Σάββατο, Μαΐου 12, 2007

Αδκιασεροσυνες

Επήρα πάσαν που την Psychia τζιαι επειδή δεν έχω τίποτε άλλον να κάμω ώστε να βράσει το νερό να λουθώ απαντώ τζιαι γράφω.


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να κάθουμαι τζιαι να'ρκουνται να με βρίσκουν οι λίρες. Να ταξιδεύω. Να τρώω πατάτες καουρμά που την γιαγιά μου. Να σιονίζει έξω τζιαι εγώ να είμαι βραστούλλικος μες τα σεντόνια. Να βρέσιει τζιαι να μυρίζει μετά λεμονανθούς τζιαι κοτσινόχωμαν βρεμένο. Η γεναίκα η λουμένη.


2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Γυναίκα τιτσίρα μες το κρεβάτι. Μυρωδιά φαγητού αγαπημένου. Τα κακκά του σιύλλου του ανιψιού μου. Πυρκαϊά. Μια σύκλα νερό.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν δέκα λεπτά.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Αδκιασεροσύνη.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Είμαι καλοσυνάτος τζι αγαθός τζιαι εκμεταλλεύκουνται με.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όλα.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Τον Φιλέα Φόγκ (το φανταστικό χαρακτήρα του ιούλιου Βερν που βάλτηκε να γυρίσει τον κόσμο σε 80 μέρες).

8. Ποιοί είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο πατέρας μου τζι ο Γλαύκος Κληρίδης.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Χογκ Κογκ, πέρσι το Μάη.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Έλληνες ο Ταχτσής, Κονδυλάκης, ο Καζαντζάκης τζαι γενικά οι Κρητικοί όλοι. Ξένοι, ο Φερνάντο Πεσόα, ο Ιούλιος Βερν, Τ.Σ Έλλιοτ, Ντίκενς, Ντοστογιεύσκι, και αμέτρητοι άλλοι. Καθένας με τις χάρες του.

11. Ποιά αρετή προτιμάτε σε ένα άντρα;
Ειλικρίνια.

12. … και σε μια γυναίκα;
Ειλικρίνια.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Θεοδωράκης για έλληνα. Για ξένο όλοι οι κλασικοί.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Όσσον τζιαι χωρεί με το ντούς, όϊ να σφυρώ θέμας.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Η Αγία Γραφή. Έππεσεν που το ράφι ένα δείλις τζιαι έχταρεν μου τιν βούκκαν μου.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Λα Στράντα του Φελλίνι τζιαι το Σινεμά ο Παράδεισος του Τορνατόρε.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ρε! μα άλλην δουλειάν έν έσιετε;

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Πράσινον του δεκαλίρου.


19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Που διατηρώ ακόμα την πίστη μου στον άνθρωπο.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Νερόν παγωμένον τσακρίν.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που άρχισα το κάπνισμα.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’όλα;
Πόρτες που τρίζουν τζιαι φουντάνες που στάσσουν. Τα έντομα. Να παραγγέλω στέϊκ τζιαι να μεν μου το ψήνουν όπως θέλω., μπλα μπλα μπλα μπλα μουμπλέ μουμπλέ.

23. Όταν δε γράφετε, ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ποιός σας είπε εν το γράψιμο η αγαπημένη μου ασχολία; Τέλοσπάντων. Η φωτογραφία κι η μαγειρική κι η συλλογή παλιών χαρτών και αντικών και βιβλίων.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μεν μπορώ να κάμω κοπελλούθκια.

25. Σε ποιά περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Εν μπορώ να πώ ψέματα. Προσπαθώ αλλά δεν τα καταφέρνω.

26. Ποιό είναι το μοτό σας;
Κάτσε ως πάρατζι.

27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ανώδυνα τζια με 40 εγγόνια τζιαι δισέγγονα. Πλούσιος, με μια trophy wife για να χούμίζουμαι τους άλλους γέρους μες το νοσοκομείο

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Εκάμαμεν λάθος, στράφου πίσω.

29. Σε ποιά πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό το καιρό;
Ηθικό ακμαιότατο, αντοχή ατελείωτη, ερωτευμένος με τη ζωή.

Comments:
To 5 einai asteio? NMouaxaxaxaxa
 
Firfirh prasino tou dekalirou k oi mpletoudin tou eikosalirou??:p prwtotupos opws panta!!;)
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?