Πέμπτη, Απριλίου 06, 2006
Έτσι κκελλέ, έτσι ξιουράφιν θέλει
Όλοι είμαστε ενήμεροι για το βίντεο με το ξυλοδαρμό των φοιτητών από την αστυνομία μας. Οι άχρηστοι πολιτικοί μας άρχισαν να φωνάζουν και σκίζουν τα ιμάτιά τους ζητώντας κάθαρση, τιμωρία, και εξυγίανση του σώματος. Άλλοι έκαναν λόγο για νοοτροπίες βαθιά ριζωμένες στην αστυνομία από τον καιρό που ιδρύθηκε η δημοκρατία και φτάνουν μέχρι τις μέρες μας. Κάποιοι είπαν και για τακτικές συγκάληψης.
Έγω υποστηρίζω πως καλά να του κάμουν του φοιτητή τζι ακόμα πως εν λλίες που του εδώσαν. Πρίν να τσιππώσετε πάνω μου ακούστε τι έχω να πω. Πάταξων μεν, άκουσων δε!
Τί κοινό έχει μια γυναίκα που την κουπανιά ο άντρας της καθημερινά, μια υπάλληλος που την κακοποιεί σεξουαλικά ο μάστρος της, ένας αρκάτης που τον ξιτιμάζει ο χτίστης, τζιαι οι φοιτητές που τις εφάσιν που την ΜΜΑΔ; Είναι όλοι τους θέματα κακοποίησης γιατί την ανέχονται και δεν αντιδρούν.
Όπως το μωρό δοκιμάζει τα όρια της μάνας του, που αν δεν γυρίσει την παντόφλα το μωρό δεν μαθαίνει, έτσι και η αστυνομία/μεθύστακας σύζηγος/χτίστης/σάτυρος εργοδότης δοκιμάζουν τα όρια αυτών που τους καταπιέζουν.
Οι αντικειμενικές δυσκολίες στο να αντιδράσει κάποιος αντιλαμβάνομαι είναι πολλές. Η σύζυγος φοβάται τις συνέπειες και είναι ψυχολογικά εξαρτημένη, η υπάλληλος δεν έχει άλλη πηγή εισοδήματος, και οι φοιτητές είναι ανήμποροι να υπερασπιστούν με την μαρτυρία τους τους εαυτούς τους. Η ζωή βάζει τροχοπέδι από μόνη της μπροστά στην αλλαγή και δοκιμάζεται συνεχώς.
Οι Γάλλοι φοιτητές (λανθασμένα αν με ρωτάτε γιατί δρουν ενάντια στο συμφέρον τους) βγήκαν στους δρόμους μιλιούνια και ανάγκασαν τον Σιράκ να καθήσει να μιλήσει μαζί τους και ακόμη να αλλάξει τον προτεινόμενο νόμο εργοδότησης. Οι φοιτητές του Πολυτεχνείου και της Πλατείας Τιεναμέν διαδήλωσαν και πλήρωσαν με τη ζωή τους τα δίκαιά τους. Εμέις τίποτε. Τα καρτερούμε όλα έτοιμα και μπροστά μας, χωρίς να αντιλαμβανόμαστε ότι οι ελευθερίες μας είναι προτερήματα που αποκτήθηκαν με αίμα και όχι δικαιώματα. Αν κάποτε βγαίναμε στις πλατείες λόγω Μακαρίου, τώρα βγαίνουμε μόνο για την Εθνική Ελλάδος και την Παπαρίζου. Αιδώς Αργείοι! Πού ήταν ο φοιτητόκοσμος μας;
Κάθε φορά που θα τρώει ξύλο ένας φοιτητής είναι σαν να τρώμε εμείς οι ίδιοι ξύλο. Κάθε φορά που θα δίνει ξύλο η αστυνομία θα παρακαλώ να δέρνει μέ όλη της την δύναμη μπας και κατεβεί το μυαλό μας όπου κι αν το έχουμε ώστε να αφήσουμε το φραπέ μας μισοτέλειωτο στο Λε Κκαφέ και να τραβήξουμε όλους αυτούς τους ππεζεβέγκηδες εξουσιομανείς (είται αστυνομικοί είναι, είται εργοδότες, είται οτιδήποτε άλλο) στα δικαστήρια. Ευτυχώς η Κύπρος δεν είναι Ιράκ και υπάρχει ακόμη η ελπίδα.
"Την λευτεριά αν λαχταράς, σε ξένους μην ελπίζεις. Μόνος σου πάρτην, αν μπορείς, αλλιώς δεν την αξίζεις."
Κύριοι ΜΜΑΔίτες! Δώστε τζι' άλλες τζιαι σώννουμεν ακόμα!
Comments:
<< Home
kirie firfiri exexases kati poli simantiko
i sintriptiki pliopsifia ton kiprion foititon den vrisketai stin kipro! esi eisai kanada, ego agglia, o allos voulgaria, o allos ellada, o allos ameriki, o allos gallia kai outo kath'exis. an den kano lathos oute to 10% tis foititiosas neolaias den vrisketai stin kipro!
ara ta atoma pou menoun einai poli liga gia na kamoun otidipote pano apo panairin. ase pou kat'emena stin kipro menoun kirios oi mammothreftoi pou den theloun na anexartopoiithoun, ekeinoi pou zoun gia na exoun ta kala tis kkeles tous ktl ktl. apo lathos kosmo zitas na diamartirithei. apo olous tous dia viou volemenous, tous anetous kai tous xeroles...
i sintriptiki pliopsifia ton kiprion foititon den vrisketai stin kipro! esi eisai kanada, ego agglia, o allos voulgaria, o allos ellada, o allos ameriki, o allos gallia kai outo kath'exis. an den kano lathos oute to 10% tis foititiosas neolaias den vrisketai stin kipro!
ara ta atoma pou menoun einai poli liga gia na kamoun otidipote pano apo panairin. ase pou kat'emena stin kipro menoun kirios oi mammothreftoi pou den theloun na anexartopoiithoun, ekeinoi pou zoun gia na exoun ta kala tis kkeles tous ktl ktl. apo lathos kosmo zitas na diamartirithei. apo olous tous dia viou volemenous, tous anetous kai tous xeroles...
Να με συγχωρέσει η Μιχαέλλα όμως πρέπει να διαφωνήσω. Στην Κύπρο παν δυο είδη φοιτητών. Τζείνοι που επετύχαν στες προεισαγωγικές τζαι εμπήκαν ΠανΚύπ, τζαι τες προεισαγωγικές εν τες περνά η μάμμα σου, περνάς τες μόνος σου. Οι άλλοι εν τζείνοι που εν κούσποι αλλά εν κρατούν λίρες να παν έξω, τζαι καταλήγουν στα κολλέγια.
Οι φοιτητές εξωτερικού πάλε εν δυο κατηγορίες. Υπάρχουν τζείνοι που επερνούσαν προεισαγωγικές αλλά εθέλαν να παν εξωτερικό, τζαι επήαν με τα λεφτά της μάμμας ή μιαν υποτροφία. Υπάρχουν τζαι όσοι εν επερνούσαν τίποτε τζαι καταλήγουν σε δευτέρας κατηγορίας, ο θεός να τα κάμει, πανεπιστήμια για να έρτουν με πτυχίο του εξωτερικού (κυρίως Αγγλίας), με μόνο λόγο που εν τζιαμαί τα λεφτά της μάμμας.
Όσο αφορά στη συνειδητοποίηση τους εγώ βρίσκω τους εξίσου αδιάφορους. Με λίγα λόγια, αν ήταν ούλλοι Κύπρο πάλε δεκατέσσερα άτομα ήταν να έσιει η διαδήλωση.
Οι φοιτητές εξωτερικού πάλε εν δυο κατηγορίες. Υπάρχουν τζείνοι που επερνούσαν προεισαγωγικές αλλά εθέλαν να παν εξωτερικό, τζαι επήαν με τα λεφτά της μάμμας ή μιαν υποτροφία. Υπάρχουν τζαι όσοι εν επερνούσαν τίποτε τζαι καταλήγουν σε δευτέρας κατηγορίας, ο θεός να τα κάμει, πανεπιστήμια για να έρτουν με πτυχίο του εξωτερικού (κυρίως Αγγλίας), με μόνο λόγο που εν τζιαμαί τα λεφτά της μάμμας.
Όσο αφορά στη συνειδητοποίηση τους εγώ βρίσκω τους εξίσου αδιάφορους. Με λίγα λόγια, αν ήταν ούλλοι Κύπρο πάλε δεκατέσσερα άτομα ήταν να έσιει η διαδήλωση.
Εξέχασες την τρίτη κατηγορία φοιτητών εσωτερικού που εν μια γερή πλειοψηφία: σε αυτή ανήκουν όσοι δεν τους νοιάζει τι θα σπουδάσουν τζιαι αν θα σπουδάσουν, αλλά γράφονται στα κολέγια έτσι τζιαι αλλιώς, απλά για την κοινωνικοποίηση (βλ. "φοιτητική ζωή") τζιαι για να έβρουν γαμπρό ή νύφη :Ρ
egw pali blepw th foithtiwsa neolaia ths kyprou mia mikrh koinwnia ths opoias ths einai teleiws adiaforo to na katsei na skeftei apo monh ths poio 8a einai to mellon ths. Sygnwmh pou to lew ayto, alla syxna pykna mou dinetai h entypwsh oti o foithtokosmos edw pera skeftetai apo monos tou mono to ean 8a paei thn trith aylaia h red, kai thn pempth martinis, gala, dot h vivendi............
Skata sta moutra sas, ta 8elete kai ta pa8ainete
Skata sta moutra sas, ta 8elete kai ta pa8ainete
Αν τους εδέρναν γιατί ήταν φοιτητές να πω ότι μπορεί κ να εσηκώνουνταν να κάμουν διαμαρτυρίες, αλλά κ να μην ήταν φοιτητές ήταν να φαν ξύλο σε τούτη την περίπτωση. Δεν τις εφαάν λόγω της ιδιότητας του φοιτητή. Με το σκεπτικό τούτο έπρεπε όλοι να ξεσηκωθούμε. Για το ότι οι φοιτητές ίσως έπρεπε να ήταν οι ΠΡΩΤΟΙ εκεί συμφωνώ, αλλά για αυτό υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι (άσχετοι με το θέμα).
o monos logos pou ekana anafora stin idiotita tous ws foitites einai gia na mporoume oi perissoteroi mas na taftistoume mazi tous. allo patatoparagogos, allo fortigatzis, jie allo foititis
Εγώ το σχόλιο εν το έκαμα για να θίξω το ΑΤΙ (παρόλο που τραβάς λίο το σχοινί στην Πληροφορική που ξέρω τι γίνεται) ή τα κολλέγια. Απλά θεωρώ ότι εν νομιμοποιείται κάποιος που διά η μάμμα του ένα κάρο λίρες για να πάει σε ιδιωτικό εφτατάξιο τζαι αλλό ένα κάρο λίρες για να πάει πανεπιστήμιο στο εξωτερικό να μιλά για μαμμόθρεφτα που εμείναν Κύπρο.
Έννεν θέμα προσωπικής βεντέττας για να φκάλουμεν τα CV μας έξω να δούμε ποιος εν ο ικανότερος, ή να γράψουμεν ούλλοι το πόθεν έσχες μας να φανεί αν είμαστεν αντάρτες της πορδής με τα διαμερίσματα της μάμμας στην Αγία Νάπα. Παντού έσιει ευσυνείδητα πλάσματα τζαι μαλάκες, τζαι η διαφορά τους έννεν γεωγραφική.
Έννεν θέμα προσωπικής βεντέττας για να φκάλουμεν τα CV μας έξω να δούμε ποιος εν ο ικανότερος, ή να γράψουμεν ούλλοι το πόθεν έσχες μας να φανεί αν είμαστεν αντάρτες της πορδής με τα διαμερίσματα της μάμμας στην Αγία Νάπα. Παντού έσιει ευσυνείδητα πλάσματα τζαι μαλάκες, τζαι η διαφορά τους έννεν γεωγραφική.
milate gia diamartyries pou 8a eprepe na ginoun stin kypro apo foitites? Gia poion logo omws kserete? Giati diamartyria prepei na yparxei logos...
to loipon o logos pou milisa me sklira logia (kai pou na deite jina pou eipa tou firfiri private) einai isos giati touti en i empiria mou pou ta plista atoma pou gnorizo pou emeinan kipro
me exairesi orismenos pou emeinan gia oikonomikous logous (kai en xekatharo touto, giati doulevoun gia na plironoun ta didaktra tous oi idioi ktl) oi plistoi pan sto kollegio giati en exoun tipote kalitero na kamoun. pikri alithia
oso gia to ucy, en nomizo oti amfisvitei kanenas oti overall en kalo panepistimio. apla exei kai ekeino ta plin tou. iparxoun polla panepistimia stin agglia pou en entelos gerima kai egemosan kipreous pouton kairo pou empikame eu, opos kai se orismenes alles xores. omos touto edoke tin efkairia se arketo kosmo pou ithele na kamei kati diaforetiko na to kamei. je touto en mia kali arxi
epimeno oti en mammothrefta ta atma pou oute laundry en xeroun na valoun sta 25 tous, pou en xeroun na kamoun kati parapnao poumakaronia vrasta ktl ktl. opos kai ekeina ta atoma poue rkounte ta lefta tou mina (i tou examinou i whatever) kai frontizoun na ta exafanisoume mesa stin proti evdomada (ta kazino en to highlight).
oute i proti katigoria oute i defteri en arketa ipefthini oste na diekdikisei tipote parapano pou perissoteri efkolia..
apla ta pramata, no hard feelings. exaireseis iparxoun pantou
me exairesi orismenos pou emeinan gia oikonomikous logous (kai en xekatharo touto, giati doulevoun gia na plironoun ta didaktra tous oi idioi ktl) oi plistoi pan sto kollegio giati en exoun tipote kalitero na kamoun. pikri alithia
oso gia to ucy, en nomizo oti amfisvitei kanenas oti overall en kalo panepistimio. apla exei kai ekeino ta plin tou. iparxoun polla panepistimia stin agglia pou en entelos gerima kai egemosan kipreous pouton kairo pou empikame eu, opos kai se orismenes alles xores. omos touto edoke tin efkairia se arketo kosmo pou ithele na kamei kati diaforetiko na to kamei. je touto en mia kali arxi
epimeno oti en mammothrefta ta atma pou oute laundry en xeroun na valoun sta 25 tous, pou en xeroun na kamoun kati parapnao poumakaronia vrasta ktl ktl. opos kai ekeina ta atoma poue rkounte ta lefta tou mina (i tou examinou i whatever) kai frontizoun na ta exafanisoume mesa stin proti evdomada (ta kazino en to highlight).
oute i proti katigoria oute i defteri en arketa ipefthini oste na diekdikisei tipote parapano pou perissoteri efkolia..
apla ta pramata, no hard feelings. exaireseis iparxoun pantou
Not at all :) Εγώ εν νιώθω προσβεβλημένος, απλά διατυπώνω μια διαφωνία.
Φυσικά τζαι εν περίμενω τρελλά ποσοστά που τα κολλέγια, όπως εν τα περιμένω που τους γόνους πλουσίων στην Αγγλία. Το ίδιο ισχύει τζαι για τους κούσπους των Βαλκανίων τζαι τα καλομαθημένα του ΠανΚύπ.
Πέραν τούτου όμως έσιει ευσυνείδητα άτομα τζαι η αναλογία τους φαίνεται μου να αντιστοιχεί περίπου με τα νούμερα τους. Τουλάχιστον τούτη εν η προσωπική μου εμπειρία με τους ακτιβιστές στην Κύπρο.
Φυσικά τζαι εν περίμενω τρελλά ποσοστά που τα κολλέγια, όπως εν τα περιμένω που τους γόνους πλουσίων στην Αγγλία. Το ίδιο ισχύει τζαι για τους κούσπους των Βαλκανίων τζαι τα καλομαθημένα του ΠανΚύπ.
Πέραν τούτου όμως έσιει ευσυνείδητα άτομα τζαι η αναλογία τους φαίνεται μου να αντιστοιχεί περίπου με τα νούμερα τους. Τουλάχιστον τούτη εν η προσωπική μου εμπειρία με τους ακτιβιστές στην Κύπρο.
na sas grapso ego otan me to kalo epistrepso spiti methavrio hehe. na to grafo mes to traino pou enna varkoume
eixa grapsei pantos kati telia stis arxes, molis exekinisa to blog mou
oti en exoume spiti.. nowhere feels like home. ama eisai kipro nevriazoun se oula kai mashese gia tin agglia kai ama eisai agglia laleis me ethniki iperifania pantou ego eimai kiprea je stin xora mou eshei ilio lol
Δημοσίευση σχολίου
eixa grapsei pantos kati telia stis arxes, molis exekinisa to blog mou
oti en exoume spiti.. nowhere feels like home. ama eisai kipro nevriazoun se oula kai mashese gia tin agglia kai ama eisai agglia laleis me ethniki iperifania pantou ego eimai kiprea je stin xora mou eshei ilio lol
<< Home