Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Εγέρασα.

Καταλάβει κανείς πως γέρασε όταν δυσκολεύεται με την τεχνολογία και τις τάσεις της εποχής του. Άλλες φορές κάτι μικρές στιγμές καταλάβεις πως μεγάλωσες απότομα.
Ο πατέρας μου για παράδειγμα μεγάλωσε χωρίς κκομπιούτερ, οπόταν τώρα που μπήκε στα χρόνια δεν καταλάβει γρι. Ούτε να προγραμματίσει το βίντεο ξέρει (το φυλάμε για να το πουλήσουμε στο ίμπεϊ για αντίκα) ούτε να βάλει ντιβιντί προς τέρψη της γιαγιάς μου που μπόρει να βλέπει την Αγριόγατα και τις άλλες ισπανόφωνες σειρές σε πλάσμα οθόνη και ντόλμπι σαρράουντ ανενόχλητη.

Ούτε εγώ θα μείνω πάντα νέος (εκτός στο πνεύμα ίσως που είναι και το πιό σημαντικό) αλλά θα περίμενα να έκοφκα πίσω μετά που είκοσι χρόνια, όϊ που τα τωρά...

Παράδειγμα Α- Διασκέδαση:

Πάω Ζού. Έναν τζιαιρόν εκαρτερούσαμεν γραμμήν να μπούμε μέσα τζιαι επιάνναμεν το σιέριν των φιλενάδων μας για να δούν οι πάουνσερ πως είμαστε ζευκάρι τζιαι να μεν μας ταϊσουν πόρτα (και κατόπιν ξαπολήσαμεν μες το ασσανσέρ). Τωρά μπαίνουμεν έτσι τζιαι λαλούν μας τζιαι καλησπέρα. Φκαίνουμεν στον τρίτο και τέταρτο και στεκόμαστε όπως τους λεμούριους τζιαι θωρούμεν γυρό σαν τα ραντάρ μπας και βρούμε κανένα συνομίλικο διότι αποκλείεται να ξέρουμε κανένα που τα πιπίνια που μας περιτρυγιρίζουν. Όταν έβρουμεν τον γνωστό μας αρχίζουν οι φιλοφρονήσεις σαμπώς τζιαι βρεθούμαστεν σε γάμο.

-Φιλούδιν μου τί καμνεις;
-Μια χαρά ρε φιλέ εσύ;
-Καλά φίλε μου. Χρόνια και ζαμάνια.
-Όντως ρε φιλε. Τί καταγίνεσαι;
-Καλά ρε φίλε. Έτω, δουλειά. Εσύ;
-Σπουδές ρε φιλε τζιαι βούριστρα με το διαμέρισμα.
-Έπιασες διαμέρισμα;
-έεε, ήταν καιρός..
-Έβαλες παρκέ ή πλακάκια;
-Μεν αρκέψεις...

Όταν δεν βλέπουν οι συνοδοί μας...

-Ευτυχώς που σε ήβρα ρε φιλε. Είσαι ο μόνος που ξέρω.
-Τζιαι εγώ ρε φίλε...Εσάσαν τζι οι Κυπραίεες..
-Άστα αστεία ρε μαλάκα. Εν μιτσιές όμως...
-Εγεννηθήκαμεν με 10 χρόνια καθυστέρηση.
-Γάμα τα. . .

Εγίναμεν με λλία λόγια οι γερότσουροι που εβλέπαμεν όταν είμασταν 17 και 18. Τούτους που επεριπαίζαμεν πως ήρταν κλάμπ να φκάλουν μιτσιές. Το τρομακτικό είναι να δείς καμιά μιτσιά ξαδελφούλα σου ή ανιψιούδιν σου τζιαι να μεν ξέρεις αν πρέπει να δώσεις αναφορά στους θείους σου την επομένη ή να κεράσεις ποτό.

Παράδειγμα Β - Νέα επαγγέλματα:

Η τεχνολογία και η τάσεις εξελίσσονται. Εγώ όχι. Τον τζιαιρόν μου είσιεν παρπέρηδες, άτε κανένα κομμωτήν γιούνισεξ. Τωρά οι αρσενιτζοί εν στους στυλίστες που πάσειν. Κάμνουν τους όπως τους τσαλαπετεινούς τζιαι κόφκουν τους την κανονικά.

Πάεις να πιείς καφέ τζιαι μαθαίνεις ότι οι καφετζήδες εξαφανιστήκαν όπως τα ντόντο. Ρωτώ έναν που ενόμιζα εν καρσόνι ...

-Φιλούδιν μου ...
-Παρακαλώ...
-Έναν καφέ γαλλικό σε παρακαλώ.
-Μπορείτε να πάτε εκεί που είναι ο μπαρίστα να παραγγείλετε.
-Ίντα πράμα;
-Εκεί που είναι ο μπαρίστα..πίσω που τον πάγκο.
-Ο μπαρίστας εν τζίνος που κάμνει τον καφέ.
-Ναί κύριε...

-----
-Είσαστε ο μπαρίστας;
-Βεβαίως. Τί θα πάρει ο κύριος;
-Έναν καφέ γαλλικό σας παρακαλώ.
- Δεν σερβίρουμε καφέ γαλλικό.
- Γιατί;
- Ε, δεν σερβίρουμε!
- Καλάν. Τί έχετε;
-Καπουτσίνο, φραπουτσίνο, λάττε, λάττε μακκιάτο, φρέντο, εσπρέσσο, εσπρέσσο ντόππιο και ριστρέττο, σοκολάτα, και μοκκατσίνο.
- Τζιαι καφέν γιόκ;
-Ακριβώς.
-Ούτε νέσκαφε;
-Δεν σερβίρουμε κύριε.
-Τί στο 3@$@$%#$% κκαφέ είσαστε που δεν σερβίρει καφέ του κόσμου;
-Δέν είμαστε κκαφέ.
-Α;
-Είμαστε εσπρέσσο μπάρ κύριε.
-Με συγχωρείτε...


Παράδειγμα Γ - Μουσική:

Πάω τις προάλλες σε μπουάτ της Πρωτοπορίας ΗΒ. Παίζουν κατσιμίχες, αλκίνοο, πυξ λάξ, κλπ κλπ κλπ. Ξελαρυγγιάζομαι στο τραγούδι και τα τραγούδια τα ξέρω πόξω τζιαι νεκατωτά.
Η κοπέλλα που κάθετε δίπλα μου ρωτά με

-Μπράβο όρεξη..
-Εν εμέναν που λαλείς; Δεεεεεεν μποοοοοορωωωωωωωωω....
-Ναί. Δεν έσιει τραγούδιν που να το άφησες πίσω..
- Εεεε τί να σας πω. Ο Χειμώνας με πληγώωωωωωνειιιι άαααααααλλοοοοοο πιάαααα
- Πού τα θυμάσαι ούλλα;
- Εεε εν του τζιαιρού μου....

Comments:
Το παράδειγμα Γ έπαθα το δυο φορές... δράμα. Πριν λίες μέρες ήρτε ένα ανιψιούι μου 17άρης να του τανίσω με κάτι τεχνολογικά. Χάσμα φίλε μου, χάσμα.

Το πραγματικό γήρας έρκεται άμα φύρνεσαι με τα αστεία σου, που έννεν αστεία για οποιονδήποτε εν χρειάζεται χαππούθκια για να... συντηρείται.
 
Άτε παππού, φκάρτην μασέλλα τζιαι πάεννε ππέσε. Η πρώτη τάξη εσκόλασεν.
 
πίεννε πίσω αγγλία να ξαναμιτσιάνεις, αλλά πόσα χρόνια σπουδές εννα μου πεις. Όπως είπες φίλε μου! Σημασία έχει πώς νιώθεις και ειδικά πώς συμπεριφέρεσαι!

πάντως με τα καφέ εν πολύ το πρόβλημα, παραγγέλεις καφέ κυπριακό τζαι θωρούν σε σάννα τζαι ήρτες που το παρελθόν
 
achilleas, γιατι υπαρχει κυπριακος καφες στην κυπρο; εγω μονο frapouchino, frendochino, espresschino, mokachino ξερω. εν νεο πραμαν τουτος ο 'κυπριακος καφες'; μπορω να βαλω τζε παγωτο μεσα;
 
Ε κανεί να κλαίεσαι ρε. Όταν γνωρίζεις νεαρότερους ανθρώπους αποκομίζεις και νέες γνώσεις. Π.χ. εγώ έγινα η αιτία να μάθεις πρώτες βοήθειες χεχεχεχεχε
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?