Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

Κυπριακές Δικαιολογίες. Top 10



To πποστ σήμερα εν λλίον μαλακιούλλα διότι έχω γραπτά. Αντέξετε το. έκαμα το μιτσήν για να μεν πάθετε τπτ.

Είμαστε ένα κράτος ανεύθυνο. Είμαστε ένα κράτος τέλειο. Τέλειο γιατί ποτέ δεν κάμαμε τίποτε για να προκαλέσουμε την μοίρα μας, τους άλλους, ή τη διεθνή κοινότητα. Δεν φταίμε καθόλου για το κυπριακό, για την αναξιοκρατία ή για την έλλειψη οδικής συνείδησης. Πάντα, μα πάντα, μα πάντα φταίν μας οι άλλοι, μόνο που όλοι μας είμαστε "άλλοι" για κάποιους άλλους. Εμείς είμαστεν κούππα άπαννη, ασπίλωτη, αγνοί, παρθένοι, όσιοι.
Για όσους τωρά μπαίνουν στην ενήλικη ζωή, και όχι μόνο, ορίστε οι ττόπ δέκα δικαιολογίες που περπατούν στην Κύπρο. Επειδή φυσικά δεν φταίτε....


1. "Εν τζιαι τρώω πολλά, εν ο θυροειδής μου..."

2. "Φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση" λεν οι πολιτικοί όλοι.

3. "Ήρτεν ο άλλος τζι έδοκεν μου την!"

4. "Αποκλείεται! Εχτές έκαμα κατάθεση!" άμα δεν περνά το τσιέκκιν ή η κάρτα.

5. "Ήμουν μεθυσμένος!" ήρτεν μόνο του το ποτήρι με το τζιάκ ντάνιελ τζιαι εσιωνόστην που τον καταπιννά σας κάτω.



6. "Είμαι αδιάθετη!" τζιαι εγώ είμαι ευδιάθετος.

7. "Ο διαιτητής φταίει! Εν πουλημένος!" ενώ οι παίκτες μας εν ούλλοι για το γουώρλντ κκάπ.

8. "Εν είχα μέσο να βάλω." τζιαι ο γενικός μου ήταν 13.

9. "Εν άρρωστο το μωρό, παίρνω το πρώτες βοήθειες!" άμα σε σταματήσει η αστυνομία.

10. "Ήμουν έτοιμος/έτοιμη να φύω που σπίτι..." άμα μας πιάσουν για τηλεφωνική έρευνα.


Και μία πρόσφατη ανακάλυψη από τα εργαστήρια της ΝΑΣΑ. Ονομάζεται "συγγνώμη" και βοηθά όλες τις καταστάσεις. Ειδικά όταν το εννοούμε.


Comments:
Τζίνοι που εν έχουν μωρά τι να λαλούν στους αστυνομικούς που τους σταματούν; :P

Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!
 
Χεχε, είναι το κλασσικό 'εγώ εντζιε...!'.
 
sxetika me tis tilefwnikes ereunes,,,paizei pio polla touto: ouuuuuu,,,,,efkales me pu to mpanio.....tzai anaggastika laleis tous tzai sorry pou panw.....
 
edoulepsa se etairia tilefonikon erevnon to ti akousa axizei ppost apo mono tou...
twra pou to skeftomai, isos na einia to kainourio mou post
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?