Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

Τρείς Τρόποι για να Γίνετε Ρεζίλι στη Βουδαπέστη.

Όπως σας υποσχέθηκα, επήα τζι έδειξα τον νού μου.

1. Ο Σκύλος ο Ασυγκράτητος.

Άκρα του τάφου σιωπή βασιλεύει στο διαμέρισμα της Ίστβαν ούτσα. Οι υπόλοιποι εφύασιν τζιαι αφήσαν με μόνο μου. Κάμνω τα κκόρφλεξ μου τζιαι το μπανιούι μου τζιαι την ώρα που σάζουμε ακούς ένα ροχαλητό να προέρχεται από το υπνοδωμάτιο του ανιψιού μου. Ποσσιεπάζω τζιαι θωρώ το μωρό (βλέπε φώτο) να τζοιμάται. Κάποιος έφυεν τζιαι τον άφησε. Κάμνω τζιαι εγώ να φύω πριν να τον ξυπνήσω. Μέχρι να βάλω τον σάκκο μου ο κύριος ήταν όξυπνος τζιαι έθελεν αγάπες. Εθώρεν με με τα μματούθκια του τζιαι έθελε σημασία. Έβαλαμεν το κολανάκι μας, το λουρί μας, επιτίσαμεν τζιαι άρωμα φράουλα, εμουσκωμυρίσαμεν τζιαι εφκίκαμεν της πόρτας.


Επερπατήσαμεν μέχρι την πλατεία Ηρώων, όπου κάθε 5 λεπτά μας εσταμάταν η κάθε πασιά τζιαι η κάθε μεσήλικας να μας σιομαλίσει (το μωρό, όϊ εμένα ευτυχώς). Μπαίνουμεν στο μετρό, πάμεν Λίστ Φερενς τζιαι πίνουμεν τις μπυρούδες μας με παρέα. Μετά Φράϊτεϊς τζιαι τρώμεν τα άντερα μας. Γνωρίζουμεν κόσμο, κάμνουμεν φιλίες. Καί πάμεν σπίτι μας.
Όλη μέρα να σημειωθεί, ούτε να λάξει, ούτε να κάμει την ανάγκη του. Με το που μπαίνουμεν της πολυκατοικίας φκαίνουν δκυο αγάλματα, δκυο κόμματοι (είχα κάτι μπυρούδες πάνω μου αλλά τί να κάμουμεν, έτσι εθώρουν έτσι εκαταλάμβαινα).
Είχαν τζιαι τζίνες σκυλάκι, ένα Βίσλα νομίζω. Πιάνουμεν την κουβέντα όπως τους γονιούς πυ μιλούν για τα μωρά τους. Χαχαχα, χιχιχι. Τζιαμαί που πάω να προσκαλέσω για ποτό πατώ μες τις κατ***** του μωρού. Έπλύμανεν τους τόπους τζιαι οι κοπέλλες εφύασιν. Μπράβο, μωρό. Να ζήσεις να σε σιαιρούμαστε. Κόπρη...

-----------------

2. Ο Κασάπης τζι η παντομίμα

Επεινάσαν οι υπόλοιποι. Εγώ έταξα φαϊ. Πάω στον μπακκάλη, πιάννω τα φθαρτά μου, λείφκουμε ενάμιση κιλό χοιρινό. Πάω στον κασάπη, να του δείξω μες την βιτρίνα πιό κομμάτι θέλω τζιαι να πάω σπίτι. Μα έλα που ο κασάπης εμάσιετουν να κλείσει τζιαι εγώ Ουγγαρέζικα δεν ξέρω.

-Πότσι! (Συγγνώμη στα Ουγγαρέζικα)
-!@#ΤΓ΅ΕΦΓ΅$%Τ@$%ΕΡΓ (Ουγγαρέζικα όπως τα κατάλαβα)
- Εεεεε, ONE HALF KILO PORK πλις.
-!@#$!@#$!@#$!@#$ ?
- ΟΝΕ HALF KILO PORK!
-Nem Angolu (Δεν ξέρω εγγλέζικα)
-Νεμ Μαγκιάρ! (Δεν ξέρω ουγγαρέζικα).
-Sprechen Sie Deutsh?
-Bitte!
- Ich wollen ein kilo sweinen! (Γερμανοκυπριακή διάλεκτος που ομιλήται μόνο στο χωρκό μου)
-Α Α Α (τζιαι νεφκει μου καταφατικα πως εκατάλαωεν το ένα κιλο. Ενάμιση εν έθελα τελικά διότι ήταν να φκει η ψυσιή μου)
-Pork?
-?????
-Gouroun?
-???????
Βάλλω τα δακτύλια μου δίπλα που τα φκιά μου τζιαι ταράσσω τους δείκτες μου κάμνοντας το γουρούνι. Όϊνκ Όϊνκ?
-?????
Σσύφκω μπροστά τζιαι ρουφώ τα ρουθούνια μου γρυλλίζοντας. Μετά γυρίζω του τον πισινό μου τζιαι πατσίζω το κωλομέρι μου.
- AAAAAA!!!! Ιgen , igen, igen! sofgwdj oifjg 90428 ksfjhg 29 (A! Ναί ναί ναί. Ένα κιλό χοιρινό μερί!)
-Κέσιενεμ (ευχαριστώ)
-Ίτεσιεμ (παρακαλώ)
Ένα μωρό με τη μάνα του εθώρεν τζι εγέλαν. Χαμογελώ πίσω. Πάω σπίτι τζιαι μαϊρεύκω. Και ζήσαμε όλοι καλά κι εμείς καλύτερα.

----------------

3. Άλλον το βουττίν τζιαι άλλον το π*******

Είμαι με μια φίλη ουγγαρέζα τζιαι τρώμεν παγωτό στην Ιταλική παγωταρία δίπλα που την κρατική Όπερα της Βουδαπέστης. Αφού τρώμεν καλά καλά για να τσιλλήσουμεν το σούσι που εφάμεν πρίν παραγγέλουμεν τζιαι καφέ. Εγώ παραγγέλω εσπρέσσο που μου θυμίζει καφέν κυπριακό. Σαν τον ερούφουν λαλώ του νού μου "εν είχαμεν κανέναν μόρνιν κκόφι να βουττούμεν ήταν ναν καλά).

-Πότσι!
- πσδογφξδοφ πογδιφγ ποδι πογιδσποιφγ
-Ι want a cookie or two please.

Σε τούτην τη φάση η γκαρσόνα προσπαθεί να συγκρατήσει το γέλιο της.

-Cookie? Λαλεί μου.
- E cookie! Λαλώ της. You know, cookie?
-I know I know τζιαι γελά.

Τζίνην την ώρα ποταυρίζετε η φίλη τζιαι θέλει με κάτι. - Άφησμε να εξηγηθώ λαλώ της.
Γυρίζω στην γκαρσόνα.

-Cookie? (Κάμνω πως βουττώ τα δακτύλια μου στον καφέ τζιαι ακκάνω το μπισκότο στον αέρα) Biscuits?

-Aaaaa, biscuits! I understand.
-Άτε τζιαι χαρώ σε.

Γυρίζω στην φίλη μου. Τί έπαθεν τούτη;

-Ξέρεις Φιρφιρή, το cookie στα Ουγγαρέζικα εν το μ***** της γυναίκας.

-Αχά... (Νιώθω λίγο βλάκας)



Αυτά προς το παρών. Φωτογραφίες σας υποσχέθηκα αλλά δεν έχει. Δεν έβγαλα πολλές. Κάποια πράματα καλύτερα να τα βλέπεις με γυμνό μάτι παρά μέσα από φακό. Κάποια πράματα καλύτερα να τα θυμάσαι παρά να τα βλέπεις σε φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες δείχνουν τα πάντα, το μυαλό θυμάται αυτά που θέλει να θυμάται.

Comments:
oreos.... na 8imoumaste to cookie amman pame kata poji merkes
 
ogi mono tha thymasai alla den tha to xanaxehaseis
 
esy toulaxistwn eisai touristas kai geia sas!pianeis twn ommatiwn sou kai eksafanizesai.otan spoudaza egw to kairo ekeino sta budapestas mono ksylo den efaa apo gonious pou ka8ontousan dipla mou sto tram giati ousiastika xwris na to 8elw "evriza2 mprosta sta kopelloudkia tous.
h syzhthsh loipon...
"filenada exw mia PEINA..." lalei mou h kalamarou
"a nai?kai ti 8a FAS?" rwtw egw

peina sta ouggrika shmainei epishs cookie h´ m...ni!
fas shmainei p...os!

men anafer8w stis kourves kai ta toiauta!
 
Etsi - stomahikos erwtas, oi pellares.
 
na se do re firfiri na kamnis ton shiro k as pe8ano...
 
hehe...ise polla oreos...tje antiprosopeftikos!
 
Ρε πελλοταραμένε ο κασάπης ακόμα θωρεί σε στον ύπνο του!! Σαν το μπόντι λάνγουέιτζ εν έχει!

Σι γιου σουν :)

Υ.Γ Μπάι δε γουέι έστειλα σου μιαν πάσαν.
 
"Κάποια πράματα καλύτερα να τα θυμάσαι παρά να τα βλέπεις σε φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες δείχνουν τα πάντα, το μυαλό θυμάται αυτά που θέλει να θυμάται."

Nόμιζα πως ήμουν ο μόνος που το πίστευε αυτό!
:)
 
Μμμμμμ "μπισκότο" με νουτέλα ή σιαντιγύ ....μμμμμμμμμμμμμμ

Αγρινό Ξεροσταλιάζων.
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?