Τρίτη, Απριλίου 11, 2006

Καθένας με τον πόνο του

Με βάση το προηγούμενο ππόστ, φανταστήκατε τί θα γίνει αν βάλετε μαζί ένα χωρισμένο αρσενικό από το κάθε είδος; Οι δημοσιογράφοι της Μιραμπέλλας κρυφάκουσαν την εξής συζήτηση σε μπυραρία στη Λευκωσία….

A= Απαρηγόρητος Σ= Σικκιμετζής Ζ=Ζηλιαρόγατος


Α- Ααααα! Έφυεν τζι άφησε με. Αααααα! Κλαψ, κλουψ, λυγμ, οϊμεεεε, τι να την κάμω έτσι ζωή.
Σ-Κανεί τζι επέλλανες μας. Έσιει που την ώρα που εκάτσαμεν κλαίεις όπως την ετοιμόγεννη.
Α- Που καταλάβεις εσύ ρε μαλάκα (σνιφ), εγώ είχα σοβαρό σκοπό. Εθώρουν την τζι άννοιεν η καρκιά μου φύλλα φύλλα. Ααααα, χαττά που έπαθα. Που να με καταλάβεις. Αγάπησα και πόνεσα…
Σ-Κι εγώ επόνεσα μια φορά.
Α-Πότε;
Σ-Που έλυσα το μιαλιόνα μου μες την πόρτα.
Α-Άτε ρε μαλάκα, μεν με περιπαίζεις. Ποτοοο! Πουντο ποτοοοοό!
Σ- Έτσι κλαμούρης που είσαι καλά να σου κάμει. Εμένα θωρείς με να μαραζώνω;
Α- Εσύ είσαι αναίσθητος, εσύ δεν αγάπησες αληθινά (με ύφος Ξανθόπουλου που πάλε έμεινεν ορφανός).
Ζ- (Μέχρι τώρα σκεφτικός). Πάω έξω γιατί εν πιαννεί σήμαν το μόπαϊλ δαμέσα…
Σ- Καθένας με τον πόνο του. Εγώ φίλε μου απαρηγόρητε εφιλοσόφισα τες γεναίτζες. Εν αξίζει να μαραζώνεις για έναν πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη..
Α- (Ανακρεώντιος κραυγή) Ααααααα, που είσαι Έλενα μου, αααααααα…ρε μαλάκα γύρε ακόμα ένα τζιάκκ ντάνιελς. Τι μου την εθύμησες τωρά, ααααα…
Σ- Έλα, πιέ να σου περάσει. Ο Τζιάκκις εν ο καλλύτερος φίλος του αθρώπου. Δε ποτζί στο μπάρ την Ρωσσίδα ίνταλως μας θωρεί. Αλώπος εννάρτει να κάτσει δαμαί…
Α-Έν θελω Ρωσσίδα, θέλω την Έλενα που τα Λύμπια, αααα..
Σ-(Προς την Ρωσσίδα). Χάλοου πέϊπι, μαϊ νέϊμ ις Γιώρκος. Ότσχι χαρασιό;
Α-Μαλάκα, νέψε της να φύει τζιαι έν έχω όρεξη. Γύρμου αλλό’ναν.. (νέφκει της Ρωσσίδας να φύει).
Σ-Ρε πελλέ, πιννείς πολλίν τζιαι εννα σε πειράξει. Γιαβάζ γιαβάζ.
Α-Άισμε να πιω να ξεχάσω. Ελενα μουυυυ.
Ζ- (Μπάινει φουρκαστός μέσα). Σηκωθείτε γρήορα, πκιερώστε να φύουμεν.
Σ-Τί έγινεν πάλε;
Ζ-Έπιαν τηλέφωνο τον Τσιολή τζιαι το Γιαννούιν. Η Άντρη εσχόλασεν η ώρα εννιά, εν δεκάμισι τωρά τζιαι ακόμα να πάει έσσω. Το αυτοκίνητο της λείπει…
Σ-Να δούμεν με πιον τράππιδκιέται…χεχεχεχε.
Ζ-Έννεν αστείο ρε μαλάκα. Πληρώστε να φέυκουμε. Εγώ θα πάω Παπαφιλίππου, εσύ Δισκοθήκες τζιαι ο Απαρηγόρητος ποτζί στο Γιέλλοου, στο Ππικατίλλι.
Α-Ελενα μου, πού είσαι να πάμεν στο Γιέλλοου να φάμε σάπμαριν μάνα μου. Μπουεεεε!Τί μου εθθύμισες τα σάπμαριν τωρά (γύρνει ποτό πάλε).
Σ-Απαρηγόρητε, πείννε τζιαι μούλλωννε.
Ζ-Άτε ρε μαλάκες, άξιππα! Μαλάκα τζιαι αν την κόψω με τζίνον τον καρακιόζην εννα του πιώ το γαίμαν.
Α-Μια φορά έκοψεν η Έλενα το δακτύλιν της τζιαι έτρεσιεν γαίμαν…Έλεναααα
Σ+Ζ-ΣΚΑΖΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ!
Σ-(Προς τον Ζ). Ρε πελλέ, σάννα τζιαι παρακάμνεις το; Εν είσαι λλίον υπερβολικός;
Ζ- Υπερβολικός; Εγώ; Ρε, σχολάνει που η ώρα εννιά, άτε να θέλει έναν κάρτον να πάει σπίτι γιατί έν έσιει κίνηση, εννα μέν θέλει τζιαι τρία κάρτα να σαστεί να πάει να έβρει τον λεγάμενο, (μουρμουρίζει μέσα από τα δόντια του) εννά του λύσω τα μουτσούνια του… (Κτυπά τηλέφωνο τζιαι σηκώνεται τζιαι φέφκει…)
Σ-Άτε ρε Α, πάμε να φύουμεν τζιαι εν κουρτισμένος να δώκει ξύλο ο Ζ…
Α- Καλάν…

Προχωρούν προς την έξοδο, ο Α σταματά τζιαι πιάνει κουβέντα την Ρωσσίδα.

Α- Γιουαρ νέϊμ ις Έλενα; No; Γότ ις γιουρ νέϊμ;
Ρ-Σβέτλανα.
Α- Τζιαστ λάϊκ Έλενα. Έλεναααα
Σ- Κανέι σε ρε που εννα κλάψεις του πούτανου. Άτε ρε πάμε να φύουμεν.
Ζ-Έπειαν με τηλέφωνο ο Σίμος που το Πέρα Πέδι τζιαι είπεν μου ότι είδεν ένα αυτοκίνητο Γκολφ Τζι Ττι που εκάθετουν μια μέσα που έμοιαζεν της Άντρης στα φώτα του Μακντόναλντς. Κάπου θα επαρκάραν άμπα τζιαι δουν πουποτε την Άντρη μες το Στάρλετ. Πάμεν Μπλίνκερς. . .
Σ-Εν πάμεν Άβυσσο ή Μανχάτταν καλλύτερα;
Z-Άτε ρε μαλάκα τωρά, μεν μου μάσιεσαι τζιαι εσύ!
Σ- Πόσον τζιαιρόν έσιει που εχωρίσετε.
Ζ-Ανάμιση χρόνον, γιατί;
Σ-Τίποτε. . .

Comments:
en eshei lathos
 
laleis na kamw kariera sto theatro i sto sketch tis kyriakis
 
sto RIK! na anaviwsoun ta sketch se sugxrono mode! :D
 
Eixa polu kairo na gelasw toso - kai polu kairo na akousw tosa Kupriaka! xaxaxaxa Sunexise etsi!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?