιληθούν παουρίζει ο κόσμος "ουουουουου" παντές τζιαι δεν εξανάδαν κόσμο να φιλιέται, ή άμαν κάποιος μαραζώσει που μαραζώνουν ούλλοι "ααααααααααα". Πολλά ευαίσθητοι οι αμερικάνοι τελικά.

Τα μπισκότα τα ξερά- Διότι όποτε τρώω λουβούν τζιαι ξιμαρίζει ο καναπές.

Comments:
Εμένα νευριάζουν με οι δωρεάν "εφημερίδες", London Lite, Londoner, Londoncrap κτλ που θέλουν να μου πασάρουν κάθε μέρα.

Το γεγονός ότι είναι δωρεάν κάτι λέει και για την ποιότητα τους.

Εν λυπούνται τα δέντρα που κόβκουν για να μας πουν για τον κάθε άσχετο. Γενικά τα τάπλοϊντς δωρεάν και μη, εκνευρίζουν με αφάνταστα.
 
Όχι φίλε μου, δεν είσαι παρανοϊκός! Κάποια πράγματα είναι αντρικά (η ξυριστική μηχανή, οι κόντρες στους δρόμους, το ζεϊμπέκικο), και κάποια πράγματα είναι γυναικεία (το μάσκαρα, τα ψηλοτάκκουνα, το τσιφτετέλι)!!

Τα μπισκότα τα ξερά φακκούν μου τζιαι εμένα.
 
http://www.youtube.com/watch?v=xz37H9YV5pw

Δες το παραπάνω λινκ σχετικά με τους ζητιάνους του μετρό που ανέφερες. Πολλά εύστοχος ο τύπος
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?