Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

Φθινόπωρο στο Λονδίνο, νεες φωτο και γνωριμιες στο μετρο

Absorbed

Το Φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή. Το πιό πιθανό γιατί λατρεύω τα δέντρα όταν αλλάζουν χρώμα τα φύλλα. Μερικές φωτογραφίες από το πανεπιστήμιο στο λίνκ στα δεξιά σας.

Γνωριμίες του μετρό..

Σας έτυχε καμιά φορά να προσεγγίσετε κάποιο άνθρωπο που σας ενδιαφέρει τζιαι να τα κάμετε πίλιες; Πχ, να θέλετε να το παίξετε ρομαντικοί και στο εστιατόριο να σιονόσετε το κρασί πάνω της ή να θέλετε να την φιλίσετε τζιαι να την τραβήσετε που το μαλλίν την ώρα που πάει να φύει γιατί δεν ξέρετε πως να αντιδράσετε, ή ακόμα σαν φέυγετε που άλλο εστιατόριο να γλιάσετε (γλυστρίσετε για τους ελλαδίτες) πάνω στα σκαλιά γιατί μόλις χιόνισε και έκαμε παγετό και να βρεθείτε ένα όροφο πιο κάτω τζιαι να παουρίζετε γιατί χαζίρι να σπάσετε το καυλονούρι σας; Όχι πως μου συμβαίνουν εμένα έτσι πράματα...

Η αλήθεια είναι πως το Λονδίνο είναι πολύ ερωτική πόλη. Δεν ξέρω γιατί αλλά νιώθεις αλλιώτικα τον αέρα δακάτω. Στην εφημερίδα διαβάζεις καθημερινά πως γνωρίζεται ο κόσμος στο μετρό και απορώ γιατί δεν μου έτυχε ποτέ αυτό μέχρι εχτές. Τα γεγονότα που ακολουθούν είναι πέρα για πέρα αληθινά. Όμώς άμαν δώσεις πας την περίπτωση σάστα τζιαι γύρασιν...

Είμαι το λοιπόν Μπέϊκερ Στρητ τζιαι θέλω να αλλάξω γραμμή για το Γιου Σι Ελ. Μια κοπέλλα ξανθούα με γυαλλάκια που την κάμνουν να φαίνεται πολλά έξυπνη μοιάζει χαμένη. Προθυμοποιούμαι να βοηθήσω...


-Χαθήκατε;
-Ουϊ! Πως πάει κανείς στο γιούστον σκουέαρ; (Γαλλοαγγλική προφορά).
-Κι εγώ εκεί πάω. Αν θέλετε μπορούμε να πάμε μαζί.

Η κοπέλλα τυγχάνει να είναι από το Κεμπέκ και εγώ μιας και έκανα το μπάτσελορ στον Καναδά πιάνουμεν την κουβέντα.

-Με τί ασχολείστε; Ρωτώ.
-Παλαιοντολογία.
-Αααααα! Πολύ ενδιαφέρον.
-Βρίσκετε;
-Είσαστεν όπως τον Ρός στο Φρέντς.
-Όντως. Συνήθως ο κόσμος περιμένει τους παλαιοντολόγους να είναι γέροι με μούσια.
-Είμαι σίγουρος πως εσείς είστε η ευχάριστη εξαίρεση.
-(Φιλοφρονητικό γελάκι).

Ως εδώ όλα καλά. Μετά αρχίζει η κατρακύλα.

-Σας αρέσει η παλαιοντολογία; Ρωτά.
- Μικρός λάτρευα τους δεινοσαύρους. Μέχρι και το "Σετ Μικρού Παλαιοντολόγου" είχα.
-Πολύ καλά. Ποιά περίοδος της παλαιοντολογίας σας ενδιαφέρει περισσότερο; ρωτά.
-Ερρμμμ....Τζίνη με τους δεινοσαύρους...
-Κλισέ! (Απαντά με στόμφο). Οποιοσδήποτε μπορεί να ανακαλύψει δεινόσαυρο της Ιουράσιας περιόδου.
-Ώς γεγονός...
-(Διακόπτει με) Εγώ έχω πάθος με την Δεβόνια περίοδο και με τους ιχθυόσαυρους που άρχισαν να αναπτύσσουν πνεύμονες.
-Εεεεε....
-Μπλά μπλα μπλά μπλά μπλά....ιχθυόσαυροί....
-Ναι.....
-Μούμπλε, μούμπλε...διετέλεσα βοηθός του καθηγητή Πίκερτον....μούμπλε μούμπλε...Κάνω διαδακτορικό στις διατροφικές τους συνήθειες.
-Αχά...Η ανθρωπότητα γίνετε καλήτερη μέρα με τη μέρα....
-Ανακαλύψαμε μαζί τον Αδκιασερόσαυρο Ψαρόνιους στο Βέλγιο....πίτσι πίτσι πίτσι..μπλά μπλά μπλά...
-Εγώ ήύρα κάτι απολιθωμένους καραόλους τζιαι κογχύλια στην αυλή μου..
-Κλισέ (πτωχέ αγροίκε ας πούμε)....
-Ε, ως τζιαμαί καταλάβω!
-Τίποτε δεν συγκρίνετε με τις ανακαλύψεις του τάδε ...μπλά μπλά μπλά μπλά μπλά...
-Ε, ναί, για να το λαλείς εσύ..
-Μπλά μπλά μπλά (γλωσσοδιάρια στο φούλ) ..με ένα κοκκαλούι εκατάλαβεν πόσος εν ο δεινόσαυρός τζιαι τί φύλο ήταν..

Εγώ αρχίζω να θωρώ το ρολόϊ μου. Ούφφου...
-Πόσο χαίρομαι που βρήκα κάποιον να μοιράζομαι το πάθος μου για την παλαιοντολογία της Δεβόνιας περιόδου...
-Εν, γεγονός..
-Εσείς με τί ασχολείστε (αθθυμήθηκεν με)
-Εγκληματολογία..
-Κλισέ....
-Ε κανεί σιόρ κλισέ τζαι κλισέ! Εν γίνεται κάποιος να ασχοληθεί με κάτι άλλο εκτός που τους δεινοσαύρους;
-Ιχθυόσαυρόυς παρακαλώ. Εν πολλοί που τους συγχίζουν γιατί μπλα μπλα μπλα μπλα ....
-Δεν με κόφτει..
-Εν διαφορετικές συνομοταξίες...μπλα μπλα μπλά..
-Ευτυχώς που εψοφήσαν ούλλοι..
-(απτόητη η δική σου) Έγραψα ένα άρθρο στο τζιούρναλ οφ παλαιοντόλοτζι για τις συνομοταξίες τον ιχθυοσαύρων...μπλλα μπλα μπλά...

Προσπαθώ να δώσω μια ακόμη ευκαιρία αν μη τι άλλο για χάρη της ευγένειας...

-Το Νάτιοναλ Τζεογκράφικ έχει ενδιαφέροντα άρθρα για τους δεινοσαύρους...
-Ιχθυόσαυρους...
-Ιχθυόσαυρους...
-Ώστε διαβάζετε Νάσιοναλ Τζεογκράφικ; (Ερώτηση με ενδιαφέρον).
-Μάλιστα.
-Κλισέ.....
-Μα καλάν δεσποινίς! Εν τζιαι είμαι παλαιοντολόγος! Ούλλον κλισέ τζιαι κλισέ! Κανεί σιόρ! Εγιώ είμαι που χωρκόν!
-Τζιαι εγώ το ίδιο!
-Ναί;
-Ναί! Ξέρετε στο χωρίο μου ανακαλύψαν ένα απατόσαυρο μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα...
-Εμ θα πρέπει να σας αφήσω. Φτάσαμε στον προορισμό μας.
-Έχετε ώρα για τσάϊ αργότερα;
-Τσάϊ;
-Τσάϊ...
-Κλισέ (Τζιαι μιάν ο Άρης!!!!)


Εσιούτταρα πόξω που το μετρό τζιαι εβούρησα στα σκαλιά. έλεος ποιόν!!! Δεν ξέρω αν με ενόχλησε γιατί ήταν σπαστική ή γιατί έξερε τόσα για κάτι που δεν με ενδιαφέρει καθόλου τζιαι ενόμιζεν πως έτσι εν ούλλος ο κόσμος. Δεν ξέρω αν κάμνω τζι εγώ έτσι, αλλά αν όντως το κάμνω θα το κόψω! Πού ούλλες τες γεναίτζες του μετρό έδωσα πάνω στην μιά που ζεί και αναπνέει για τους δεινόσαυρους!!!!

Με συγχωρείτε...τους ιχθυόσαυρους...

Comments:
Απολαυστικότατος! Ακόμα γελώ. :)

Κατά τα άλλα οι καλαμαράες που θα το θκεβάσουν, μόνο το γλιάζω εν θα καταλάβουν!
 
Τι ατυχία είναι αυτή..Πραγματικά είναι σαν τον Ρος η κοπέλα έτσι όπως τα λες :P
Έλα, μην τα βάζεις κάτω, το Μετρό θα σου το ξεπληρώσει μια μέρα!
 
Θεόδωρε, YΠEPOXO!

(Eίδες που σου τα 'λεγα; Eίσαι στο

στοιχείο σου!).
 
ethimithika ora ena episodio tou friends pou itan i jennifer anniston moni tis spiti tou roz kai ekoutsouflise kai esire kati kokalouthkai kato pou to trapezaki je lalei

PLEASE GOD PLEASE DONT LET BE A REAL DINASUAR je meta tin anakoufisi sto prosopo tis pou egrafe pothen itan to souvenir:P
 
Πραγματικά το γραψιμό σου είναι άψογο, απίστευτο, congrats.

Αλλά ρε εσύ σε Παλαιολόγο;;; Που να έψαχνες 2 μέρες στο μετρό δεν θα έβρησκες άλλη!!!

Δυστυχώς αγόρι μου πρέπει να μάθεις ότι πρέπει να μένεις μακρία απο Παλαιοντολόγους, Αρχαιολόγους και όλα τα συναφή. Το ψώνιο μας δε το φτάνει κανείς... οεοοοο
 
teleio
 
telika oi pragmatikes istories en oi pio asteies
 
Εγώ δεν ξέρω τίποτα για παλαιοντολογία αλλά ΕΙΜΑΙ ραμολιμέντο... Παίζει κκονέ;

Τα σέβη μου.
 
E firfiri tzylioumai xamai pou ta gelia koma! Elpizw na men eksypnisa tous geitonous giati en 3.30 i wra to prwi!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?