Τετάρτη, Φεβρουαρίου 08, 2006

Τάσσος Παπαδόπουλος - Ακαδημαϊκοί: 1-0



Πρόσφατα σε σεμινάριο Συγκρητικών Πολιτικών Συστημάτων ο καθηγητής μας ανάλυσε τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών στη Λατινική Αμερική καθώς και τις πρόσφατες εκλογές στον Καναδά όπου οι Συντηρητικοί σχημάτισαν κυβέρνηση μειονότητας (σιγά μη σας νοιάζει αλλά εγώ είπα να το αναφέρω).
Επειδή η τάξη είναι μικρή μας ρώτησε ένα ένα τι πιστεύουμε που η χώρα μας αν και αριστερίζουσα άρχισε να κινείται προς τα δεξιά (εννοώντας τον Καναδά).
Εγώ απάντησα ότι είμαι Κύπριος και δεν με αφορούσαν και τόσο οι Καναδέζικες εκλογές. Στο άκουσμα της λέξης Κύπρος ο καθηγητής μειδίασε. Μου είπε να σκεφτώ καλά τί πολιτικό σύστημα έχουμε αυτή τη στιγμή στην Κύπρο και να το περιγράψω στο τέλος της συζήτησης. Εν το μεταξύ οι υπόλοιποι άρχισαν να λένε τις μαλακίες τους ένας ένας.
Σιγά σιγά έφτασε και η σειρά μου οπότε και λέω:
"Στην Κύπρο έχουμε προεδρευόμενη δημοκρατία η οποία δεν λειτουργέι βάση του συντάγματος διότι δεν εκπροσωπεί όλο το λαό. Στην δικοινοτική μας βουλή των αντιπροσώπων εκπροσωπείται μόνο η μία κοινότητα. Αυτή τη στιγμή έχουμε μια ακροδεξιά κυβέρνηση, που ισχυρίζεται ότι προέρχεται από το χώρο του κέντρου, η οποία εκλέχτηκε με την βοήθεια και συνεργασία του πρώην Κουμμουνιστικού Κόμματος, και δεξιά αντιπολίτευση."
Ο καθηγητής με διέκοψε. "Θέλεις να πείς ότι στην Κύπρο έχετε δεξιά κυβέρνηση και δεξιά αντιπολίτευση;"
"Μάλιστα," απάντησα κομπάζοντας. "Πώς γίνεται αυτό; Εξήγα μας σε παρακαλώ".
Τέσσερα χρόνια Πολιτικών Επιστημών ξαφνικά έγιναν άχρηστα στα μάτια μου. Ευτυχώς με έσωσε το κουδούνι, αλλά ο καθηγητής δεν έλεγε να με αφήσει. "Περπάτα μαζί μου", είπε "και πάμε για καφέ". Στο δρόμο προσπάθησα να του εξηγήσω τί γινεται στην Κύπρο και τι εστί Τάσσος Παπαδόπουλος. Ξαφνικά ο άνθρωπος θυμήθηκε ότι έχει δουλειά και αναβάλαμε τον καφέ για άλλη φορά.

Φαίνεται βιαζόταν να πάει στο γραφείο του να σκίσει το Δοκτοράτο που πήρε από το Χάρβαρντ...

Υ.Γ. Έβαλα νέες φωτογραφίες από το ταξίδι μου στο πανεπιστήμιο του Τορόντο που μπορείτε να δείτε κάνοντας κλίκ δίπλα στο σύνδεσμο "Οι Φωτογραφίες μου". Θα χαρώ να ακούσω σχόλια σας μια και είμαι αρχάριος ακόμα.

Comments:
Η κύπρος γενικά είναι μια special περίπτωση. Τουλάχιστον εσύ παραδέχτηκες αυτά που δεν τολμά να παραδεχθεί κανένας.
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?