Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

Προς έντιμον κ. Βασίλειον



Δκιαβάστε το τούτο δαμαί πρώτα.‚ Εν ένας που του εφταίξαν οι μπλόγκερς οι Κυπραίοι τζιαι φωνάζει τζιαι ωρύεται.
Δαμαί εν τα σκάρτα κυπριακά μπλόγκς. Όπως βλέπετε είμαστεν στην κορυφή των τσιάρτς.


Ακολούθεί η απάντηση μου.
--------------------------

Προς έντιμον κ. Βασίλειον.

Αγαπητέ κύριε,

εύχομαι η επιστολή μου να βρίσκει εσάς και όσους αγαπάτε σε τέλειαν υγείαν. Εαν ερωτάτε δια μας, σας ευχαριστούμεν που μας σκέπτεστε.
Καταρχάς επιτρέψετέ μου να σας ευχαριστήσω δια την δωρεάν διαφήμισην που εκάμετε του μπλόγκ μου, "Ξενύχτικον "Μιραμπέλλα"" χωρίς καμίαν προσυνεννόησην, στο φόρουμ σας. Με την σειράν μου ανταποδίδω. ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ! Τρέξατε όλοι στο www.skorpialogia.com το ποιοτικόν φόρουμ, το φόρουμ που είναι μάννα εξ ουρανού, το φόρουμ που θεραπεύει τον καρκίνο και είναι πλούσιο σε αντιοξειδοτικές ουσίες. Τώρα που εξοφλήθηκεν η υποχρέωση επιτρέψετέ μου να σχολιάσω το άρθρο σας "Κύπριοι bloggers μορφωθείτε" με την σοβαρότητα που, όπως γνωρίζετε, διακρίνει την στήλη μας.

Καταρχάς ο τίτλος σας είναι πέρα για πέρα κατάλληλος. Όντως μας ανακαλύψατε. Είμαστεν αμόρφωτοί. Σας παρακαλούμεν θερμά μεν το πείτε πάρακατω διότι αν μάθει ο κόσμος πως τα δίπλώματα από τα πανεπιστήμια που έχω είναι καθαρά διακοσμητικού χαρακτήρα δεν θα έχω που να πάω να σταθώ. Επίσης, όλα αυτα τα χρόνια που αναλώθηκα στο μαθητικό συνδικαλισμό, στον εθελοντισμό, στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, στους ερυθρούς σταυρούς κλπ κλπ ήταν όλα για το θεαθήναι. Σας παρακαλώ να με παραπέμψετε σε κάποιον φροντιστήριον για να με μορφώσει ακαδημαϊκά και κοινωνικά διότι είναι πασιφανές, μιας και μας γνωρίζετε μέσω των μπλόγκ μας, πως μας χρειάζεται. Ελπίζω να μην είναι ακριβά τα δίδακτρα διότι ο πατέρας μου είναι συνταξιούχος εργάτης και δεν μας βαστά η πούγκα μας. Με συγχωρείτε, η "τσέπη" μας ήθελα να πω.

Αναφέρετε, " Να μιλώ σαν κτίστης σε οικοδομή λέγοντας «άμπουλα» ή «ράουνταπαου» ή «τζιε σιγα ρε πελλέ!» δεν είναι Κυπριακή διάλεκτος." Φαντάζομαι εσείς θα είσαστε το αντίστοιχο του Μπαμπινιώτη. Σας ευχαριστούμεν που μας διαφωτίσατε. Νιώθω όπως τους αποστόλους που είδαν το άγιο φως τωρά. Επέρασεν ποτέ απο το μυαλό σας η ιδέα πως η γλώσσα και η διάλεκτος και το ιδίωμα είναι πράγματα ζωντανά που εξελίσσονται και προσαρμόζονται; Η "τσαέρα" η "πρότσα", ο "καφές" ο "τζισβές" κλπ κλπ είναι όλες γλώσσες ξενόφερτες οι οποίες αφομοιώθηκαν. Γιατί όχι και το ράουνταπάου η άμπουλα, το φόρκλιφ, και οι άλλες λοιπόν; Αν σας έφταίξαν οι οικοδόμοι παλλικάρια μας τί να σας πώ. Φαίνεται πως εσύ δεν επιάσες ποττέ μιστρίν στα σιέρκα σου γιαφτόν τζιαι μάσιεσαι.

Αναφέρετε επίσης "Σχεδόν όλοι έχουν αστεία Κυπριακά ονόματα Τα ονόματα των blog τους είναι αστεία κυπριακά του στυλ «η σηιλλόπελλη», «ο κουρούπεττος» , « ο μαννοκίκκηρος» κλπ. Προσπαθούν ακόμα και από το όνομα να εντυπωσιάσουν και να δώσουν την εντύπωση μιας φάσης «χαβαλέ» που θυμίζει περισσότερο ανόητη Κυπριακή κωμική σειρά."

Εαν δεν γνωρίζετε τί εστί Μιραπέλλα πάει να πεί πως δεν κυκλοφοράτε νύχτα τζιαι είσαστεν πουπίσω που το κομπιούτερ ούλλη μέρα. Αφού τα μπλόγκ που γράφει ο κόσμος εν αστεία τζιαι σατιρικικά, τζιαι παραδέχεστε πως τα ονόματα που χρησιμοποιούν οι μπλόγκερς είναι αστεία τότε το πρόβλημαν σας ποιον ένει; Ίσως να πρέπει να αλλάξω τον τίτλο του μπλογκ σε κάτι που να παραπέμπει σοφιστικέ καφέ της εντός των τοιχών Λευκωσίας, ή κάτι άλλο πιο έξυπνο και πρωτότυπο... ΗΒΡΑ ΤΟ! "ΣΚΟΡΠΙΑ ΛΟΓΙΑ"...Όϊ γαμώτο. Εν κρατημένον τζίνο... ΕΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕΦΙΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕΝ ΜΠΛΟΓΚ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΕ! ΕΝ ΤΖΙΑΙ ΖΟΥΜΕΝ ΤΖΙΑΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕΝ ΠΟΥΠΑΝΩ ΤΟΥ! Είμαστεν χαβαλέδες τζιαι έχουμεν τζιαι το τράφικ να το αποδείξουμεν. Εν σου αρέσκει κάτσε κάμνε σουντόκου.


3. Ασχολούνται όλοι με «καυτά» κοινωνικά θέματα που «πουλούν» Προσπαθώντας να κρατήσουν την παράδοση του blogger , σχολιάζουν ,τάχα καυστικά , και με αποτυχημένες απόπειρες χιούμορ, τα καθημερινά τεκταινόμενα.

Νιώθω άσχημα τώρα Βασίλη. Επλήγωσες με. Τζιαι εγώ που εθκιάβαζα τα άρθρα σου σαμπώς τζι εν ευαγγέλια. Προχτές που τον πολλήν τον προβληματισμό που μου προκάλεσες έφκαινεν καπνός που το έναν το φτίν μου. Γιατί μου το κάνεις αυτό βρε Βασίλη; Κι εγώ που έκανα όνειρα να αλλάξω τον κόσμο μέσα από το μπλόγκ μου..στάχτη όλα τώρα. Πάνε και οι πλατείες που θα έκτιζα, πάνε κι οι επαναστάσεις ενάντια στο κατεστημένο....Εμέναν πάντως εν ανατρεπτικό το μπλόγκ μου. Ξέρεις πόσος κόσμος την έφαεν χαμαί μόλις το εδκιάβασεν;


"Δεν παιδεύονται με δύσκολα θέματα, αλλά ασχολούνται με τα γνωστά κοινωνικά προβλήματα. Όταν έχουμε προεδρικές βρίζουν τους υποψηφίους , την παρούσα κυβέρνηση αλλά και την αντιπολίτευση." Σε αυτό συμφωνούμε αγαπητέ Βασίλη.

Μπλογκεράδες είσαστε και πολύ μαλάκες που ασχολείστε με "γνωστά κοινωνικά προβλήματα". Θα έπρεπε να ασχολείστε με κάτι που δεν σας αφορά, όπως τα άγνωστα κοινωνικά προβλήματα, η την κβαντομηχανική που έχει βάθος, ή να κάνετε μιαν κριτική ανάλυση της κοινωνικοοικονομικής συγκρουσης του συνόλου του έργου του Ίψεν. Ακούς εκεί τα παλιόπαιδα! Να ασχολούνται με πράματα επίκαιρα που τους ενδιαφέρουν. Ουστ από κει! Κι αλλοίμονο σας αν δεν σας ακούσω την επόμενη φορά να επαινείτε την κυβέρνηση. Ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος πόσα να προλάβει μόνος του; (Είδες που σε επάρταρα Βασίλη).

"Εντυπώσεις – Επιχειρήματα 10-0. Παρ’όλη την έντονη και καυστική κριτική, δεν έχουν επιχειρήματα ούτε και λύσεις στα προβλήματα που θίγουν"

Προτείνω να με φκάλετε πρόεδρο τζιαι θα σας βάλω ούλλους ττερπιέν. Ορίστε η πρόταση μου στα προβλήματα του τόπου. Ολοκληρωμένη και με επιχειρημα το "έτσι θέλω γιατί ότι θέλω γράφω, γκέγκε;"

" Έχουν ορκισμένους χρήστες Οι εγγεγραμμένοι χρήστες του , 5-10 το πολύ, είναι φανατικοί υποστηρικτές τους. Είτε είναι φίλοι τους είτε ακόμα και οι ίδιοι με άλλο ψευδώνυμο. Σχολιάζουν πάντα τα άρθρα με διθυράμβους και ταυτίζονται πλήρως με τα όσα λέει ο bloger-Θεός τους."

Παρακαλούνται οι Ταξιαρχίες του Αλ-Φιρφιράλ να τεθούν σε τάση επιφυλακής. 18 του Γεννάρη θα ανατρέψουμεν την κυβέρνησην. Ορκισμένοι μου υποστηρικτές μπροστά μας υπάρχει η νίκη ή ο θάνατος. Αν πεθάνετε στο όνομά μου θα πάτε σε παράδεισο με 40 παρθένες ή 40 μάυρους και σε αντίθεση με τον παράδεισο τον μουσουλμάνων, ο δικός μου διαθέτει και περίπτερο, παγωταρία και Νάντος.

"Templates με φαντασία! Τα templates που χρησιμοποιούν είναι πάντα έτοιμα χωρίς καμία επέμβαση , ούτε και στα χρώματα ή το λογότυπο"

Και σε αυτό έχεις δίκαιο. Δυστυχώς δεν μπορώ να κρίνω για την δική σας τη σελίδα διότι έφα την κάτω που τη καρέκλα μόλις αντίκρυσα τα εντυπωσιακά σας γραφικά και τα φλας ανιμέϊσιον σας. Ο εγκέφαλος μου δεν μπόρεσε να αντέξει τόση ομορφιά και πρωτοτυπία και βραχυκυκλώθηκε. Αυτή τη στιγμή σας γράφω από το σπίτι όπου και βρίσκομαι κατόπιν εντολής του γιατρού. Πάντως ένα από τα τρία μου ρεζολούσιονς για το νέο έτος (Μετά που θα κόψω το τσιγάρο και θα αρχίσω το γυμναστήριο) είναι να μάθω html ώστε να μπόρω να βελτιώσω το παρουσιαστικό του μπλόγκ μου και να μην έχετε παράπονο.



Με εκτίμησην

Φιρφιρής.


ΥΓ. Όσον για την ορθογραφίαν, ξέρω αλλά είμαι ττεμπέλχανάς. Εν σου αρέσκει, έσιει ξύδιν.


Comments:
There is no such thing as bad publicity. Οπότε ευχαρίστησε τον κύριο ευγενικά και τα πολλά λόγια είναι φτώχια ;)
 
Φιρφιρούδι μου φκάρτο link διότι όσα τζαι να έγραψες ο άθρωπος υπάρχει μόνο τζαι μόνο επειδή του έβαλες link. Ούλλη η φασαρία εν flamebait, ακριβώς για να του βάλεις link.

Πε μου, το "εν σου αρέσκει κάτσε κάμνε σουντόκου" μπορώ να το χρησιμοποιώ (πάντα με credits);
 
έβαλεν μου λινκ, βάλλω του τζι εγώ. δεν με χαλά καθόλου.

ότι θέλεις χρησιμοποία.
 
Μάνα μου ρε τον κύριο Βασιλάκη μας και θέλει σημασία! Μα τι γλυκούλι που είναι το χαζό..!

Εν κρίμα βασικά ο κύριος Βασιλάκης αλλά άτε... Ευχόμαστε γρήγορα να γίνει καλά.
 
Σχεδόν να το ξεχάσω τούντο θέμα.. και γω την καταβρήκα όταν του απαντούσα. Ήταν be my guest κραξιμο time.
 
Tzai mono pou tou apantises, pou edkiavases to "post" tou, etimises ton.

Esi sinexise na mas kamneis na geloume, me ta kipriaka sou, tzai astous allous na lene.

Tzai laloun epidi zilefkoun. An itan i azoula pouza...
 
Ρε Φιρφιρή είσαι ο ήρωας μου ρε! Εσπάσαν τα μιλίμετρα στο μπλόγκ μου με το λινκ που έβαλες ρε φίλε! Φέκκιου φίλε μου!

Η αντιδραση του Βασιλάκη στις απαντήσεις του Ζάππα, της Ψυχίας και εμένα είναι μνημείο μοναδικής φασιστικής νοοτροπίας σε φόρουμ.

Πολύ ομορφα τα εγραψες. Αν θες να σπάσεις πλάκα, κανε εγγραφή στο μπλογκ του και δημοσιευσε το. Θα γίνει ένας μικρός χαμός. Χαχαχαχα

Cheers
 
YEAH BABY!
 
Amin brother!
 
Προσυπογράφω ό,τι έγραψες. Ειδικά το κομμάτι για τη χρήση των κυπριακών.
 
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ γράφτηκα διαίτερα φιλοσοφία, αρχαία, ιστορία (νέα και αρχαία) και κβαντική μηχανική για να πάψει το blog μου να είναι ένα παναήρι και να αποκτήσει μια σοβαρή υπόσταση, ένα κατιτις, μια ιδεολογία, ένα υπόβαθρο ψαγμένο που μόνο εξυπνάδες θα λέει και ίσως βρει και τη θεραπεία για καμιά ανίατη ασθένεια.

Διότι εγώ η ηλίθια νόμιζα ότι γράφεις ότι θέλεις σε ένα blog αλλά μας έχει υποδειχτεί ότι πρέπει να κάνεις μακροσκελείς αναλύσεις σε πρωτοποριακά θέματα και εγώ τώρα ψάχνω να βρω το πρωτοποριακό θέμα, με καταλαβαίνετε ελπίζω.
 
ferton mesto varkoume firfiri mou na ton sasoume kala
 
btw έτσι για γενικές γνώσεις τι εν το ξενύχτικον μιραμπέλλα τζαι που ένει?
 
το θρυλικόν ξενύχτικον ήταν απέναντι από το παλιό το ΓΣΠ στη λευκωσία, νομίζω εν νιου ντιβίζιον τωρά. όσοι το προλάβαν έχουν να λένε...
 
Τα μπλογκ είναι η εκδίκηση της γυφτιάς. Να μου ζήσετε λεβέντες μου τζαι λεβέντισσες μου τζαι άστε τα σαλόνια να ασχολούντε με τα θέματα με τα οποία μας επρήξαν, μας εποτζιοιμήσαν, μας εξιθεώσαν οι ανιαροί καθηγητές των νέων ελληνικών τζαι της αγωγής του πολίτου. Η μόρφωση η πολλή κάμνει το πλάσμαν ζώππον. Μόρφωση συν επιτήδιον ύφος μοιάζει πολύ με την φωτογραφία που έβαλες φίλε Φιρφιρή.

Ένα πράμα δεν μου αρέσκει στο πποστούιν σου (καλή η ιδέα σου να εμπλουτίζουμεν την διάλεκτον, voila μια νέα λέξη: πποστούιν εν αντιθέσει με σεντόνιν).

Δεν μ΄άρέσκει λοιπόν που προσπαθείς να δικαιωλογηθείς. Φίλε μου, επισκέφτηκα το μπλόγκ που διαφημίζεις. Ούτε ως τον αστράγαλον των ιστοριών σου δεν ιφτάνουν σε δημιουργηκότηταν, ευαισθησίαν, χιούμορ τζαι έυστοχην εξυπνάδαν όλες οι μακρόσυρτες ανιαρές αναλύσεις τους που ίσως σύντομα να μπούν στον φιλελέυθερον ή στα μαθητικά δευτέρκα. Η υπόθεση της Μιραμπέλλας δείχνει την πραγματικήν αμορφωσιάν. Άσε δε που σεριανίζοντας στα παράθυρα του χαζίριν να φυρτώ από ζώλον φασιστοϊδούς ναφθαλήνης.

Κύπριοι μπλόγκερς, κυρίως μή παρα-μορφωθείτε. Μορφωθείτε μόνοι σας χωρίς να διάτε λοαρκασμόν με σε δασκάλους, με σε παπάες, με σε κυβερνήσεις. Έτσι τζαι αλιώς αν το κάμετε το μπλόγκ σας θα ψοφήσει μόνον τζαι έρημον.
 
Jai epidi i prwti mou ekpaidefsi itan metaxy new division jai mirapellas, pliroforiaka to xenihikon tis Soullas 'Mirabella' itan sto ktirio tou Cinema Athinaion, ena ekpliktiko purpose-built cast-concrete 60's ktirio, jame pou twra en to imiasfaltrwmeno parking apenati pou to ypourgeio oikonomikon /ktirio arhigramateias. Jai ektos pou resi jai patsa esyrvire sykwtaki jai tsipoures i wra 5 to prwi.
Jame anamesa se alla polla eida ton kyrio Kamougiaro na erkete me to BMW jai pisw tou ena minibus kopelles na erkounte na fan. Itna mallon jeines pou en eihan pelati jeini tin nyhta.

Meta tin katedafisi tou Athinaion (fthinwporo 2001) i Mirabella ematakomise stin Pallourkotissa sto topo pou palia itan to My Friend Tavern gia osous to xeroun, sta fwta prin to round-about tou SOPAZ, apenanti pou ena magazi pou poula kentrikes thermanseis ktl. Alla nomizw en pollodoulefkei pion.

Athanati!!!!
Oi poio wraioi ypnoi en sto pezodromio mprosta, panw stis arhitektonikes plakes, liwma jai faimenoi, Savvato haramata.
Jai meta kafe sto Magka.
 
@demetris. men synehizeis. stamata. evourkosan ta mathkia mou... ti mou ethymises twra.. afti itan zoi. twra monon o kapetanios apemine na mas thymizei tis palies kales meres. ekleisan oulloi oi topoi oi kaloi...toulahiston mporoumen na poumen pws ta ezisamen...
 
Gia allh mia fora epivevaiwnetai to oti h diafora meta3u idiofuias kai vlakeias einai oti h vlakeia den exei oria. o an8rwpos einai komple3ikotatos k emfanws anorgasmikos. Congrats kurie Firfirh gia thn apanthsh!! Ta sevh mou. Roxanne, Proedros tou Sundesmou O.F.F. (Orkismenoi Fanatismenoi Firfiraioi) Cheers!!
 
"...Παρακαλούνται οι Ταξιαρχίες του Αλ-Φιρφιράλ να τεθούν σε τάση επιφυλακής. 18 του Γεννάρη θα ανατρέψουμεν την κυβέρνησην..."

Άκυρο;
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?