Τετάρτη, Μαρτίου 28, 2007

Natural born victim


Επήα στην Όξφορτ Στρίτ να δώ ρούχα τζιαι για να καταλάβω γιατί με επελλάναν ούλλοι να πάω σελφριτζιες να ψουμνίσω. Καταρχάς δεν εντυπωσιάστηκα διότι επήα τζιαι ήταν μόνον γεναιτζίσιμα ρούχα. Ένα τηλεφωνηματάκι ξεκαθάρισε πως ήμουν στο Μις Σέλφριτζ τελικά.

Όντως το Σελφριτζιες εν πολλά μιαλλύτερον που το Μις Σελφριτζ τζιαι έσιει ότι θέλει ο πελάτης. Το μόνο πράμα που δεν έσιει είναι υπαλλήλους να σε εξυπηρετήσουν την ώρα που τους θέλεις. Άμαν θωρείς μόνον, κολλούν πάνω σου όπως τα τσιβίτζια. Βρίσκω το λοιπόν έναν επίσημο πουκαμισούδιν που μου αρέσκει, ήταν τζιαι προσφοράν, τζιαι γυρέφκω το στο νούμερο μου.

-Eξκιούσμι!
....
-ΕΞΚΙΟΥΣΜΙ!!!!
.....Γράψιμο που τον υπάλληλο.
-ΕΞΚΙΟΥΣΜΙ ΕΙΠΑ!!!!
...-(Παγερά) Ο Κύριος..;
-Ναι, μαϊ φρέντ, θέλω το τούτο το πουκάμισο, νούμερο κολλάρου δεκαπεντέμιση σε παρακαλώ.
-(Ακόμα πιο παγερά). Τα πουκάμισα των προσφορών δεν υπάρχουν σε όλα τα νούμερα Κύριε. Να πάτε στο ράφιν που το ήβρετε να παρατηρήσετε να εύρετε άλλο.
-Δαμαί εν είκοσι λίρες ή δκιακόσιες; Ρωτώ δείχνοντας κάτι άλλα πουκάμισα που εμοίαζαν παντές τζιαι είχαν έναν μηδενικό παραπάνω.
-Δκιακόσιες κύριε. Να σας έυρω έναν στο νούμερο σας;
-Τί άλλα πουκάμισα σε προσφορά μπορεί να έχετε στο νούμερο μου;
-Έτα τζιαμαί Κύριε..Κοιτάξετε να δείτε.

Έφυα τζι άφησα τον. Άμαν δεν φατσάρεις πλούσιος ούτε να σου σιέσουν οι υπαλλήλοι δεν καταδέχουνται. Πάω σε πιό μοντέρνο κατάστημα. Θωρώ πουκάμισα. Επικκαρίστηκα τζιαι επίκρεψα τζιαι έθελα πουκάμισο έτσι για το γαμώτο. Τζιαι δεν θα άφηνα κανέναν να με ξανακοροϊδέψει. Ειδικά υπάλληλο. Καλό θα ήταν να είχα τζιαι φωτοτυπίαν τα πτυχία μου τζιαστ ιν κκέις.

Θωρώ που λαλείτε πουκάμισα τζιαι έρκεται ένας σκουλαρικάς υπάλληλος με ταττού.
-Θέλετε βοήθειαν.
-Όϊ ευχαριστώ. Απλά βλέπω μόνον.
-Πουκάμισο ψάχνετε;
-Εεεε, ναί, αλλά ακόμα θωρώ.
-Πρέπει να είσαστεν 15-16 νούμερο..
-15.5 για την ακρίβεια.

Φέφκει τζιαι αφήνει με μόνον μου.
Σε πέντε λεπτά στρέφετε πίσω με τα σιέρκα του γεμάτα πουκάμισα.

-Δοκιμάστε το τούτο.
-Δεν ενδιαφέρομαι (διαμαρτύρομαι).
-Κοιτάξετε τί ωραίο κολλάρο.
-ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ!!
-Πάει με το σχήμα του προσώπου σας.
-ΔΕΝ ΕΝΔ...Ώστε έτσι..Για να δώ.
-Βλέπετε; Το κοντό κολλάρο κάνει πιο έντονα τα ζυγωματικά σας.
-Ως γεγονός τωρά που το λαλείς..
-Οι γραμμές του έρχονται παράλληλα με το σαγόνι σας.
-Και το θεληματικό μου πηγούνι...
-Και το πηγούνι, βέβαια...

-Δοκιμάστε κι αυτό το πουκάμισο.
-Κανεί με τζι ένα..
-Είναι για επίσημες περιστάσεις...
-Ρε φίλε μου, ως τζιαμαί βαστά η πούγκα μου.
-Πολύ αριστοκρατικό πάνω σας..
-Φέρτω δα να δω ..
-Όλο κομψοτητα και χάρη πάνω σας.
-Ως γεγονός έσιεις δίκαιο...
-Κοιτάξετε γραμμή.
-Παστινίσκει θέμας...
-Δεν χρειάζεστε αδυνάτισμα κύριε...
- Αυτό λέω κι εγώ αλλά δυστυχώς...
-Μη πείτε άλλη λέξη. Σας μουρμουρά ο πάρτνερ σας.
-Χεχεχε. Τζι εσύ τα ίδια;
-Μουρμουρμα μου τζι εμένα.
-Τα πάσιη μας τα κάλλη μας.
-Κοιτάξετε γραμμή.
-Μα είδες;
-Κοιτάξετε κόψιμο..
-Όϊ ρε!
-Σωστός ευγενής.
-Παεί μου του άτιμου πάει μου. Βάλτο τζιαι τζίνο στην πάντα.

-Για δοκιμάστε αυτό κύριε.
-Όϊ εν πολλά παρδάλό τουτο.
-Μα τί λέτε κύριε.
-Εν τέλεια καρακιοζίσιμο.
-Μα είναι πολύ της μόδας τα χρωματιστά.
-Πιάνω τζιαι που την Νινας Φάσιον ή που το Μακνικ που θα πάω πίσω.
-Κρίμας. Αυτό το πουκάμισο σας έκανε να φαίνεστε πολύ δυναμικός και ενεργήτικός.
-Δυναμικός και ενεργητικός. Αυτός είμαι εγώ. Φέρτο να το δοκιμάσω.
-Είναι πολύ τρέντι πάνω σας. Μπορείτε να το συνδιάσετε και με καφέ η μαύρο.
-Ως γεγονός εν μοντερνούιν τούτο.
-Έχει και έντονα αλλά και ουδετερα χρώματα ώστε να μπορείτε να το συνδιάζεται και με τζίν αλλά και μονόχρωμα παντελόνια.
-Οντος εν σπουδαίο πάνω μου...



Μην τα πολυλέμε. Υπόλοιπο στην τράπεζα. GBP 2.97

Comments:
e8wres ti sou epoulisen o typos? mipos k eshi kanena ginekio p s ipe oti pai s k egorases to.. i kanena poushtisimo... 3anadeta twra me tin isixia sou
 
kat akriveian tha thelame na doume kai kamia photo... vgale kai mia tou pwliti tou xronou pou tha xanapaeis ...:)
 
Σκέφτου να πήενες Regent Street ή Bond Street. Ήταν να ήσουν μείον.

Εν καλός και ο George του ASDA.
 
Προτιμώ να μείνω απάκκιρη με έναν τέτοιον υπάλληλο παρά να έχω ένα κάρο λεφτά με έναν υπάλληλο σαν τον πρώτο.

Τουλάχιστον μες την απακκιροσύνη μου το ηθικό μου θα είναι ακμαιότατο!
 
Etsi kkelle etsi xourafin theli. xexexexe
tin na sou po re file epeses ke esi thima tou Marketing :)
 
Έτο γιατί έμεινα με τα ίδια ρούχα που το 97...
 
kati m 8umizei touth h istoria!!!:p edoulepsa k egw pwlhtria k 3erw! na 8wreis ena mitsh fanatiko me tous metallica, me ta maura ta rouxa k thn nekrokefalh pantou k na tou laleis: re file touto k touto to cd en xannei, oulloi pianoun to, en ginetai na men to esieis. k tzeinos na to pianei me mian eulaveia...:p ate vale kamia photo me tes agores sou!!:D
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?