Τρίτη, Μαρτίου 14, 2006

Προσωπική Αγγελία

Σύντομα με το καλό αποφοιτώ και θέτω τον εαυτό μου στις τάξεις των άοκνων άνεργων φοιτητών. Έχοντας λοιπόν περατώσει τις ακαδημαϊκές μου υποχρεώσεις καιρός είναι πλέον να αρχίσω να προγραμματίζω τα μετέπητα. Κι επειδή είμαι άνθρωπος που προτιμά την θαλπωρή της οικογενειακής ζωής παρά το κυνήγι της επαγγελματικής καριέρας, καλά θα ήταν να βρω μια κοπέλα καλή να την αρμαστώ. Επειδή όμως ένα με έσιει η μάνα μου, δεν θα αρκεστώ σε ότι ότι. Κατόπιν συλλογισμού και ωρίμου σκέψεως (τη παρουσία του πιστού μου φίλου Jack Daniels) απεφάνθην ότι η μέλλουσα νύφη πρέπει να πληρεί της ακόλουθες προυποθέσεις:

Η υποψήφια νύφη ωφείλει να:

1. Ξέρει να μαγειρεύει. Η καρδιά του άντρα περνά από στομάχι κι εμένα το στόμα μου είναι το round-about της Ριζοελιάς. Αν το φαΐ βγαίνει από το θάλαμο δεν κατηγοριοποιείται ως φαΐ. Πατάτες τηγανιτές, σαλάτες, ελιές τσακκιστές, ψωμί και καππάρη θεωρούνται συνοδευτικά και όχι κυρίως πιάτα. Θα προτιμηθούν κοπέλλες που ξέρουν να κάμουν πατάτες αντιναχτές, πατάτες καουρμά, κουνέλλι τταβά, κουπέπια, ανθούς παραγεμιστούς (εύφημη μνία σε όσες τους πετυγχαίνουν) και στρουθκιά με τα λάχανα. Όσες δεν κατέχουν από μαγειρική παραδίδει μαθήματα η μάνα μου. Λειτουργούν μικρά τμήματα.

2. Αδαμάντινο ήθος και χαρακτήρας. Ξετσίπωτες, ξαπόλυτες, ποδκιάντραπες, τσούλες, τσουλάρες, κλπ τσουλοειδή need not apply. Επειδή όμως ζούμε εν έτη 2006 (όπου επαναλαμβάνονται όσα γίνονται το 1906 αλλά πιο οφθαλμοφανή) δεν τρέφω ψευδαισθήσεις. Παρθένες αποκλείονται, όπως επίσης και όσες καλησπερίζουν πάνω άπο 30 αρσενικούς όποτε παν για καφέ στη Μακαρίου. Θα δωθεί προτεραιότητα σε όσες κατάγονται από καλή οικογένεια. Πίστη στα Θεία και τακτικοί εκκλησιασμοί θα θεωρηθούν επιπλέων προσόν. Να αγαπά τα μωρά γιατί θέλω να γίνω πολύτεκνος (αριθμός τέκνων διαπραγματεύσιμος) και να με ανέχεται όταν θα αφήνω μουστάτζιν για τιν καύλα.

3. Άμεμπτος προσωπική υγιεινή. Το λούμα είναι στοιχείο πολιτισμού και όχι αγγαρία. Άλουτες, άσαστες, κκιλιντζίρες, κουλλούφισσες μακριά. Η αποτριχώσεις θεωρούνται καταναγκαστικές. Όσες θέλουν κκομπάϊν για να καθαρίσουν θα τιμωρούνται με ραβδισμούς. Γενετική προδιάθεση για υπερβολικό πάχος και άλλοι ανασταλτικοί παράγοντες απορρίπτονται ασυζητητί.

4. Στοιχεία χαρακτήρα. Μουρμούρες, ιδιότροπες, μονίμως πονοκεφαλιασμένες, ακοινώνιτες, και νεραϊδοπαρμένες ούτε και να το σκέφτονται. Προτίμηση θα δωθεί σε όσες πάσχουν από ελαφριά μορφής νυμφομανία και μουγγές. Απαραίτητα πρέπει να ξέρουν να τρώνε με μαχαιροπήρουνα, να έχουν κοινωνική ανατροφή και να μην το παίζουν "μή μου άπτου". Χάϊ κλας, σπαστικές, υπερβολικά ζηλιάρες, φαρμακόγλωσσες και λοιπές θα πιάσουν τον πούλλο. Ωφείλει επίσης ως καλή νοικοκυρά να κόφκει τσαμαρέλλα τζιαι λούντζα όποτε έρχονται τα ξαδέρφια για χαρτάκι. Μη αριστερίζουσες πολιτικές πεποιθήσεις επίσης προσόν.

5. Προαιρετικά. Ικανότητα παράλληλης στάθμευσης, προίκα, καλά πεθερικά, φειδωλότης και οικονομία, καθώς και γαμώ τα κορμιά θα θεωρηθούν με θετικότατο φακό. Ανατολικοευρωπαϊκή καταγωγή και Χριστιανορθόδοξο πίστευμα επίσης θετικά προσόντα (βαφτίζομεν και ξένες αν θέλετε, τα έξοδα δικά μας).


Ένεκα του ότι αι απαιτήσεις μας είναι λογικαί, θα εξετάσομεν σοβαρές προτάσεις μόνο -> τηλ Κον Φιρφιρήν.

Comments:
Αντί master έπρεπε να μάθω να τυλίγω κουπέπια.

Λοιπόν, από τα requirements που έβαλες, νομίζω η dream wife σου είναι η κόρη της Μαρουλλούς που έχει την ταβέρνα στη Βαβατσινιά. Αν επήρε που τη μάμμα της, είσαι οκ.
 
Δηλαδή επειδή εγώ το κουνέλι κάμνω το στο φούρνο με άσπρο κρασί και όχι στιφάδο, απορρίπτομαι ως υποψήφια νύφη? Sorry αλλά η κόρη της Μαρουλλούς στην Βαβατσινιά χαιρετά παραπάνω αρσενικούς από ότι εγώ στην Μακαρείου!

Καλά μου το ελαλούσαν ότι θα μείνω στο ράφι.
 
imasten polla entaxi!
 
emeis na deite!
 
xerw ti zitaw!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?