Τρίτη, Απριλίου 25, 2006

Ταξιδολόγιον Α' - Εις αναζήτησην του Γιώργου Ιακώβου

"Ιακώβου ξεκίνα, για πρόεδρος στην Κίνα" φώναζαν παραληρώντας οι Συναγερμικοί ανά το παγκύπριο την μέρα που ο Γλαύκος Κληρίδης ανακηρύχτηκε για δεύτερη φορά πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Το Ξενύχτικον "Μιραμπέλλα" και ο Φιρφιρής, πιστοί και προσυλωμένοι στο δημοσιογραφικό κάλεσμα, αναχωρούν την Παρασκευή μετά το πάθος των εξετάσεων για Κίνα, Χογκ Κογκ και Μακάο εις αναζήτησην του Γεώργιου Ιακώβου.
Εμβολιασμένοι κατά της ηπατίτιδας και του τυφοϊδή πυρετού, κατόπιν δεκαλέπτου ελευθέρας πάλεως με τον γιατρό(ένεκα του ότι ο Φιρφιρής έχει φοβία στις βελόνες), η δημοσιογραφική ομάδα είναι πλέον έτοιμη...

Ποιό σοβαρά όμως...
------------------------------------------------------------------

Ταξιδολόγιον Α' - Προετοιμασία


Η μικρή Κινεζούλα στο προξενείο με χαιρέτησε ευγενικά παρότι πριν από εμένα είχε εξυπηρετήσει 379 άλλους. Ζήτησε τα χαρτιά μου και τα κοίταξε. 'Αν θα επισκεφτείτε το Μακάο και το Χογκ Κογκ θα χρειαστείτε βίζα πολλαπλών εισόδων στην Κίνα' μου είπε. Την ευχαρίστησα για την επισήμανση και αμέσως άλλαξα την αίτηση. Καταλαμβαίνοντας πως είμαι τσαπατσούλης (στο κάτω κάτω ήταν η δουλειά της) με ρώτησε πότε αναχωρώ και της είπα πως Παρασκευή χαράματα πρέπει να είμαι Σαν Φρανσίσκο και μετά Πεκίνο. 'Τότε θα χρειαστείτε την επισπευμένη διαδικασία εκχώρησης τουριστικής βίζας που κοστίζει 50 δολάρια...'. 'Πόσες μέρες θα πάρει;' ξαναρώτησα ανήσυχος μιας και δεν μπήκα στον κόπο να κοιτάξω τις προθεσμίες στην ιστοσελίδα.'Περάστε η ώρα δωδεκάμιση να παραλάβετε το διαβατήριό σας μαζί με τα λεφτά΄. Κοίταξα το ρολόϊ μου και η ώρα ήταν έντεκα το πρωί.


Βγήκα έξω χαμογελαστός που μέσα σε 10 λεπτά ξεμπέρδεψα σχεδόν. Κατεβαίνοντας τα σκαλιά του προξενείου αναλογίστηκα πόσο εύκολα είναι όλα. Η αίτηση ήταν μονάχα μια σελίδα (σε αντίθεση με την 9-σέλιδη αντίστοιχη για τις Ηνωμένες Πολιτείες) και πληρώνεις μόνο αν σου εκδοθεί βίζα. Στην αντίθετη περίπτωση δεν σε χρεώνουν για τον κόπο της απόρριψης...και όλα αυτά θα περατωθούν σε ενάμιση ώρα (ελπίζω!). Τελικά η Κίνα ίσως έχει πάει μπροστά παρ'ότι Κουμμουνιστική στο καθεστώς. Μπας και τα λογαριάσαμε όλοι λάθος για την Κίνα; Όσο το σκεφτόμουν τόσο ανυπομονούσα να τελειώσω με τις εξετάσεις και να πάω στο αεροδρόμιο. Η όλη ατμόσφαιρα ενέπνεε αισιοδοξία.


Πρίν προλάβω να κατεβώ τα σκαλιά μια ομάδα διαδηλωτές τσακώθηκαν με τους φρουρούς ασφαλείας του Προξενείου. "Δολοφόνοι! Φασίστες!" φώναζαν οι διαδηλωτές. Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο που μου έδωσαν, ανήκουν στην οργάνωση Φαλουνκ Κονκ που είναι παράνομη στην Κίνα διότι θεωρείται επικίνδυνη από το καθεστώς. Τα δε μέλη της βρίσκονται σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως στη Βόρεια Κίνα όπου τους εγχειρίζουν χωρίς αναισθητικό και πουλούν τα όργανά τους. Παρατραβηγμένη θεωρεία αλλά οι φωτογραφίες τους είναι πέρα για πέρα αληθινές. Τελικά ίσως να μην είναι όλα ρόδινα, αλλά πάλι δεν θα μάθω αν δεν δω την κατάσταση στη χώρα ο ίδιος.

Αυτή τη στιγμή όμως έχω άλλες ανησυχίες. Σε ένα μισάωρο έχω ραντεβού για εμβολιασμό και η σκέψη της σύριγγας μου ανακατεύει το στομάχι...κι είμαι και χωρίς τσιγάρα.
Είδομεν...
-----------------

Έχω βάλει νέες φωτογραφίες μου στο φλίκρ, που μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ στη φωτογραφία με τις ράγες δίπλα.

Comments: Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?