Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

30 τρόποι να νευριάσετε την φιλενάδα σας




1. Να γυρίσεις να δεις άλλην γυναίκα...όχι στο πρόσωπο.
2. Να κλάσεις μπροστά της.
3. Να κλάσει τζίνη τζιαι να αστειευτείς.
4. Να ξεχάσεις την πιο ηλίθια επέτειο.
5. Να πεις λάθος ξιμαροκουβέντα στο κρεββάτι.
6. Να τις πείς χαϊδευτικά "πασιά μου", "ζουρτουλλού μου", "πασιουρτού μου" κλπ. Αν ακολουθήσει χαϊδευτικό σκαμπίλι στον πισινό τα πράματα περιπλέκονται.
7. Να μην μπορέσεις μα την έκτη διαίσθηση σου να συμφωνήσεις με το φόρεμα που έχει η ίδια αποφασίσει να φορέσει, όταν σε ρωτήσει πιό από τα 15 φορέματα τις πάει παραπάνω.
8. Να τολμήσεις να διασκεδάσεις με τους φίλους σου, χωρίς αυτήν.
9. Να τολμήσεις να φορήσεις ρούχα που νιώθεις άνετος αλλά τζινη νομίζει πως δεν σου πάσιν.
10. Να τολμήσεις να της πεις "Αν δεν σου αρέσει το κκάμπινγκ γιατί ήρτες;"
11. Να τολμήσεις να συναφέρεις την πρώην σου στο κκόντεξτ "Ούτε η πρώην δεν έκαμνεν έτσι"
12. Να τολμήσεις να κάμεις της κκελλές σου όταν σου πεί "Όπου θέλεις πάμε/κάμνουμε"
13. Να είσαι ρομαντικός.
14. Να μεν είσαι ρομαντικός.
15. Να τσακωθείτε, να σου κάμνει the silent treatment (ξέρετε, ούτε φωνή ούτε ακρόαση) κι εσύ να πιάσεις το μοχλό του πλέϊστέϊσιον στα χέρια σου.
16. Να σου πεί "ΜΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ" τζιαι να μεν της μιλήσεις. Μετά θα είσαι αναίσθητος.
17. Να μην μαντέψεις από μόνος σου πιό είναι το πρόβλημα κι ας την ρώτησες τι τρέχει και σου απάντησε "Τίποτα.."
18. Να της γοράσεις άλλο δώρο από εκείνο που ήθελε ή το δικό σου να είναι πιο φτηνό και χρήσιμο από το δικό της.
19. Να μην προσέξεις το καινούριο κούρεμα και το μαλλί της που είναι 1.5mm πιό κοντό από πρίν.
20. Αν δεις μωρό μπροστά σου να μεν πάθεις όπως τον παλαβό τζιαι να αρχίσεις να του παίζεις παντές τζιαι εν δικό σου.
21 Να βρωμήσεις το αποχωρητήριο.
22. Να τολμήσεις να θέλεις να τζοιμηθείς μετά το σεξ η ώρα 3 τα χαράματα και όχι να αναλύσεις την επόμενη φάση της σχέσης σας.
23. Να σου πει πως θέλει να μοιραστείτε τις φαντασιώσεις σας τζιαι συ όπως τον μαλάκα να της πείς.
24. Να ρωτήσεις "Ελούθηκες σήμερα;"
25. Να την πάρεις σινεμά και να μην δείτε ρομαντική κωμωδία ή ψαγμένο ευρωπαϊκό/ασιατικό/ιρανικό κινηματογράφο.
26. Να εκφέρεις άποψη.
27. Να αγαπάς την μάνα σου.
28. Να αγαπάς το αυτοκίνητο σου.
29. Να πιάννεις να σάσεις κάτι τζιαι να το κάμνεις κομμάθκια.
30. Να λατρεύεις άλλο Θεό εκτός που την ίδια.

Comments:
Να έσιεις δουλειά στο computer και τζίνη να θέλει αγκαλιές. Να την αγκαλιάζεις για να σιωπήσει και να τη γυρίσεις διακριτικά πλάτη προς τον υπολογιστή για να βλέπεις την οθόνη.

Αν το πάρει χαμπάρι.. έκατσες πάνω. Δοκιμασμένο. Θα περάσει quite some time μέχρι να μπείς στα ενδότερα της ξανά:)
 
Λοιπόν έχουμε και λέμε:
α) δεν είμαι απο άλλο πλανήτη
β) ναι είμαι κυπραία
γ) όχι δε σε περιπαίζω

δυστυχώς (και λέω δυστυχώς γιατί ίσως να έπρεπε να με χαλούν παραπάνω πράματα) εμένα προσωπικά με ενοχλούν τα:

11. Να τολμήσεις να συναφέρεις την πρώην σου στο κκόντεξτ "Ούτε η πρώην δεν έκαμνεν έτσι"
17. Να μην μαντέψεις από μόνος σου πιό είναι το πρόβλημα κι ας την ρώτησες τι τρέχει και σου απάντησε "Τίποτα.." (όταν είναι εμφανές το πρόβλημα, ή όταν τελοσπάντων καταβάθος ξέρετε αλλά κάμνετε τις πάπιες)
30. Να λατρεύεις άλλο Θεό (γυναίκα και όχι Θεό, βάλε τη σωστή λέξη αγόρι μου, και προπάντως σε αυτές δε περιλαμβάνεται η μάνα του) εκτός που την ίδια.

Ολεε ολεεε, είμαι καλά γιατρέ μου; θα ζήσω. Δε ξέρω αν καμία θα προσβληθεί απο αυτά, I hope not, προσωπικά πάντως έσεσα που το γέλιο γιατί ξέρω πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Και ας μην με πιστέψει κανένας σας ότι μόνο τουτα με ενοχλούν εμένα.

PS. Σε περίπτωση που με πιστεύετε κανένα άγαλμα έσχει τσανς να δούμε;;
 
"Ούτε - η - πρώην - δεν - έκαμνεν - έτσι"????????????????

Αν κάμεις τούντο πράμα, όι μόνο δικαιούται να νευριάσει, αλλά δικαιούται να σε ταπανιάσει κανονικά (και με τον νόμο), όπως επίσης δικαιούται να σου βάλει καθαρτικό στον καφέ σου τζιαι να βουράς τζιαι να μεν συφτάνεις, να σου βάλει νέφτι στον κώλο και επίσης να βουράς και να μεν συφτάνεις, ακόμα και να σε στείλει πίσω στην πρώην σου να δεις την γλύκα. Φτου σου! Αχάριστε!
 
Είδες που ίνταλως έυκολα νευριάζετε; Όσο για το τελευταίο...ο Πλάστης μου να μεν μου δείξει έτσι τύχη.
 
Φίλε φιρφιρή, μιας και μου έκαμες special request να σχολιάσω το ποστ σου, δεν θα σου χαλάσω το χατίρι. Θα καταθέσω και εγώ μια σημαντική διάσταση του ζητήματος, που δεν έχεις αγγίξει. Την ultimate κουβέντα του καφκά. Ο λόγος να κλείσεις του άλλου το τηλέφωνο στα μούτρα. Ο λόγος να κάμεις silent treatment και αποχή που το σεξ. Το all time most stupid male statement «ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΕΛ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ?»
 
Βασικά θέλουν να μας κάμουν αρνιά. Αντίσταση εδώ και τωρά. Και η πλάκα όταν σε ευνουχίσουν και σε φέρουν στα μέτρα τους ύστερα σε θεωρούν και φλώρο.

Κάμνε ότι γουστάρεις αλλά με μέτρο. Άμα δείξεις πυγμή θα φέρει τα μίλια της, διαφορετικά πάτα eject.

Πάντως η πρώην είναι γνωστό causus belli αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν δεν μιλάς καθόλου για τις πρώην θέλουν να μάθουν τα πάντα για σένα; Συμπέρασμα η ανθρώπινη φύση δεν ικανοποιείται ποτέ.
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
 
@Sceptic Anonymous

Άλλο να πεις η πρώην μου εν ήταν easy going πλάσμα, και άλλο να πεις 'είσαι πιο σπαστική που την πρώην μου (σύγκριση). Η σύγκριση με την πρώιν (όταν δεν σε ευνοεί) είναι ΜΟΙΡΑΙΑ. And it goes both ways.

Κατά τ'άλλα συμφωνώ απόλυτα με το θέμα πυγμής που έθιξες (ειδικά αν έχεις να κάμεις με καμιά τσαούσα γκόμενα).
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?