Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007

Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο...



Το είπα και το έκανα. Ή τώρα ή ποτέ. Ητάν ή επί τας. Είμαι 25 χρονών γάρος, τελειωμένος άνεργος επιστήμων τζιαι εβαρέθηκα να μου συγιρίζει η μάνα μου. Όπως το πουλλίν ανοίγει τα φτερά του και πετώντας μακριά πάει και κτίζει τη φωλιά του, έτσι κι εγώ αγόρασα τη δική μου φωλιά 87 τετραγωνικών μέτρων (στεγασμένα α!) και δύο υπνοδωματίων.

Το πρώτο πράμα που συνειδητοποιείς όταν αγοράζεις διαμέρισμα είναι πως το καθιστικό του εν ίσια με το παλιό σου υπνοδωμάτιο. Το δεύτερον είναι πως θα είσαι μόνος σου. Το να είσαι φοιτητής σου χαρίζει σχετική ανεξαρτησία διότι ξέρεις πως τις γιορτές θα πάεις εις την μάμμαν σου που θα σου λαλεί "γιόκκα μου", "το μωρό μου", "ο άγγελος μου", "πούρεκκε μου", "έλα τζιαι έκαμα σου πατατούες καουρμά που σου αρέσκουν". Αν έχεις φιλενάδα το πιό τρυφερό πράμα που θα ακούεις μόλις μπεις της πόρτας είναι "σύναξε τις κλάτσες σου", "επαράγγειλα φαΐ", "είμαι με την περίοδο μου, ούτε να το διανοηθείς", και "γιατί άρκησες;" το τελευταίο χωρίς την μητρική τρυφεράδα. Σημαντικό λοιπόν είναι το διαμέρισμά σας να είναι αρκετά κοντά στο πατρικό σας ώστε να είσαστε πάντα κοντά στην μητρική αγγαλιά και στο βυζίν της μάμμας σας, τζιαι η φιλενάδα σας επειδή δεν υπήρξεν ποττέ "γιόκκας" δεν μπορεί να σας καταλάβει (όπως δεν καταλαμβαίνει τι εστί θητεία"), αλλά αρκετά μακριά ώστε να μεν έρκεται η μάνα σας περπατητή τζιαι να κάμνει εφόδους για να δει αν είσαι συγυρισμένος, καθαρός ..άσε που μπορεί να σκοντάψει και σε τίποτε τζιαι να ανακαλύψει πως ο γιός της δεν είναι παρθένος.

Το δεύτερον πράμα που συνειδητοποιείς όταν αγοράσεις διαμέρισμα είναι πως όσοι δεν έχουν δικό τους είναι ειδικοί σε κατασκευές οικοδομών και στη διακόσμηση εσωτερικών χώρων. Δεν ξέρουν απολύτως τίποτε για το θέμα που μιλούν, όμως ξέρουν κάποιο που ξέρει.

Μια μερίδα ορκίζεται στα πλακάκια, ενώ άλλη μερίδα πάνω στα παρκέ τα λάμινεϊτετ. "Έβαλεν ο γαμπρός μου παρκέ, τραβά τα μαλλιά του ακόμα, πλακάκια θα βάλεις". "Μια συννύφισσα της μάνας μου έβαλεν πλακάκια τζιαι τωρά εν μπορεί να περπατά ξυπόλητη, παρκέ θα βάλεις". "Θέρμανση άμπα τζιαι γελαστείς να βάλεις σώματα. Του πατώματος θα βάλεις". Κουζίνες ιταλικές, μίξερ των 600 λιρών, πλακάκια μπάνιου ψυχεδελικά. Ούλλοι, ως τζι η στετέ μου, εν ειδικοί. "Έπιπλα θα πιάσεις που τον Ξιναρή" λαλεί μου μια θεία μουμ "έσιει τόσα χρόνα δεν επάθαν τίποτε, κτύπα ξύλο". Άρα σε περίπτωση που θέλω να χοροπηδώ πάνω στα έπιπλα ξέρω που θα πάω. Πιστεύω πως δεν είναι τυχαίο που ούλλοι ξέρουν τις πιό ακριβές μάρκες να μου πλασάρουν, κι ας είναι οι ίδιοι ακτήμονες. Με ξένον κώλο όποιος θέλει κλάννει.

Το τρίτο που συνειδητοποιείς είναι πως το διαμέρισμα σου δεν θα είναι το άσυλο σου από την καθημερινότητα αλλά κέντρο νεότητος και κέντρο διερχομένων. Οι φίλες κάμνουν κωλότουμπες ότι θα έρκουνται να θωρούν ντί βι ντί τζιαι να κουτσομπολεύουμε με ώρες πίνωντας εσπρέσους και καπουτσίνους από την πανάκριβη μηχανή που θα επιβάλλεται να αγοράσω. Οι δε φίλοι θα έρχονται όποτε έσιει μάππαν να θωρούμεν τζιαι να παίζουμεν πλαέϊστάϊσιον γιατί έτσι τους αρέσκει. Το δεύτερο υπνοδωμάτιο για τις φίλες είναι το υπνοδωμάτιο του μωρού. "Άτε τζιαι θα παίζει το Φιρφιρούδι δαμέσα. Να κάμεις κρεμούι χρώμα τους τοίχους..." Οι παρέες υποστηρίζουν πως πρέπει να γίνει δεύτερο υπνοδωμάτιο τζιαι να φέρνω τζιμέσα τις γεναίτζες (όταν δεν έρχονται οι ίδιοι να γαμήσουν, εννοείται).

Το τέταρτο που μαθαίνεις είναι πως κάθε Κύπριος (επαναλαμβάνω, που δεν έχει σπίτι ή διαμέρισμα δικό του) κρύβει μέσα του κι ένα αρχιτέκτονα. "Εν μιτσιά η βεράντα σου", "Το υπνοδωμάτιο θωρεί που την λάθος πάντα", "Εννά πυρώννεις το καλοτζαίρι", "δαμαί τούτον ίνταλως εν έτσι", "εν ακριβά πολλά που το εγόρασες", "Δαμέ εν θα χωρεί το ψυγείον". Ούλλοι ήβραν τζιαι μιαν αβανιά του Πριγκιπάτου του Φιρφιρή ( το όνομα του διαμερίσματος, οι εξυπνάδες να αποτυπωθούν σε άλλον μπλογκ), που ώρες ώρες βλέποντας τα σχέδια απορώ αν είναι διαμέρισμα που κοιτάζω ή την παράγκα του Καραγκιόζη. Ειδήμονες Κυπραίοι γμτ...Καλύτερα να πάρω την στετέ μου να το καπνίσει..ξέρει τζίνη.

Comments:
Σε ανακάλυψα στο μπλογκ του Πάνου, που προτείνει μερικά κυπριακά μπλογκ.

Καταπληκτικό χιούμορ!

Μπράβο!
 
mia kouventa krato:
"Με ξένον κώλο όποιος θέλει κλάννει."
 
Συγχαρητήρια, καλορίζικο, κλπ κλπ κλπ. Πολλυνίσκουμεν...
 
Μπράβο!

το διαδίκτυο φαίνεται θα μας φέρει όλους πιο κοντά...

Υ.Γ. Μην τρομάξεις με την ονομασία μας. Ελλαδίτικο μπλογκ είμαστε, όσο και αν θέλουμ ενα το ξεχάσουμε!
 
simfwnw me to achilleas999
:DDDDD
 
haha!! kaloriziko!! 8a sumfwnhsw me ola ta ppoints k apo th dikh m empeiria sou lew oti to na pianei hlios se sugkekrimena shmeia tou flat einai polla megalo pleonekthma!!!:p
 
Φιρφιρή το διαμέρισμά σου σίγουρα κάπου έχει τις λούπες του (τις οποίες θα ανακαλύψεις με τον καιρό) και σίγουρα μερικοί εκ των ειδημόνων θα πέσουν μέσα τζιαι θα σου λαλούν αργότερα "Έλεα σου το εγιώ!".

Εγώ δεν διαθέτω διαμέρισμα δικό μου, τα τελευταία 6 χρόνια όμως έμεινα σε 3 διαφορετικά διαμερίσματα μόνη μου, πολύ μακριά από το μητρικό βυζί το οποίον επεθύμησα. Άρα σε βρίσκω πολύ σωστό ως προς τις αποστάσεις που επέλεξες. Επίσης, είσαι πολλά τυχερός που έχεις βεράντα, ας εν τζιαι μιτσιά! Βάλε τζιαι ένα wireless και το καλοκαίρι θα μας γράφεις κάτι ποστς φοβερά, απ'ευθείας από την βεράντα σου.

Αυτό που σου προτείνω είναι να το κάμεις όπως γουστάρεις εσύ (όπως το έβλεπες στα όνειρα σου τελειωμένο), με τη βοήθεια πραγματικών ειδημόνων που κλάνουν με τον δικό τους κώλο (οι οποίοι ενδέχεται να σου πιάσουν τον δικό σου κώλο, μα μια δουλειά που έννα κάμεις, ας την κάμεις σωστά, έννε;)

Καλορίζικο και είθε να δουν πολλά αλλόκοτα τα μάτια του!
 
Agaphte Firfirh kaloriziko!! h empeiria m m leei oti: an 8a ertei kosmos eshie thn vourna ofkerh gia na sou thn gemwsoun, evre kanena kalo plasma na sou katevazei ta skoupi8kia every now and then k kame o,ti 8eleis mesa!! einai to spiti sou!!;)
 
To Palais de Firfire tha zisei endoxes meres kai nihtes, to proesthanomai...
 
Με το δεξί με το δεξί..!! :D
 
Καλορίζικο my friend. Και μην μιλάς έτσι γιατί μου υπενθυμήζεις τι θα παιρνώ όταν θα τελειώνει το σπίτι μου. ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!!!

Συμβουλή απο άτομο που αντιλαμβάνεται την κατάσταση σου (το καημένο διαμέρισμα που ενοικιάζεται επιδέχεται συνεχείς εφόδους), ειδικά όσο αφορά το κέντρο διερχομένων:

Make sure ότι έχεις μια - δύο φίλες "θύματα" που θα σου καθαρίζουν τα απορρίματα των άλλων αλλιώς δε θα κάνεις άλλη δουλεία απο το να πλένεις πιάτα και ποτήρια. Αλλιώς πάρε πλαστικά!!!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?